Huhtikuiset 2019 ♡

Onnea plussasta kyfi! :)

Mulla ei edelleenkää oo juur mitään oireita, vähän ällöttää välillä, mutta se nyt voi johtua ihan helteistä ja muusta. Tosin huomaan, että koko ajan on nälkä ja pitää syödä tasasin väliajoin, ettei ala heikottaa tai ala tekee huonoo. Esikoisesta tais pahoinvointi alkaa tosiaan 6+. Eihän toki raskaudet mee samalla kaavalla, oireettomuus kuitenkin pistää huolettaa. :rolleyes:

Minnihiiri, joskus luin jostain, että jos syö jotain pientä, hedelmän tai jotain ennen kuin nousee sängystä, niin pitäs helpottaa. Tiedä sitten. :confused:
 
Moi. Liityn myös joukkoon. Viime torstaina plussattu ja tänään todennäköisesti viikkoja 5+2. Vähän vielä hämmentynyt tästä ku ekasta kierrosta heti pillereiden lopettamisen jälkeen tuli plussa ja miehenkään kanssa ei ehditty heinäkuussa nähdä ku pari kertaa. Jos kaikki menee hyvin niin tämä olisi meille toinen, esikoinen täytti just 3v.
 
Moi ! Mä olinkin tällä foorumilla 2016 kun sain esikoiseni elokuussa. Palailin nyt takaisin sivulle sillä tein eilen raskaustestin "huvikseen" kun vähän ihmettelin missä menkat luuraa. No ihan selkeet viivat tuli. En ollut todellakaan suunnitellut tätä sillä olemme eronnut miehen kanssa toukokuussa, mutta asumme vielä yhdessä äitinä ja isinä tässä asunnossa jonka ostimme 1,5v sitten. Meillä on hyvät välit. Minulla on siis kamala tilanne, että on ollut toisenkin miehen kanssa seksiä heinäkuussa. Soitin neuvolaan ihan hätäisenä, että pääsenkö ultraan että selviää hedelmöittymis ajankohta. Siten tietäisin kummalle miehelle tämä olisi tulossa. Järkyttävää eikö! Mutta tää sivusto taitaa olla ainut missä kehtaaan tästä puhua. Molemmat miehet tietävät kyllä asiasta. Selasin vanhoja messinger keskusteluja ja sieltä löysin viestin missä valitan kaverilleni kuukautisia joten sillä tiedolla arvelin ovulaationi olleen 14-16.7. Nämä päivät sattuisivat tähän "omaan" mieheeni jonka kanssa siis nyt asutaan. Hän toivoisi että lapsi olisi hänen ja vielä yritetään. Hohhohh olipahan avautuminen [emoji23] Mut nyt ois näillä tiedoilla rv 4+5 ja la 8.4. Itsellä on tunne, että lapsen haluaisin pitää jos se vaan mukana pysyy. Varhaisultra aika mulle annettiin 20.8.
 
Tervetuloa Pandamama ja Hetu92! Kieltämättä Hetulla on vähän kimurantti tilanne. Se varmaan helpottaa, että molemmat miehet tietävät asiasta ja voit nyt ainakin avoimesti selvitellä asiaa.
 
Moikka,
Hyvin varovaisesti ilmottaudun mukaan. Tänään aamulla haamulainen testattu dpo11, joten kovin on aikaista enkä vielä uskalla uskoa että tästä mitään tulisi. Meillä taustalla esikoisen menetys rv23 ja nyt yritystä ollut 6kk.

View attachment 71317 Tässä kierrossa oli käytössä ekaa kertaa luget lyhyen luteaalivaiheen pidentämiseksi ja tiputtelun estämiseksi ja olen aika yllättynyt, että tosiaan heti tuli tää plussa.

