Huhtikuun höpinät

Itse ajattelin muutamat sukkikset ja sen mekon käydä hakemassa... luotan että kesällä on lämmin:wink jahka sinne tulee taas ne maksimekot niin käyn sit parisemmostakin noutamassa... viitsi kallillaa ostaa kun enempää muksuja pitäis enää tulla :p
 
Varmaan lähtee muutama vauvan vaatekin matkaan:wink ja isommille tytöille niitä luomu smoothioita ja välipalapatukoita:p
 
Mäkin ihastelin niitä mammavaatteita, mutta en ikinä ehdi apajille tarpeeksi ajoissa ja omat koot on aina loppu. Pannahisen työt häiritsee mun mammavaatteiden hankintaa :hilarious:
 
Isäntä lähti saunailtaan ja minä täällä paistelin leivinuunissa kunnon lenkkiä ja juon simaa. Kaupasta lähti mukaan testiin mehukatin alkoholiton sima. Päivällä tuli otettua kahden tunnin päikkärit, niin jospa sitä jaksais jonkun elokuvankin kattoa. Mukavaa viikonloppua kaikille! :happy:
 
Äityli onpa kivan kuulonen ilta:) meillä mies läks töihin, koira makaa mun jaloissa, lapset tuhisee ja itse katselen brokeback mountain leffaa avalta sivusilmällä:) pitäis kyl lähtee nukkumaan kun tää viikko menny ihan perseelleen yöunien puolesta...
Mukavaa viikonloppua täältäkin kaikille:)
 
Äityli86, kokemukset mehukatin simasta otetaan vastaan :)
 
Äityli86, kokemukset mehukatin simasta otetaan vastaan :)
Ei se nyt normi siman veroista ole, mutta pahimpiin himoihin auttaa. Ostin myös Spring merkkistä alkoholitonta simaa ja se jäi juomatta. Ei ollu ollenkaan siman makuista. Mehukattia aion ostaa lisää vapuksi :happy:
 
Mä oon kanssa juonut tota Mehukatti simaa. Ihan hyvää mun mielestä, kyllä siinä se siman maku on vaikka ei tietenkään oikeelle simalle vedä vertoja.
 
Täällä talo hiljeni kun isot lähti isälleen ja miehen lapset äidille. Omituista, helmikuun alusta ollut vuoroviikkot ja ei tähän totu. Alkuviikko menee asuntoa kierrellessä ja miettiessä mitä tekisi. Loppuviikosta vähän tottuu niin seuraavan viikon saa taas mennä tukkaputkella lasten treeneissä. Lasten kannalta ihana ratkaisu, mutta itselle ikävä iskee kun pyörät katoaa pihasta. Huoh, kyyneleet nousi silmään :sorry: Tämmöinen sunnuntai fiilis, pian saunaan ja aamulla viideltä töihin :Heartred


Laitan kans tänä vuonna simaa, pitkästä pitkästä aikaan. Teen ehkä myös munkit :grin
 
Hyvät masuja kasvattavat kanssa ihmiset, selasin tässä just Lidlin mainosta ja maanataina siellä on äitiys vaatteita myynnissä samoin vauvan ja lasten vaatteita... wink wink:wink

Kävin ostamassa farkut ja sukkahousut, farkut on paremmat kuin hetki sitten ostamani HM äitiyshousut, jotka valuu alaspäin koko ajan.
 
Mä kävin hakemassa sukkikset ja sen mekon, sukkikset taisin ostaa liian isot kun ei tue masua (ainakaan vielä) kunnolla... muuten kyllä tykkäsin kans valikoimasta:wink
 
Minä ostin sen farkkumekon/tunikan. Se on aivan ihana. Jegginssit ostin myös, mutta ne on vielä liian isot. Odotan, että voin töissä pukeutua tuollaisiin ihaniin äitiysvaatteisiin. Muutama viikko vielä hupparissa :joyful:
 
Mä ostin Lidlistä farkut ja sen farkkutunikamekon, joka tosin on vielä liian iso mutta eiköhän noi kaksi vatsamatkustajaa pidä huoli että kohta on sopiva :woot:
 
Mä en malta odottaa että pääsen kokeilemaan noita Lidlin jegginsejä, vielä muutama päivä ennen ku saan ne.

Tänää tultiin reissusta kotiin. Ihana reissu oli mutta ihanaa oli tulla kotiinkin. Pääsee omaan sänkyyn nukkumaan. Hotellin sänky oli ihan liian pehmeä ni paikat koko ajan jumissa ku ei saanu hyvää asentoa ja unet jäi öisin tosi vähäsiks.

Vielä muutama päivä lomailua enne ku arkeen paluu edessä.
 
Muutto hoidettu suurin pirtein kokonaan alta ja jalat sekä selkä huutaa hoosiannaa. Nyt illalla on tuntunut tulevan harkkareita selvästi enemmän ja pari niistä on ollut oudon kiristäviä. Tuleeko teillä muilla kiristystä harkkareitten kanssa?
 
Takaisin
Top