Huhtikuun huhuilut

sinttu83

Näppärä viestien naputtelija
Uus kuukaus [:)]

Soitin äsken terveysasemalle. Ajattelin josko päästäis Veeran kanssa käymään näytillä koska toi yskä vaan pahenee. Yö oli hirvee. mä vaan kuuntelin koska tukehtuu ja välistä nostin tyttöä ylös ja taputtelin selkään. Kylppärissä istuttiin kuuman veden valuessa ja hengiteltiin kuumaa höyryä.. mutta siis, vihdoinkin kun pääsin ajanvaraukseen läpi niin ei me päästä lääkäriin. ei kuulemma tarvii tulla!! voitteko kuvitella. mä anelin aikaa lääkärille mutta en perkele saanut!! pitääkö tässä sit yksityiselle lähteä. helvetti!!! sanoivat vaan että on yskää liikkeellä. höyryhengitystä ja panadolia vaan niin kyllä se siitä. joo-o... tosiaan... enpä olis ite tajunnu noita tehdä [:@] ruokakaan ei meinaa maistua kun ei saa hengitettyä samalla kun imee. on taas vissiin aika laittaa mielenkiintosta palutetta tonne kunnallisen sairaanhoidon suuntaan.
Miten toi meidän terveysasema voi oikeesti olla noin HANURISTA!!!!!

nyt ei kykene kirjottaa enempää... VITUTTAA!!!! *anteeks*[&o]
 
Noniin... aamupala syöty ja laskettu kymmeneen...
Vai olis ens tiistaina tapaaminen. Päästäisköhän me vihdoinkin paikalle. Muistuttakaa vielä. on niin laho pää ettei pysty noin pitkälle asioita päässä arkistoimaan[:D]

Ja tervetuloa vaan palstalle kaikki uudet!!! mukavaa kun taas pitkän ajan jälkeen päätitte palata rustailemaan [:)]

Mä meinaan tänään uskaltaa antaa Veeralle luumusosetta. taas semmosta ähkimistä. pitäähän edes joku pää saada tyhjennettyä [:)] levolacin heitin jo roskiin. siitä ei ollut mitään apuja.. voihan se olla ettei luumukaan uppoa, mut yrittämättä ei laiteta..

joo vajosin tosiaan eilen aika syvälle noiden herkkujen takia [:-] tänään se on sit vissiin lähdettävä munien hakuun. kaiken näköistä ja kokoista koko pääsiäispyhiks [:)] onneks lauantaina on kaupat auki jos sattuu niin ikävästi ettei varastot riitäkään.
 
Huomenta huhtikuulle!

Tää lähtee nyt kentälle kohti Suomea, onneks just tuli kakka (viggolta [:)]) eli todennäköisesti selvitään taas muovipussitta matka. Viime kerralla oli katastrofi lähellä kun oli taas kahdeksan päivän tulppa ja poksahti auki just kun pääsin tänne kotiin. Ja sitähän sit tuli..

Sinttu mukaan joo! Tuon sulle sen ergorepun testiin (ks kirppispalsta!) jos et jo oo kerenny sellasta hankkia! Tsemppiä Veeran yskän kanssa!
 
Voi Veeraa! Yksisen lääkäriaseman puoleen kääntymistä suosittelen minäkin jos yskä on kerran niin paha ettei saa nukutuksi edes. Tuo on kyllä tosi perseestä ettei tk:ssa äidin huolta oteta tosissaan kun kerrotaan että pieni on oikeesti kipeä![:@] Luulis ettei se nyt niin valtavan pitkää aikaa vaadi kun kuunnellaan toiselta keuhkot ja muut normi varmistukset kun on kuitenkin niin pienestä vielä kyse.
Amppu, täällä toinen peukkumaakari! Nyppään kans aina pois suusta kun hoksaan, tutti ei kelpaa tilalle vaan silloin kun on nukahtamaisillaan. Niin ja tuntuuhanse ilkeeltä toiselta aina ottaa se peukku pois suusta kun se niin antaumuksella sitä lupsuttaa, mutta ite imin nimetöntä ja keskaria vielä 8v niin en toivois tolle samaa kohtaloa, siitä kärsii sitten hampaatkin. Kaikilla ei varmasti kestä niin pitkään, mutten uskallla ottaa riskiä [8|]
 
Heippa vaan!

