Huhtikuun höpinät

palmikko

Puuhakas puhuja
Helmikuiset 2021
Ajattelin että vois olla joka kuukaudelle oma ketju johon voi sit kirjoitella kaikenlaisia kuulumisia sen kuukauden ajan.
 
Hyvä idea, meillä on syyskuisissa samanlailla :) Tänään kävin ostamassa miehen kaa apteekista testin jonka sit aamulla teen. On siis 3 liuskatestiä tehty, haalee viiva on vahvistunut mut mietin kun antaa niin haaleeta viivaa, aattelin sit varmistaa tuolla apteekin testillä :wink
 
Ellikki, ostitko digitestin? Mä tein yhen digin ennen menkkojen alkua ja enempää en oo raaskinu niitä ostaa :grin vaikka olis kiva nähä et viikot nousee.
Raskaustestejäkään en oo moneeeeen päivään tehny ku ne loppu enkä oo viittiny ostaa uusia.

Yritän rauhassa ootella ultraa :dead:
 
En ostanu digiä vielä ostin semmosia puikkoja 2kpl, sivun aattelin käydä ostamassa sit ens viikon jälkeen :)
 
Se Digi on niin ihana kun sillon lukee raskaana ja viikot niin ei jää epäilystä tuloksesta
 
Kyllä tuo on jo selvä tulos joten voin lopettaa testailun tosin sen digin testaan vielä perjantaina ennen reissua että nään viikot :) Koristelin testin jälkeen tulevalle isoveljelle bodyn siitä alempi kuva :D
f1873bb8c4f4127cb00de7fba5123ac1


Ellikki85 rv 4+6
 
Ihana tuo body!!

Odotan malttamattomana, että pääsee kertomaan isosisaruksille.. sitte viimeistään vappuna:happy:
 
Ellikki, ihana body! :) hieno viivakin!

Mä oon paljon miettiny, että milloin lapselle olis hyvä hetki kertoa tulevasta vauvasta :) meidän 4v neitokainen on kovasti puhunut vauvoista ja toivoo pikkusiskoa, mutta liian aikaisin ei haluais kertoa, jos jotain ikävää tapahtuis.
 
tmp_12589-20170404_195518806441407.jpg
Tää testailu lähtee niin käsistä! :banghead: Olisko tää jo seitsemäs testi minkä teen?! :grin Lupasin isäihmiselle olla testaamatta huomenna, kun sai näin vahvan plussan, aikaisemmat kun on ollu omaan silmään liian haaleita :wink
 
Mullakin vielä pari testiä kaapissa, yksi digitaalinen. Ehkä teen sen viikonloppuna vasta :) Minäkin mietin sitä, että ihmeen haaleita ne mun testiviivat on olleet? On kuitenkin jo Dpo 16 ja Rv 4+1. No, toivotaan että kaikki kunnossa, vkl viimeistään uskoisin viivojen olevan selkeitä :)
 
Mullakin vielä pari testiä kaapissa, yksi digitaalinen. Ehkä teen sen viikonloppuna vasta :) Minäkin mietin sitä, että ihmeen haaleita ne mun testiviivat on olleet? On kuitenkin jo Dpo 16 ja Rv 4+1. No, toivotaan että kaikki kunnossa, vkl viimeistään uskoisin viivojen olevan selkeitä :)

Mä sain vinkin että pitää sitä testitikkua ainakin 10 sekuntia vaikka ohjeessa lukee 3-4 usein. Pakkohan se oli heti testata ja kylläpäs sai viivat vahvistusta ylin siis r-testi ja alimmat o testejä :) ja iltapissistä sen takia r testin viiva haalee
f064fbd1ce325326e2fef89e1cf190ee
 
Täälläkin testailu on lähtenyt käsistä.. :banghead: Testejä oon tehnyt ainakin 10 ja vielä on kaapissa jäljellä 2. Ostin 2 digitestiä ja edelliseen digiin tuli viikoiksi 1-2, tänään sieltä tuli 2-3. Toivottavasti osaan lopettaa viimeisten jälkeen :)
 
Kiitos vinkistä ellikki, pitänee testata tuolla tapaa seuraavaksi :)

Mihin viikkoihin asti tuo digitaalinen näyttää? Näyttääkö vielä 3-4 tai oliko viimeinen tuo 2-3?