Saitko jotain ohjetta lugejen jatkumisen suhteen? Luget myös mulla ollut ekaa kiertoa käytössä samasta syystä ja nyt mietin et millon ne kuuluu lopettaa? :confused004
 
Moikka,
Hyvin varovaisesti ilmottaudun mukaan. Tänään aamulla haamulainen testattu dpo11, joten kovin on aikaista enkä vielä uskalla uskoa että tästä mitään tulisi. Meillä taustalla esikoisen menetys rv23 ja nyt yritystä ollut 6kk.



Saitko jotain ohjetta lugejen jatkumisen suhteen? Luget myös mulla ollut ekaa kiertoa käytössä samasta syystä ja nyt mietin et millon ne kuuluu lopettaa? :confused004

Rohmu, ihana nähdä sut täällä! Muistan kyllä ton teidän tragedian:sad001

Mulle lääkäri sanoi, että jatka viikko plussan jälkeen ja sitten voi lopettaa. Pidemmästä käytöstä ei kuulemma ole mitään haittaa, mutta ei hyötyäkään, kun viikko plussan jälkeen omia hormoneita pitäisi jo muutenkin olla niin paljon. Mulla tuli tänään viikko plussasta, mutta ajattelin kuintenkin jatkaa vielä ainakin pari viikkoa, kun noita lugejakin tossa on. Varmaan turhaa, mutta ne tuo edes pientä mielenrauhaa.
 
Mrs R, kiitos samoin, toivottavasti saadaan täällä molemmat pysyäkin! :HeartredJa kaikki muut tietty myös! :smiley-angelic001

Kuulostaa järkevältä, jatkan siis minäkin ainakin sen viikon. Muistan vaan sen että lääkäri puhelimessa sanoi että näitä saa käyttää raskaanakin, mutta tarkempia ohjeita en saanut (enkä älynnyt kysyä).
 
F827AA25-63CD-4B74-A93B-0DF6730477E0.jpeg En suunnitellut enää testailevani maanantaisen digin jälkeen, mutta niin vaan sorruin:rolleyes: Onneksi kannatti:) Tänään pitäisi kyllä mun laskujen mukaan olla oviksesta vasta 19 päivää, eli rv 4+5, mutta joko meillä on tosi aikainen kiinnittyjä, kaksoset tai ovis on ollut pari päivää aikaisemmin kuin olen olettanut. Nyt voisin lopetella testaamisen:)
 
Moi, minäkin ilmoittaudun mukaan. Eilen testasin ensimmäisen haamun ja tänään viiva vahvistunut. Kotona tällä hetkellä 3v. tyttö ja takana on viime tammikuulta kkm, yritystä takana n. 2v, eli raskaus on hyvin tervetullut ♥️ Jotenkin levollinen olo tästä raskaudesta, toivottavasti pysyy tällä kertaa kyydissä mukana ja saadaan pienokainen syliin saakka :smiley-angelic001

Laskurin mukaan laskettu aika olisi 15.4. Laskuri sanoo raskausviikoiksi 3+6, Flo sovellus sanoo 4+1, lähtisin uskomaan tässä vaiheessa tuota flo:ta :happy:
 
Tosiaan lugeja voi käyttää raskaanakin, mulla kun tämä raskaus alkoi lääkkeellisellä pas-hoidolla, niin tulen jatkamaan lugeja n. viikolle 10.

Onnea kaikille uusille!

Mrs R., aikaisin sait kyllä ton 3+, jännä nähdä myöhemmin mistä johtui.
 
Onpa tänne tullut lisää plussanneita! Onnea kaikille! :happy:

Mrs R, sun innoittamana tein itsekin digin juuri! Päiväpissa ja ilman sen suurempia pidätyksiä rv 4+6 digiin myös täällä 3+ :grin jännittävää!

Täällä ollut tänään kipuilua samassa kohtaa missä kevään kohdunulkoinen kipuili. Useamman kerran kyseistä kohtaa juilinut, tuo digi ainakin rauhoitti mieltä et hcg nousee. Huomenna soittavat toisen hcg-kokeen tuloksia. Täytyy silloin kysyä tarviiko tästä nyt olla huolissaan.
 