Taas on kuukausi vaihtunut, niin se aika vaan menee nopeasti ohi. Ei meinaa perässä pysyä! Vuosi sitten tänään tein muuten sen positiivisen testin, ja jouduin kertomaan sen miehelle aloittamalla että "tää ei oo sit aprillipilaa". [:D]

Amppu: toi peukun syöminen tuntuu olevan sellainen juttu, josta asiantuntijatkaan eivät ole samaa mieltä. Jotkut on sitä mieltä, että siinä vaiheessa kun oma peukku löytyy, voi alkaa vieroittamaan tutista, kun se peukun syöminen rauhoittaa lasta yhtälailla. Ja toiset sitten taas sanovat, että ei mielellään peukkua bakteereiden sun muiden takia. Mene ja tiedä sitten... Mä oon antanut tuon sankarin lussuttaa välillä peukkuaankin... Mahdotonta tuntuu olevan sen estäminen. Oho, Tinttis, sun kirjoituksen luettuani taisin kyllä muuttaa mieleni...

Ionalle hyvää matkaa taas! Sulla varmaan airmilesit vaan poksuu!

Toivon, että pieni Veera paranee pian! Tosiaan ihan tökeröä sanoa ettei tarvitse tulla. Vaikkei siinä olisikaan mistään vakavammasta kyse, niin luulisi, että voitaisiin kuitenkin varmuuden vuoksi kuunnella esim. ne keuhkot, niinkuin Tinttiskin sanoi.

No niin, me mennään jatkamaan kääntymisharjoituksia taas! [:)]
 
Huomenta!

Ihanaa aprillipäivää, älkää menkö tyhmiin huijauksiin! :)

sinttu, arvauskeskukset tosi harvoin ottaa vastaan, tai jos ottaa, niin eivät tutki kunnolla. Eli yksityinen on monesti vauvan kanssa parempi.... tai illalla mennä päivystykseen, siellä ne ainakin ottavat vastaan, mutta en tuloksesta osaa sanoa. Ystäväni puolisolla todettiin just yksityisellä keuhkokuume, ystäväni huomasi samoja oireita itsellään ja meni terveysasemalle lääkäriin, kuulemma vaan flunssaa ja pari päivää sairaslomaa. Sanoi menevänsä vielä yksityiselle, mutta en oo varma, että menikö ja mikä oli diagnoosi.
Mutta tulkaa ihmeessä meitä tapaamaan tiistaina!

Amppu, no mä edelleen odotan, että koska sä paljastat tännepäin tulevas! Mä oon takuuvarmasti tulossa teitä tapaamaan :) Eli päivämäärää kehiin vain! ;)

Peukun syöjää täällä ei oo, ei oo koskaan kai eksyny peukku suuhun... muita sormia yksittäin kyllä välillä, mutta yleensä se on koko nyrkki. Nyrkistä neuvola sanoikin, että antaa syödä vaan, sillä hieroo ikeniään ja oppii tutkimaan uutta; nyt se on löytänyt kädet ja ne tuntuu varmasti jännältä suussakin! Niinhän vauvat laittaa kaiken muunkin aina suuhun, oppiakseen tunnustelemaan.. Mutta peukun syönti tosiaan saattaa jäädä pääälle ja siitä on sitten paha luopua; sen takia mäki annoin lopulta (haha, melkein 2 vkoa kestikin!) tutin, ettei oppis syömään sormiaan. Sormet kun on paha antaa seuraavalle vauvalle, niinku tutista voi luopua ;) (lapsuuden ystäväni söi aina toista peukkuaan, kouluiässä vielä, ja sillä onkin toinen peukku selkeästi lyhyempi ku toinen! Myös ristipurentaa saattaa aiheuttaa...)

