Huhtikuiset

Me ollaan kerran saunottu pihasaunassa tänä keväänä, pitää varmaan ottaa nyt viikonloppuna uusiksi!
 
Täällä kans ei kyllä äSsät oo auttanut, vaikka kuinka yrittänyt siivota ja kävellä kävellä kävellä ja touhuta. Nyt on siis 39+3, pari pvää sitten neuvola lääkärissä paikat auki 2,5cm, alaselän jomotusta miltein kokoajan, supistelee iltaisin mut ei mitenkään hirveen kipeitä. Bebe on jo tosi alhaalla mutta ei vielä kiinnittynyt (toinen muksu tulossa joten ei välttämättä kiinnitykkään kuin vasta h-hetkellä), mut onhan tää nyt turhauttavaa kun ei kunnolla ala tapahtumaan :cool: Niin ja limatulppakin tuli ja meni joku viikko sitten...
Miks ei tää neiti halua syntyä? :yuck: Esikoinen synty 38+4, joten siitä jo viikolla yli... Jotenkin tuntuu et tää menee kyl yli LA kun ei kipeitä suppareita vaan kuulu.. Huoh :shifty: Muutenkin olo jo niin iso kun yli 20kg painoa tullut, kyl se vaan vaikuttaa aika hitsin paljon vointiin kun niin paljon painoakin..
 
Mulla lähinnä toi puuhastelu on ihan sitä varten, että kestäisin järissäni. Mulla on niin pahat selkä-ja liitoskivut, että pelkkä sohvalla asennon muuttaminen meinaa välillä tuoda kyyneleet silmiin. Eli teki tai oli tekemättä niin koskee kuitenkin. :D Ja mulle kun ei suppqreita tule kuin rasituksen jälkeen, niin onhan siinä pieni taka-ajatus paikkojen kypsymisestä. :wink

Vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti ymv, niin tämäkin päivä mennyt hermo kyllä viimeisen päälle kireällä. Toivottavasti tuo rakas mies ei iske kohta hanskoja tiskiin, kun oon tämmönen hirviö. :D
 
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, salaisella puolella meitä ei enää ole kuin kolme.
 
Mulla on keskiviikkona aika keskussairaalan äitipolille, voi olla että jään sille reissulle tai voi olla että en.
Nyt kun päästiin toukokuulle, niin tuli sellainen olo, että ei haittaa vaikka viihtyisi sinne rv 42 asti tuolla. Kiire loppui kun kuu vaihtui ja miehellä alkoi leppoisampi työtahti. Nyt nauttisin ihan mielelläni näistä lomapäivistä.
 
Täällä pötkötellään edelleen, säännöllisiä supistuksia klo 12.30 alkaen. Tähän saakka selvinnyt ilman lääkkeitä, vaikka kipeää tekeekin. Nyt sain kipupiikin, että saisin vähän nukuttua. Niin toivoisin et yön aikana kävisi tapahtumaan..
 
Täällä jakauduttu kahteen osaan tänä aamuna. Synnytys oli tosi miellyttävä ja helppo, enpä olisi osannut toivoa tuollaista. Ei mikään nopea synnytys, mutta kun kivunlievitykset pelaa, niin mikäs siinä on odotellessa. Synnytyksen kauhein osa oli kalvojen pyörittely kun kirjauduttiin synnärille.
 
Onko teillä käytössä matkarattaita vastasyntyneelle? Mietin et ne ois huomattavasti helpommat kuljettaa ja menisivät pieneen tilaan, noita yhdistelmävaunuja käyttäisi sitten kotona. Ne taitaa mennä sillai et sais vauvan ihan selälleen?
 
Onko teillä käytössä matkarattaita vastasyntyneelle? Mietin et ne ois huomattavasti helpommat kuljettaa ja menisivät pieneen tilaan, noita yhdistelmävaunuja käyttäisi sitten kotona. Ne taitaa mennä sillai et sais vauvan ihan selälleen?
Meillä on britaxin b-agile 3 ja ne menee ihan makuulteen ja kivan pikkaseen kasaan :)
 
Takaisin
Top