Muistan kun ekassa raskaudessa tein 8 testiä. 6 tavallista ja 2 digiä. Kävin myös ottaa verikokeen cityterveydessä josta katottiin hcg määrä. :D Nyt oon tyytyny tekee vaan 2 liuskaa :)
 
Hirvee määrä tehtyjä testejä. Itse tein ekasta yhen ja tästä yhen. Tosin nyt teidän testailuista lukiessa mietin et pitääkö mun kuitenkii tehdä lisää
 
Itsekin esikoista odottaessa tein vain kaksi testiä. Kohdunulkoisen jälkeen nyt olen tehnyt niitä ison kasan, sillä kokemus oli niin rankka enkä osaa vielä iloita tästä juuri ollenkaan. Positiivinen testitulos tuo mielelle rauhaa :pompus: Jokainen testaa kuten parhaalta omassa tilanteessa tuntuu :)
 
Mäkin sain jotain mielihyvää siitä kun se toinen viiva alko ilmestyä ja vahvistua, vaikka tiesin kyllä että olen raskaana. Seurasin myös alussa tummuuko se haamusta. Silloin kävin myös yksityisellä varhaisultrassa joka maksoi 130e. Tuntui hirveälle ajatella jos odottaisin siihen rv 12 ultraan ja sit oliskin ollut esim tuulimuna. Luin kaikenmaailman keskenmenoista ja stressasin. Töissä tsekkasin aina pikkuhousut ettei niissä ole verta. Helpompi olis melkei olla tietämättä näin alussa että on raskaana :D Nyt tällä toisella kierroksella ei ole niin hysteerinen. [emoji28]
 
View attachment 71499 En suunnitellut enää testailevani maanantaisen digin jälkeen, mutta niin vaan sorruin:rolleyes: Onneksi kannatti:) Tänään pitäisi kyllä mun laskujen mukaan olla oviksesta vasta 19 päivää, eli rv 4+5, mutta joko meillä on tosi aikainen kiinnittyjä, kaksoset tai ovis on ollut pari päivää aikaisemmin kuin olen olettanut. Nyt voisin lopetella testaamisen:)
Tohon raskaana 3+ vaaditaan +2000 hcg:ta, ja toisilla se tuplaantuu nopeammin ja runsaammin. Mulla oli 4+3 - 4+4 hcg 1444 joten :)
 
Hei vain ja onnea kaikille plussista! :Heartred Miekin ilmoittaudun varovasti mukaan, toissapäivänä sain haalean plussan dpo10 ja tänään jatkettu testailua, edelleen plussaa näyttää:) ihanaa olis jos pieni pysyis nyt matkassa. Ennestään meillä on keväällä -16 syntynyt poika ja toinen ollut toiveissa jo jonkin aikaa:) laskettu aika olis näillä näkymin 16.4. :Heartred
 
Onnea uusille plussista!

Mulla piti tänä aamuna ekan kerran kyykistyä pöntölle, mutta ei tarvinnut kuitenkaan oksentaa. Viikonloppu meni melko oireettomana ja siksi ostinkin vielä yhden testin varalta. Tein nyt aamulla ja kontrolliviivaan ei meinannut väri riittää kun testiviiva oli niin voimakas

Varhaisultra olis perjantaina, jännittää. Vasta sitten voi oikeasti uskoa, että tuolla jotakin kasvaa, kun itse näkee.
 
Mä ilmottaudun myös varovasti mukaan, koska eilen tein testin ja tuli haalea haamu Mulla ennestään vuonna 2014 ja 2017 syntyneet pojat. Eli kolmas luultavasti tulossa Ajattelin huomenna aamupissasta uudestaan testata. Ja tää on toivottu lapsi, ei kylläkään olla yritetty ku vasta kolmisen kuukautta.. Toivottavasti siellä nyt oikeesti olis pikkunen joka pysyisi matkassa ❤️
 
Takaisin
Top