Tää valmistautuu treffeihin ja iltapäivällä jatkuu munajahti, kun en eilen jaksanutkaan sateeseen lähteä :)

EDIT: Tosta Ailimen viestistä tuli mieleen oma vuoden takainen aprillipilani... vaihdoin FB statukseksi "Naimisissa" ja kirjoitin jotain "onnellisesta rouvasta ja tulevasta äidistä". Sitten onnitteleville kavereilleni selitin, että juu, kävi näin ja miehen vanhemmat on tosi uskonnollisia ja pakottivat meidät sit heti naimisiin, mutta että se on kyllä ihan hyvä juttu ja ollaan tätä ajateltukin. Njoo, siinä vaiheessa en ollut testiä tehnyt, joten "kolahti sitten omaan nilkkaan" tuo... :D Tänä vuonna en taida tollasia ennustuksia tehdä! Vaikka naimisiinhan me ei olla menty, pitäiskö kokeilla, saadaanko sillä huijattua tänäkin vuonna? ;)
 
SannaKoo pistä huijaukseen vielä sellainen, että nyyttärikahvitus sillon ja sillon; sinähän olet sosiaalista sorttia[:D] Saatte kaverit kylään ja hupaisat naurut, mutta tulisikohan porukka lahjojen kanssa, se menisi jo nolouden puolelle.. Tuo viiem vuoden "huijaus" oli kyllä hupaisa.

Peukkua täälläkin on alettu imemään, mutta ilmeisesti kyseessä on ikenien raapiminen. Välillä suuhun eksyy etusormikin yksinään kaivelemaan hampaille koloja. Tuttia jo välillä hylkii, ei taida tuntua niin kivalle pakottavia ikeniä vasten.

Tänään mies maistatti Valolle banaaniäidinmaitosössöä ja tuo poika osaa syödä! Noin vain menee alas ja tuntuu maistuvan. Onhan tuo jo mansikkahilloakin saanut lipaista..
Mitäs mielenkiintoista Maarisen ukko on antanut ruisleivän lisäksi? Meillä on vaippaan ilmestynyt murunen soijarouhetta ja parsakaalin pieni, miksikä sitä sanoisi, itu, nuppu?
Mutta kaikenkaikkiaan tuntuu olevan otollinen aika maistattaa, kun noin hyvin sujahtaa alas.
 
Hei Sinttu, aika ihmeellistä ettei terveyskeskus ota nuon pientä potilasta vastaan. Jos kyseessä rs virus, niin mitkään yskänlääkkeet ei auta, eikä taida olla paljon vaihtoehtoja yskänlääkkeissä joita noin pienelle voi antaa. Meille sanottiin keskussairaalassa, että pitäisi olla "karnteenissa" sen aikaa kun yskää on, koska kyseinen virus tarttuu tosi herkästi. Mutta eipä sitä tutkimatta tiedä onko rs:ää. Testi tehdään limasta. Jussikin otettiin keskussairaalaan yöksi vaikkei ollut nenä tukossa eikä kuumetta.
 
Nyt Jussin ääni muuttui vaativaksi ja haluaa varmaan päiväunille.
 
Joo tosiaan on meillä Veeralla vakuutus. Ja lääkäriin kyllä lähdetään heti jos ei ala tilanne helpottumaan. Onneks on nyt päivällä syöny hyvin (myös luumusosetta [:)]) ja nyt on jo pari tuntia vedelly unia parvekkeela. Iloinen ja virkeäkin oli aamupäivästä. seuraillaan tilannetta. yhden panadol peräpuikon annoin helpottamaan oloa.

