Huhtikuun hulinat

Ja mamuasiaan... Mä olen nähnyt pääasiassa töissäni niitä "lusmuja" jotka hakee sairaslomaa SUOMEN KIELEN KURSSILLE koska eivät jaksa mennä, eivätkä sairaslomalapun saatuaan menetä tukia. Tämän takia asenne on ehkä vähän väärä heitä kohtaan ja nimenomaan yleistän herkästi. Mutta valitettavasti en kovin montaa ahkeraa, työtätekevää mamua tunne tai tiedä. Eikä kyse ole siitä että heitä välttelisin tms. Samalla tavalla suomalaiset ja muun maalaiset lusmuilijat vituttaa jotka ei kortta laita kekoon oman elantonsa eteen vaan makaavat kaiket päivät nauttien suomen sosiaalietuuksista. Ei se yhteiskunta vaan pyöri sillä tavalla, että.... Vaikka pyöriihän se, valitettavan hyvin :angry5
 
Hei hulinaa - meidän ehdollinen tarjous hyväksyttiin ja pistettiin nykyinen asunto myyntiin. Tunnissa tunkee aika paljon tavaraa kaappeihin piiloon myyntikuvien ottamisen ajaksi. Nyt täytyy availla ovia tooosi varovasti ettei sieltä rojahda mitään isompaa niskaan :grin

Tää meen kämppä on muuten oikeastaan aika kiva nyt kun se on siistitty - raaskiiks tätä myydä?!
 
^^oliko se sama kämppä jota teijän ei ensi pitäny saaha vai mite tää meni!?

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tää on nyt toinen. Okt, joka bongattiin nyt vasta viime viikonloppuna. Siitä mistä aiemmin tehtiin tarjous (rivari) otti tosin kyllä kanssa välittäjä yhteyttä että jos saadaan nykyinen nopeasti myytyä niin voisivat hyväksyä hiukan pienemmänkin tarjouksen. Mutta meitä sitoo nyt tää okt:sta tehty ehdollinen tarjous, jos se ei mee käsistä ennen kuin saadaan tää myytyä (ehdollisen tarjouksen kanssa niin voi käydä). Jos niin käy ja jos rivari on vielä silloin myymättä niin sitten kärkytään sitä taas. Tai sit jotain ihan muuta kämppää :grin

Joka tapauksessa pitäs ny saada tää nykynen nopsaan myytyä, pitäkää peukkuja :)
 
Peukut pystyssä ollaan! Toivottavasti saatte pian myytyä! :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Keravatukka on sellainen jossa alla on mustaa ja päällä blondia tai sit mustia ja vaaleita palkkiraitoja. Ysärillä oli kyllä palkkiraidat mullakin :cool:
 
Tamperetakatukka on tosiaan tuo jääkiekkoilijoiden suosima päältä lyhyt ja takaa pitkä malli. Sehän oli 80-luvulla suurta muotia, mutta Tampereella se pysyi muodissa ihan 2000-luvulle asti ja oltiinkin ihan edelläkävijöitä kun toi kasari tuli taas muotiin.
Se on niin seksymalli, jääkiekkokypärän alta viuhuu liehuletti! :grin
 
Mulla tuli keravatukasta ekana mieleen tää.... siis toi vasemmanpuoleinen.... mut siis onko tää sittenkin se tampere?!
 

Liitteet

  • 4.jpg
    4.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 24
No just toi! Päältä voi olla vähän lyhyempikin, mut etutukka silti tuollanen kulmille tuleva. :grin
 
Ja hei onhan noita tamperetakatukkia meidän rokkareilla varmaan vieläkin... Popeda, Eppu Normaali... Noi tuli ny ekana mieleen!
 
Oon lähäri, mut en huolis sellasta tukkaa kyl ikuna! Minust hiukset näyttää sillon entistä ohuemmalta. En tajuu sitä muotia...:eek:
 
Yksi kammotus, mitä näkee valitettavan usein, on liian vaaleat hiukset. On veetty ohut tukka niin blondiksi, ettei sitä erota päänahasta. Lopputulos on melko juice. Kontrastina on sit suomalaisen kalpea iho yhdistettynä mustimpaan markettiväriin, mitä löytyy. Ei tuu kovin hehkeä vaikutelma siitäkään.
 
Mulla oli just jokunen aika sit (kun oli viel pitkä tukka) vaaleet päältä ja tummat alta!! :eek: ja oon lähäri :eek: mut mulla on kyl niin paksu kuontalo ettei saa päänahkaa näkyviin edes kaivamalla..... sit leikkasin ja värjäsin tummaks ja nyt mun kampaus muistuttaa tota tamperetta...... oonki miettiny jos värjäis päälisen takas vaaleeks, auttaisko se asiaa, mut en sit vissiin värjää.... ajan kaljuks :angry3
 
miehen kanssa käytiin hiuskeskustelu... tykkää sattumoisin 80-luvun tyylistä (meiän autot on -88 ja -89) niin ehotti että jos leikkaisin takatukkamaisen seuraavalla kerralla - ite valitellu näistä pitkistä hiuksista ku näin paksu tukku on vaan kuuma jos ei heitä ponnarille-tässäpä "modernia" kasaria (jos jomman kumman kävis parturissa):
hius2.jpg hius1.jpg

kerran ollu takatukkamainen leikkaus - siitä kyllä siirryin äkkiä lyhyeen ja ny kasvattanu hiuksia o_O
noista tukkatermeistä en oo kyllä ikinä kuullukaan :eek: valaisevaa infoa foorumilla :thumleft
 
Toi eka on must tosi kiva, rento rokkitukka! Olkoonkin sitten paikkakuntatukka :p

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top