Huhtikuiset 2019 ♡

Kosmoskukka, kyllä tänne saa avautua ja kertoa huolistaan :Heartred Pidetään peukkuja, että kaikki olis hyvin vuodoista huolimatta! Mulla itsellä ollut edellisessä raskaudessa ihan kunnon vuotoa alussa ja tässä raskaudessa ollut mekkamaisia kipuja ja pientä vuotoa, toistaiseksi kaikki kuitenkin hyvin :)
 
Kosmoskukka, kyllä tänne saa avautua ja kertoa huolistaan :Heartred Pidetään peukkuja, että kaikki olis hyvin vuodoista huolimatta! Mulla itsellä ollut edellisessä raskaudessa ihan kunnon vuotoa alussa ja tässä raskaudessa ollut mekkamaisia kipuja ja pientä vuotoa, toistaiseksi kaikki kuitenkin hyvin :)

Vaikka en tietenkään tällaista kenellekään toivo, niin silti tuo vähän lohduttaa, että sulla on ollut kipuja ja vuotoa molempia, mutta silti kaikki kunnossa.:) Toivottavasti jatkokin menee hyvin.:Heartpink

Onneksi mies pääsee mukaan sinne ultraan, vaikka eilen sanoikin, ettei välttämättä töistä pääse tulemaan. Kohta tulee minut hakemaan kotoa. Alkaa olla aika pakokauhu, kun kohta sen näkee.
 
Tsemppiä kovasti Kosmoskukka! Toivottavasti kaikki olis kunnossa.
 
Tuulimuna. Sain heti vastaanotolla valmistelevan lääkkeen ja perjantaina kotona sitten laittaa kohdunsuulle pillerit.
 
Todella surullista Kosmoskukka Voimia!

Minulla olis niskapoimu-ultra perjantaina. Jännittää aivan hulluna. Jotenkin pelkää ettei pieni olis enää elossa tai jotain muuta rakenteellista vikaa. Pahoinvointia on ollut edelleen, kuvotusta ja oksentelua. Maha on melkoinen pallo. Meillä raskaudesta ei tiedä vielä kukaan muu kuin minä ja mies sekä neuvola. Perjantaina olisi tulossa vieraita viikonlopuksi, pelottaa jos jotain huonoja uutisia tuleekin, niin täytyisi varmaan perua vieraat. Toivon niin että kaikki olisi normaalisti :angelic:

Rv 12+2
 
Kiitos kaikille tuesta.:Heartred
Minä nyt lähden täältä ketjusta synkistelemästä.
Varmasti yritetään miehen kanssa vielä uudestaan sitten kun tämä vaihe on ohi.
Toivon onnellista odotusta teille kaikille muille! Kunpa ei enää tulisi huonoja uutisia kenellekkään.
:hello
 
Voi Kosmoskukka :sad001 :Heartred

Tuntuu vähän pahalta tulla itse kertomaan nyt hyviä uutisia, kun täällä oli näin kurjia uutisia odottamassa :sad001 :Heartred

Mutta nt-ultrassa siis aamulla käytiin ja kaikki on oikein hyvin :love7
Vauva vastaa viikkoja (11+4) ja oli n. 5cm pitkä :dance008
Jospa nyt voisi vähän hellittää tämän murehtimisen kanssa..ja alkaa nauttia uudesta vuokralaisesta :Heartred
 
Kosmoskukalle suuret pahoittelut, tuo tuulimuna oli minunkin "pahin pelko" minkä takia oli käytävä siellä varhaisultrassa :oops: Toivotaan sinulle pikaista palautumista ja nopeaa tärppiä sitten aikanaan:Heartred
 
CoffeeQueen, ihana kuulla myös hyviäkin uutisia! Onnea :Heartred Nyt koita nauttia raskaudesta, eikös se toinen kolmannes ole sitä hehkeintä aikaa? :)
 
CoffeeQueen, ihana kuulla myös hyviäkin uutisia! Onnea :Heartred Nyt koita nauttia raskaudesta, eikös se toinen kolmannes ole sitä hehkeintä aikaa? :)

Kiitos! Toivottavasti on, viimeksi ainakin toinen kolmannes sujui mallikkaasti! Jos vaikka yrittäisi nyt keskittyä omaan hyvinvointiin ja nauttisi raskaudesta (ainakin niinä päivinä, kun esikoinen on päivähoidossa!) :cat:
 
Takaisin
Top