Kiitos Iona. ei ole vielä reppua hankittu. jos päästäis vaikka silloin tiistaina paikalle [;)]

Munista on jo puolet syöty. ehtii siis jo tänään täydentämään varastot. miks mä en laihdu??? hmm.... [8|]
Ei vissiin ihan täks kesäks bikinikuntoon...

Meillä ei kyllä peukku maistu sen enempää kuin muutkaan sormet. koko nyrkki suussa on paljon parempi. mutta tuttia lutkuttelee aina nukkumaan mennessä. ja silloin 4D ultrassa kun käytiin niin neidillä oli varvas suussa. saa siis nähdä kuinka käy kun hoksaa että jalatkin on olemassa [;)]
 
Hepsankeikkaa ja hyviä tulevia pääsiäispyhiä!

Tää mamma tuli vaa ilosena toimittamaa ku Veeti nukkunu niitä aika pätkittäisiä yöunia..
Viimeyönä hää nukku OMASSA sängyssä 6TUNTIA putkeen! Oletan tän olevan aprillipila Veetiltä [:D]
Ei saa siis vielä heittää toivoa pois.

Ja tänää ajeltii tänne pohojammaalle, matka meni taaas hyvin, niiku viimeekskii :)
 
Se on moro!

Elegia: jep, minähän se...oli sillon neljäs päivä menossa ja usko loppunut, sitten menikin vielä seuraavaan päivään klo 23.03 kunnes neiti näki "päivänvalon"..nopeesti meni sitten, kun saatiin synnytys ensin käyntiin..

Miia77: huikeeta, että sait maidontulon onnistumaan vielä!! Meillä oli kyllä hyvä opastus jo sairaalassa, tosin vasta kotiutumista edeltävänä iltana ehtivät opastamaan, mutta oli niiiiiin asiansa osaava kätilö/lastenhoitaja, että kyllä sai hyvät lähtökohdat siihen hommaan.

On se vaan ihme, miten sitä voi yhtäkkiä kiukustua ihan hirmusesti, meinas nimittäin jäädä täks päiväks luvatut huonekalut saamatta ennen pääsiäistä..no, ne taitaa olla kohta perillä ja tää mamma tyytyväinen...
 
Nonii ollaanpa sitten takaisin täällä Suomenmaassa vaikka kusipää virkailija halusi sen estää.. VOI KILINKASSIT sanon minä. No, katsokaas kun mulla on Viggon kanssa eri sukunimi kun ei olla naimisissa miehen kanssa ja tämä virkailijarouva oli vahvasti sitä mieltä että en varmaan oo pojan äiti. "Eli kaivapas se syntymätodistus esiin". No arvatkaa onko mulla sellasta mukana, eipä oo edes ikinä käyny mielessä että tartteis. Siinä sitten kinasteltiin tovi ja yritin selittää että kun ei oo ikinä tarvinnut sellasta vaikka ollaan jo monta kertaa matkustettu jne. Kädet alko jo hikoilee ja tärisee niinku olisin ollu syyllinen johonki isompaankin rikokseen ja samalla vitutti niin et olisin niin halunnu tinttasta sitä haaskaa. Sen kollegat jo takana sanoivat että antais nyt olla, mutta tää vaan jatkaa. No päästiin sit kun oli tsekannut että oltiin matkustettu yhdessä Budaan pojan kanssa. Ok ymmärrän että niitä lapsia oikeesti kaapataan mut haloooooo. ELi vinkkinä sitten matkustaville että ottakee kopio siitä syntymätodistuksesta jos lapsen kanssa matkustavalla ei oo sama sukunimi.

