Huhtikuiset 2019 ♡

Onnea plussista ja tervetuloa uudet. :happy: Mulla vaan väsy painaa ja paikkoja kolottaa. Vähän kun siivoaa tai muuta niin jo on selkä kipeenä. Toivottavasti opiskelut lähtee huomenna hyvin käyntiin, vielä ei ainakaan paha olo vaivaa *koputtaa puuta*. Tänään olis rv 5+1.
 
Mä poistun :greet025 Tänään alkoi vuoto ja raskaustestikin näytti jo negatiivista. Halusin koittaa vielä mitä viivoille tapahtuu vaikka olo olikin jo varma. Ei tullu enää edes haamua.
Onnea teille kaikille muille. Toivon että kukaan ei seuraa perässä ja te muut saatte vauvat syliin asti. Onnellista odotusta :Heartred
 
Mä poistun :greet025 Tänään alkoi vuoto ja raskaustestikin näytti jo negatiivista. Halusin koittaa vielä mitä viivoille tapahtuu vaikka olo olikin jo varma. Ei tullu enää edes haamua.
Onnea teille kaikille muille. Toivon että kukaan ei seuraa perässä ja te muut saatte vauvat syliin asti. Onnellista odotusta :Heartred
Voi ei, miten surullista.:sad015 Voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen.:Heartbigred
 
Mä osasin jopa käydä vaihtamassa tuon nimimerkin pois kyfi-numerohirviöstä.

Täällä on ollut tänään jännittävä päivä, kävin nimittäin varhaisultrassa. Aika oli niin lähekkäin päiväkodin sulkeutumisajan kanssa ja lääkäri tietenkin myöhässä, että mies joutui lähtemään hakemaan lasta ennen kun meidän vuoro tuli. No, mutta tärkeintä oli että kaikki oli niinkuin pitää. Kohdusta löytyi rv 6+6 vastaava (omien laskujen mukaan juuri 6+6 menossa, lääkäri laski 6+4) vauvanalku, jonka sydän sykki kovasti ❤️Tällä lääkärillä on vielä tapana tehdä toinen ultra kahden viikon päästä ja vielä samaan hintaan.
 
Mä osasin jopa käydä vaihtamassa tuon nimimerkin pois kyfi-numerohirviöstä.

Täällä on ollut tänään jännittävä päivä, kävin nimittäin varhaisultrassa. Aika oli niin lähekkäin päiväkodin sulkeutumisajan kanssa ja lääkäri tietenkin myöhässä, että mies joutui lähtemään hakemaan lasta ennen kun meidän vuoro tuli. No, mutta tärkeintä oli että kaikki oli niinkuin pitää. Kohdusta löytyi rv 6+6 vastaava (omien laskujen mukaan juuri 6+6 menossa, lääkäri laski 6+4) vauvanalku, jonka sydän sykki kovasti ❤️Tällä lääkärillä on vielä tapana tehdä toinen ultra kahden viikon päästä ja vielä samaan hintaan.


Ihanaa! ☺ Mulla vielä viikko ultraan.
 
Kevätleinikki, ihania uutisia :happy:

Minä istun taas naistenpolilla. Kivut paheni eilen kun olin töissä ja lääkäri passitti jo ultraan kun alavatsa kova ja kuumottaa. Itse uskon että johtuu vain tuosta työpäivän rasituksesta, mutta hyvähän se on tarkistaa.
 
Kevätleinikki, ihania uutisia :happy:

Minä istun taas naistenpolilla. Kivut paheni eilen kun olin töissä ja lääkäri passitti jo ultraan kun alavatsa kova ja kuumottaa. Itse uskon että johtuu vain tuosta työpäivän rasituksesta, mutta hyvähän se on tarkistaa.

Toivottavasti ei mitään vakavaa!! :eek: Saitko selvyyden oireisiin?
 
Ihania ultrakuulumisia Kevätleinikillä :Heartred Ja tosi mahtavaa että pääsee uudestaan samaan hintaan!

Sadettaja, mikä tilanne? :wideyed:
 
Ei edelleenkään mitään selvyyttä miksi alavatsa oireilee! Massussa näkyi viikkoja 5+ vastaava löydös ja hormonit nousee edelleen. Lääkärikin epäili että kipuili tuon rasituksen takia enemmän, mutta ei sekään selvitä miksi ylipäätään on kipeä. Kahden viikon päästä olisi seuraava ultra ellei ennen sitä tule pahempia kipuja. Loppuviikon olen nyt sairaslomalla.
 
Moi kaikille,
Varovasti ilmoittaudun listoille, tänä aamuna plussasin haamun rfsu:n testillä. Laskettu aika 22.-26.4, riippuu milloin hedelmöittyminen tapahtui. Kierto ollut sekaisin pari kuukautta.
Tämä olisi nro 4 :angelic:. Vähän sekavat fiilikset. Suunniteltu raskaus kyllä, mutta tunteet heittelee :happy: toivotaan, että pysyisi matkassa:Heartblue
 
Moi. Minäkin voisin ilmoittautua mukaan. Lauantaina tein yllätysplussan kun menkat oli 3päivää myöhässä (aattelin että stressin takia ne oli myöhässä). Miehen kanssa 1.5vuotta yritetty toista lasta ja lapsettomuustutkimuksiin saatiin just aika,mutta se jää nyt sitten käyttämättä :) tänään 5+3 ja vajaan kolmen viikon päästä pääsen julkisella puolella varhaisultraan.
 
Takaisin
Top