Housut alkaa kiristää 6+0?

westies

Oman äänensä löytänyt
Onko muut huomannu jo näin (6+0) alussa, että maha ois turvonnu niin, että housut kiristää?! Sehän ei vielä johdu varsinaisesti vauvamahasta, vaan turvotuksesta? Eikö?! kai tämä on vain hyväksyttävä :D Siis silleen hyvällä tavalla!
 
Kyllä, turvotusta se on :D 
Mulla kans alkuvaiheil paljon isompi maha kuin nyt 23+2 :) Oli ihan mielettömiä turvotuksia alkuvaiheilla, mut se yhtäkkii sit tasoittu ja pullahti pikku vauvamasu :) 
 
westies: Kyllä muistan myös, että itsellänikin oli heti alkuraskaudesta turvotusta, jonka vuoksi vaatteet tuntuivat kiristävän. Minulla on edelleen turvotusta hurjasti, vaikka yritän juodakin vettä, jonka pitäisi auttaa turvotukseen, silti turvotusta riittää! Pahinta on jos en laita tukisukkia jalkaan - silloin näyttää illalla siltä, ettei minulla ole nilkkoja ollenkaan. Saa nähdä: Vielä vähän yli kaksi kuukautta laskettuun aikaan..
 
Itellä kans ihan hirvee turvotus ja mahan kohdalta kiristää aika napakasti housut. :D Maha näyttää jo nyt siltä kuin kolmannella kuulla jo olis, jos silloin nyt edes maha kasvanut. 
 
Itselläni juurikin 5+4 käynnissä ja huomasin että istua pitää vähän hassusti, jotta maha mahtuu housuihin..tosin odotan jo kolmatta kertaa :D Esikoista odottaessa mahaa ei näkynyt piiiitkiin aikoihin, kunnes se sitten tulla tömähti. 
 
Juu, mulla turvottaa muutenkin helposti, niin nyt seitsemännellä viikolla mun maha on ihan mahdoton. Mun maha on ihan ilmapallo iltaisin :D Kehtaisko jo ostaa raskausfarkut? :D
 
Takaisin
Top