Olikos se Tuik joka ihmetteli sitä yöherumista? Ootko keksiny siihen jotain mikä auttaa? Mulla menee vaan pahemmaks koko ajan, viime yö oli ihan katastrofi, kerran kesti 15min ennen kun mitään tuli ja arvatkaa vaan sitä huudon määrää.. Ja tossa vaiheessa on jo niin kiukkunen ettei tissi edes kelpaa.. Laitoin sit seuraavalle syötölle vähän pulloon pakastimesta että sai tissi-pullo-tissi-pullo kunnes rupes virtaamaan. Toivottavasti tää ei oo pysyvää, ihan ku ei olis tarpeeks hommaa muutenkin tossa yösyöttämisessä.

Iloista iltaa ja unista yötä!
 
Iltaa!

Täällä taas kyyneliin asti liikuttunut hääkuumeilija, kun katselin Meidät häät -ohjelmaa. Meillä ei siis oo häitä suunnitelmissakaan, kun mies tahtoo pienet juhlat maistraatissa ja MUN häät tullaan varmasti tanssimaan isosti kirkkohäinä. Eli hiljasta pitää sillä rintamalla ;) (tosin shh, paljastan teille mun aprillipilani, jonka nyt sit laitoin feisbuukkiin kuitenkin tällain aprillipäivän viimeisen tunnin kunniaks; statuspäivityksessä vihjaileva viesti hyvän lahjalistasysteemin etsinnästä... Katotaan meneekö kukaan retkuun!) Mutta siis joo... jostain syystä taas tällainen herkempi päivä. Päivälläkin kun oltiin kahvilla mammojen kanssa, niin meidän Joona otti Terhituulin Pihlaa kädestä, ja me molemmat äidit siinä vieressä seurattiin kyynelsilmin ja lopulta päädyttiin älyttömään naurunremakkaan. Foolat mamit! <3 (Pihla on kyllä niin syötävän söpö, et kyllä se meidän Joonalle kelpais! :P)

Ja sitten... mulla taas alko menkat ja ilmeisesti ei oo mun hemoglobiinit vielä palannut minnekään kovin hyville tasoille (jälkitarkastuspäivänä mitattiin 116, normaali ennen raskautta oli 155-160, ja raskausaikanakin alimmillaan 135. Synnytyksen jälkeinen 88 oli kyllä sellanen pohjanoteeraus, että kai siitä toipumisesta mene hetki, vaikka lisärautaakin oon nyt yrittänyt niiden raskausajan vitskujen ja sen uuden nestemäisen rautamehun voimin kerätä)... Ja koska menkat on entistäkin runsaammat, niin verta tuntuu valuvan ihan solkenaan, ja nyt sitten huomaa päässä humisevan! Kädet tärisee koko ajan, vaikka oon tänään yrittänyt muistaa syödä ja juoda tavallista enemmin (ja fiksummin!), mutta ei auta! :(

Hui, Iona, onneks kuitenkin virkailija tuli järkiinsä! Työtään se toki teki, mutta silti aika hurjaa.. Mä oisin varmaan ollut ihan paniikissa! Ja hei, syntymätodistus?! Ei meillä oo! :O Onko se pitänyt pyytää jotenkin erikseen?

Ihanaa, että Valokin on päässyt isojen poikien kastiin ja saanut maistella uusia makuja! :)

Amppu, menköön vaan kesään, kunhan ees tänä vuonna treffattais! :) Täytyy tarkkailla Joonaa, että alkaako se syödä peukkua. Toi on kyllä sellanen tuttiritari, että itku ois kova, jos tutti joskus unohtuis reissusta! Mieluusti sitä lutkuttaa, ja unille mennessä se kyllä aina laitetaan suuhun. Usein sylkee sen kyllä jo ennen nukahtamistaan pois, eikä sitä yön aikana huutele, mutta rauhottuu hyvin jos meinaa ähinä pilata unet. Muutenkin se on sellanen rauhottumisen väline, että kotisohvalla ei tulis mitään rauhottumisesta, jos ei sais tuttia suuhun ja rättiä käteen ja naamalle vedettäväks!