Tissit kipeät mutta aamukahvi maistuu vielä.

Rv. 4+2
 
Mulla oli yks testi jäljellä kaapissa sillon kun plussa tuli. Pähkäilein ehkä liikaakin sitä keskenmenon riskiä koska raskaaksi tuleminen ja eteneminen on mulla niin kiven takana.

Neuvolaan en oo vielä soittanut, mutta aattelin ehkä tänäänsoittaa ja jos vaikka sais labrassa käydä verikokeesta tarkistamassa hormonin määrän. Yritän vaan ajatella että voihan mitä vain tapahtua myöhemminkin, että saa sitä nyt olla onnellinen, vaikka viikkoja vain olisi raskaana, kuitenkin nyt olen raskaana.
 
Jos muistan oikein digi taitaa näyttää 1-2, 2-3 ja 3+ korjatkaa jos muistan väärin :)
 
Palmikko, pieni pelko on mullakin mukana koko ajan, toivottavasti helpottaa kun raskaus etenee. Mulla ollut yksi kemiallinen ja siitä vuoto alkoi kutakuinkin näillä viikoilla. Muutama päivä vielä niin olen sen suhteen turvallisilla vesillä. Tai kaiketi kemiallisen raja on jo mennyt? En tiedä... Ensimmäisessä raskaudessa 10v sitten en muistaakseni ollut ollenkaan peloissani. Yhden testin tein ja sillä mentiin :) pitäisi osata hellittää ja nauttia.
 
Sara, mulla oli kemiallinen tuossa syksyllä(tiedettävästi) mutta lääkärin kanssa juteltiin että niitä voi tulla useinkin ja kun en ole ennen kovin ahkerasti mitään testaillut ja välillä järkyttävää kipua menkkojen aikaan niin voi hyvin olla että niitä on ollut useampia vuodessa. Vuoto alkoi tuolloin 5+3:sad001.... kuukaus sitten tein haamutestin ja sit ei enää tullut seuraavaan mitään, eli semmonen hipaisu vain. :/ Ja silloinhan ei kaikki ole pienellä alulla hyvin jos raskaus ei jatku. Tosiaan aattelen, että on lupa olla nyt tässä hetkessä onnellinen, ettei kuormita liikaa itteä murehtimalla.

Onhan meillä jo kolme ihanaa lasta, silti toiveessa pikkusisarus tai useampi.
 
Mullakin oli varmaan viime kierrossa haamu, ihan haalean haalea viiva ja menkat alkoi sitten pari päivää myöhässä
 
Minäkinpä kurkin tänne. Mun kierto on heitellyt sen verran, etten ole aivan varma osuuko la marras- vai joulukuulle mutta todennäköisemmin joulukuun alkuun. Ensi viikolla olisi ar-ultra niin sittenpä se selviää jos kaikki on muutoin hyvin. Itselläkin hermostuttaa kovasti mutta pakko vain yrittää päivä kerrallaan ottaa. Meillä on kaksi lasta ja yksi km on ollut, nyt oireet on niin vähäiset verrattuna aiempiin että usko on koetuksella! Sain kuitenkin viikko sitten digiin 2-3 ja eilen 3+ joten ainakin jotain tuolla tapahtuu :D
 
Mä plussasin jo viime pe sellaisella testillä joka yleensä käsketään testaa vasta kun menkat myöhässä. 3+4 tuli siis plussa. Toisen tein tänään ja se olikin tosi tumma plussa. Tänään 4+2. Mua pelottaa tosi paljon jos tää menee kesken. Jos nää mun rintojen kipujen häviäminen aina välillä enteilee huonoa. Bläääh. Pitäis vaa nauttia mut en osa avulla iloita.. Toivon vaa et pysyisi Matkassa.
 
Takaisin
Top