Huhtikuun höpinät

Ruuth, ihanalta kuulostaa, onko siellä jo maa sulanut? ja immelle tsemppiä kuumeisen lapsen kanssa, inhottavaa kun lapsi sairastaa :-(

Täällä Etelä-Suomessa enää muutamia lumikokkareita siellä täällä. Kukkapenkit hyvin näkyvissä jo :) maa vielä varmasti jäässä!
 
Meillä koiranäyttely tänään. Ei olla montaa kertaa käyty, saa nähdä mitä tulee :hilarious:

Täälläkin aamukahvi kourassa. Aurinkoista lauantaita kaikille!
 
Lapsi joka nukkuu aina koko yön oli päiväkodissa ilmeisesti puraissut poskeen (puhui että oli syönyt liian kuumaa ruokaa mutta eipä posken rakko siltä näyttänyt), oli päivän ja illan ihan fine mutta yöllä heräsi mooonta kertaa itkemään kipua lohduttomasti. Äiti on nyt vähän väsynyt. Onneksi isä lupasi hoitaa aamuaskareet niin saa vielä rötvätä ja lykyssä nukkuakin. Lapsi laulaa aamupöydässä, on vissiin poski kunnossa :) Jos flunssaltani viitsin niin käydään leikkimässä auringossa jossain kauempana puistossa tms.
 
Täällä Etelä-Suomessa enää muutamia lumikokkareita siellä täällä. Kukkapenkit hyvin näkyvissä jo :) maa vielä varmasti jäässä!
Etelässä minäkin, sen takia ihmettelin onko maa jo sulanut kun täällä ei ole:grin lumi onneks on sulanut pihalta melkein kokonaan.
 
Sulaisipa jo täällä pohjoisessakin lumet! Ihanaa kuitenkin, että kävelytiet ovat jo sulat. On paljon mukavampi vaunuilla esikoisen kanssa. Kohta olen lähdössä pitkästä aikaa uimaan, katsotaan kuinka se sujuu. Sen jälkeen päikkärit, jonka jälkeen suuntaamme vaunuillen mummilaan päiväkahville. Leppoisa lauantaipäivä täällä tiedossa siis. :) Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Äippäx5, huomenna tos södiksen ässällä on lasten kirppari, 50 myyjää ilmoittautunut.
 
Täällä vielä polveen saakka lunta (Pohjanmaa) joten puutarhatöistä vielä turha haaveilla :grin Odotan kyllä kovasti että pääsen kasvihuonetta laittamaan. Pyörätiet on sulana niin on lapsetkin päässeet pyöräilemään. Eilen tehtiin talven viimeinen pulkka retki mäkeen. Tänään meen varmaan lähikaupunkiin kaupoille käymään lasten kanssa, mun äiti lähtee mukaan.
 
Meijän pitäs tänää miehen kanssa käydä ostamassa reissuun puuttuvia kamoja. Nautitaan kun meillä on koko vkl ihan vaa meille aikaa. :)

Mulla on reissuun yks mekko mikä näyttää päällä ehkä hyvältä, loput on semmosia et materiaali ei paljon jousta ni ei taida mennä pikkupömpön kaa enää päälle :D Kokeilin bikineitä tänä aamuna, tiesin kyllä et ei ehkä ihan sovi mut se yläosa oli varmaan ainakin kaks kokoa liian pieni. Olishan siinä näky kun menis se päällä minnekään :'D
 
Äippäx5, huomenna tos södiksen ässällä on lasten kirppari, 50 myyjää ilmoittautunut.

Kiitti tiedosta pitää kattoo josko kerkesin käymään :)
Tänään luvassa vaan ulkoilua, pyykkiä ja pientä pihan laittoa! Meinasin et jos ens viikonloppuna sais aikaseksi et laittas pihan kesäkuntoon :) sitä varten pitäis raahautua plantageniin tms... lumi on varmasti tän päivän aikana viimeistään sulanut tosta meidän pihalta :wink ihana päivä!!!
 
Olis maanantaina neuvola lääkäri, jännittää et ultraako se vai ei..,

Tunkeilen täällä taas...
Nla lääkäri ei ultraa vauvaa sillä ekalla käynnillä. Katsoo vain kohdunkaulan pituuden. Sitten sillä vikalla käynnillä kurkkaa vauvan vointia. Tai näin ainakin mulla oli.

Ahven asutko Södiksessä?
 
Tunkeilen täällä taas...
Nla lääkäri ei ultraa vauvaa sillä ekalla käynnillä. Katsoo vain kohdunkaulan pituuden. Sitten sillä vikalla käynnillä kurkkaa vauvan vointia. Tai näin ainakin mulla oli.

Ahven asutko Södiksessä?

:sad001
 
Meillä on takapihalla lunta ehkä metrin kinokset vielä :D Noh, aurinko paistelee, jospa ne joskus sulais. Saatiin just koti siivottua miehen kanssa yhteistuumin. Kohta lähdetään kävelylle, ja illalla mennään teatteriin miehen ja mun siskon kanssa. :) Ihanaa, kun pitkästä aikaa ei oo ihan niin aikataulutettu viikonloppu ja saa olla vaan kotona!
 
Apua nyt meni väärin. Eli henalle tuo edellinen viesti :grin
Äippäviis, se oliki muutettu kaikentavaran kirppikseksi,alkaa 11.
 
Vaunuihin pitäis löytää pehmyt kantokoppa... ja itselle pitkiä ja venyviä mekkoja kesäksi, pitää tosiaan kokeilla joudanko lähtemään ku pitäis keritä huomenna viikko ruoka ostoksille, lapsien kanssa pyöräilemään/ulos jajaja...:)
 
Voi, sulaispa täälläkin lumet äkkiä pois. Ei oo vielä ees pyörätiet sulanu. Kunhan lumet sulaa pääsee kokeilemaan onnistuuko pyöräily kun kävely ei ainakaan tällä hetkellä onnistu kuin n. 500m matka. Ens viikolla pitäisi kuitenkin saada esikoinen vietyä ja haettua eskarista, niin täytyisi joku konsti keksiä miten pystyy kulkemaan...
 
Asun , asutko sinä:grin ja mulla ultras lääkäri tossa, sen takii äippävitonen toivoo ultraa myös.

Me asutaan 7km södiksestä. :wink ehkä nähdään joskus vaikka mll kahvilassa tai babytreffeillä :)
 
Takaisin
Top