Hyvä Veeti! Niin sitä pitää, eiköhän ne unet siellä omassa sängyssä ala maistua, kun alkujärkytyksestä toipuu :) Ja tekee varmasti vanhemmillekin hyvää, kun ei pieni ihan koko aika siinä kainalossa oo...

Mites muuten sintun pieni potilas? Menikö "ohi" vai kävittekö lääkärissä?

Ja sitten lopuksi tahtoisin lausua ylistäviä kiitos sanoja PAMille... (siis joo, oikeesti, sille ammattiyhdistykselle!) Koska niillä on jotain lakonuhkia ja ties mitä meininkejä, niin laittoivat nyt ylityökiellotkin päälle. Yötä varastolla painavalle miehelleni tää tarkottaa siis sitä, että se ei övereitä nyt tee! Ehti jo taas suututtaa mut, kun sanoi laittaneensa pääsiäiseks ylityölistaan nimensä, että olis mennyt taas tekemään jos ois kutsu käynyt... Johan se onkin tässä melkein kolme viikkoa tehnytkin tauotta joka yö töitä! hrrh... Ehkä meilläkin on siis nyt enemmän yhteistä aikaa, lupas toi jopa ruokaa tehdä! Ja saa olla Joonankin kanssa vähän enempi, koska mulle tosiaan alkaa tää yh-mammailu riittää!

Pojat kuorsaa makkarissa, itse vielä odottelen Nukkumattia saapuvaksi.. saattaa kyllä käydä niin, että sit ku mua alkaa nukuttaa, niin tosta klo 17 asti unia vedellyt isompi poika tietysti herää mun kömpiessä kainaloon, ja joudun yön nukkumaan yksin... Tosin se sit ainaski hoitaa Joonan syötöt, jos se tuolta herää. Taas viime yönä nukku putkeen ja heräs vasta aamulla joskus syömään (en tiiä monelta, mut kuuden jälkeen ja ennen kahdeksaa, koska mies on sen hoitanut töistä kotiin tultuaan, ennen kouluun lähtöään ja mä en oo ilmeisesti ees heränny! :D)
 
Iltaa vielä!

Meikämamma nautiskelee lasin viiniä tässä, kun poika vetelee sikeitä, ja mies lähti poikien kanssa kaljalle. Mä siis tän yhen lasin vaan..

Taas olin unohtanut tervetulotoivotuksen, eli tervetuloa uusille! [:)]

Iona, mulla oli Suomen reissulla varmuuden vuoksi mukana syntymätodistus, kun aattelin kanssa, että saattaa tulla ongelmia, kun on pojan kanssa eri sukunimi. Multa ei kyllä kukaan alkanut penäämään mitään lippuja ja lappuja. Olipas törkeää toimintaa tuolta virkailijalta kyllä, olis sitten saman tien tsekkaillut sun edelliset matkustustiedot, jos se kerran oli mahdollista. Ihan turhaa kiusaamista tuollainen! Siis tottahan se on hyvä tarkistaa tuollaista, mutta että sitten oikein inttämään aletaan, niin johan nyt... Oikein kiehahdin täällä sun puolesta! Saattaisin tehdä valituksenkin vielä tuollaisesta.

Tuosta herumisesta: juotteko miten paljon vettä päivän aikana? Itse ainakin olen huomannut, että jos en oo kunnolla muistanut juoda, niin käynnistyy heruminenkin hitaammin. Toisaalta oon ehkä jäävi neuvomaan, kun mulla ei öisin oo ollut ongelmia. Poika kun syö aamuyöllä yleensä sen ainoan yösyömisensä, ja mulla on siinä vaiheessa tissit jo niin täynnä, että on kahdesta liivinsuojuksesta jo tullut läpi, ja sänky on ihan märkänä.. Sitten yks poppaskonsti, joka saattaa auttaa herumiseen ja maidontuotannon lisäämiseen, on fenkoliteen juominen.

Tuiks: voi että, toivon kovasti, että Jussi ei vain pilaillut, vaan nukkuu jatkossakin yöt noin hienosti!

Piloista puheenollen, luin tuon Sannan viestin viimevuoden aprillipilasta, ja pitihän se sitten itsekin toteuttaa. Aattelin, että tuskin siihen lankaan kukaan menee, kun kaikki kuitenkin tietää, että on aprillipäivä. No morjens, ei ihan mennyt niin kuin kuvittelin! Mun sivulle oikein tulvi onnitteluja! Hitsi kun hävetti.. Pakko oli laittaa päivitys, että ei siis ollakaan menty naimisiin, ja aprillia. [:D] Hihi...

Hihi, Pranis! Jännityksellä odottelen, että koska meidän ukko alkaa salaa antamaan pojalle leivänmuruja, sun muita.

Hoh, ei maar, nyt kaivan kirjan esiin, ja lukiessa muputan vielä vähän karkkia, ennenkuin kömmin pehkuihin...
 
Ailime, ihmiset on vähän hassuja! Tosin ehkä toi tuore perheenpienin saattaa vaikuttaa siihen, että monet uskoo helpommin... Mäki oon jo nyt saanut vinkin lahjalistojen rekisteröinnistä, mutta eipä se vinkkaaja vielä kysellyt syytä... Hauskaahan muuten ois ollut kans huijata uudesta vauvasta! :P
 
Haha, Sanna, mä meinasin tehdä tuon vauva-jutun, mutta kun ajattelin, että sen ihmiset olis uskoneet vielä helpommin, ja sitten olis ollut kauhee pettymys esim. mun äidille, kun olisin aprillit huudellut siihen... Hauska tuo sun pilasi myös. Paitsi, sehän on myöskin kätevää, kun saat sitten oikeastikin vinkkejä lahjalistoihin, jos päätättekin mennä naimisiin! [:D]

Hmm. Mitä mä täällä teen? Munhan oli tarkoitus lukea kirjaa...
 
No mut kiva Ailime kun oot täällä mun seurana ;) Muut kuitenkin on munajahdeissa ja ties missä pääsiäisen vietossa :)
 
Voi hemmetti, vatsassa kiertää ja viluttaa. Voi tulla toooosi pitkä perjantai. Kunhan ei alkaisi oksennuttamaan. Vessassa pari kertaa tullut vauhdilla käytyä. Harmi ettei saa nukuttua, vaikka poitsukin meni jo uudelleen unille. Huoh* Voi kun pääsisi tästä vähällä. Valmiiksi jo pelottaa ettei Valoon ei tartu ja miten maidontuotannon käy jos nyt oikeasti iskee vatsatauti rankemman kautta.
 
Voi Pranis paranemisia sinne! Toivottavasti meni jo ohi pöpönpoikanen! Ja jos ei niin miehen hellään hoitoon Valo ettei vaan tarttuis pieneen! Ja muista juoda!

Voi vitsi olispa ollut hyviä juttuja aprillipiloiksi, varmasti olis monet uskoneet. Enpäs tajunnu eilen, höh! Ja varsinkin tuolla FBssä kun ei tarvii kasvotusten sanoa, oon niiiiiiiin huono huijaamaan ku alkaa aina naurattaa.

Oon Ailime juonu kyllä tosi paljon, mutta tulipas mieleen että reissussa en juonu rooibosta ja kotona melkeen joka päivä. Eilen illalla taas join kolmisen kuppia ja yö sujui paljon paremmin! Lisäks vähän hieroin tissiä ennen kun tyrkkäsin pojan suuhun.

Ekat päikkärit menossa, toinen kuppi kahvia kiitos!
 
Lääkäri varattu. Pikkujätti kutsuu klo12.45. Yskä on hirvee ja räkä valuu. vaikea hengittää ja syödä. Toivottavasti saadaan jotain helpotusta.. tuun myöhemmin kertomaan miten kävi..
 
Takaisin
Top