Hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

Tervehdys, pitkästä aikaa forumilla..
En malttanut lukea aiempia viestejä, mutta kierukka otettiin pois kahden vuoden jälkeen syyskuussa ja parin päivän jälkeen alkoi menkat(tyhjennysvuoto?). Annettiin sitten miehen kanssa mennä ajatuksella tulee kun tulee... No tein kaksi testiä heti kun menkoista oli kuukausi mutta negaa näytti.. nyt vielä tänäkään päivänä ei ole uusia menkkoja tullu.. onko muille käynyt näin?

Nuvaringin kun aikoinaan lopetin piti hakea omaa normaalia hormonitoimintaa keltarauhashormonien avulla mutta olen ymmärtänyt ettei hormonikierukka toimisi samalla tavalla... Sainpa purettua kiitos :)
 
Kahdet menkat jouduin tässä "kärsimään" kierukan lähdön jälkeen ja nyt olis pulla uunissa! Menkkojen oletettu alkaminen olisi tänään, mutta jo kolme päivää sitten sain clearbluella tuloksen "raskaana, 1-2" :happy:
Yllättävän helposti siis kävi kun edellistä lapposta tosiaan pykättiin alulle pitkään ja hartaasti. Nyt onnella ja jännityksellä kohti tulevaa :Heartred

Plussatuulta ja onnea yritykseen lähettelen muillekin!! :p
 
Onnea Milppu plussasta! :) :Heartred

Ja Lady19:lle tärppionnea!

Kyllä hormonikierukka ainakin jotenkin sekotti mun omaa hormonitoimintaa vielä poistamisen jälkeenki. Nyt kuitenkin uskon, että on palautunu ja siis yk 3 menossa. Tästä kierrosta bongasin oviksen ovistikuilla, jota en aiemmassa kahdessa kierrossa onnistunu löytämään. Nyt siis dpo 3 eli jännät ajat menossa. :nailbiting:

Hormonikierukan siis uskon vielä vaikuttaneen poistamisen jälkeen tuon kaks kiertoa ainaski syystä että en ovista bongannut ja kierrot oli epäsäännöllisiä (26 ja 38..) Ja tuo toinen kierto vielä venyki noin pitkäksi... o_O Nyt siis ovis tuli ajallaan (kp 16) eli luultavasti kiertoki on normaalin mittanen, jos muistelee aikaa ennen hormonikierukkaa ja esikoisen raskautta.
 
Itkettää.. edellinen kierto 26 päivää, tämä oli 25 päivää ja tänään taas alkoi menkat. Ennen kierukkaa kierto oli suht säännöllinen 28-30 päivää (siis melkein 4 vuotta sitten), voiko olla että nyt kierto onkin noin lyhyt aina? Vai vieläköhän kierukka vaikuttaa, poistosta melkein kaksi kuukautta..
 
Tiedän tunteen Lady19! Itellä tosiaan hormonikierukka mitä luultavammin vaikutti sen kaksi kiertoa, koska kiertopäivät heitti häränpyllyä.. Mutta nyt yk3 tosiaan vihdoin bongasin oviksen ja tididii, oon raskaana :)

Toivottavasti sullakin nyt ne hormonit tasaantuis ja kierrot normalisoituis. Voi olla, että kierukka vaikuttaa vielä. Toivottavasti ens kierto tois teille sen plussan :Heartred
 
Minulla on yli puoli vuotta kierukan poistosta ja nyt on menossa yk8. En ole raskaana.. :/
 
Tällainen tuli tänään! KP 20. Katsotaan vahvistuuko ja tuleeko tästä pikkuinen :wink

db409ecbed7662f407cd18a0c397a0aa
bff7cc36103bc364bdc27a86f97ae3e0
 
Mulla laitettii kierukka 1/16 ja pois otettii 10/16 kun iskikin kova hinku toiseen. Ovis oli viikko poissoton jälkee ja nyt ollaanki 17+5 raskaana :)
 
Täällä ahdistellaan kanssa kierron pituutta, eli tammikuussa otettu Mirena pois, ehti olla pari vuotta. Nyt ensimmäinen kierto menossa, Kp 34!! o_O Tuntui, että Mirenan kanssa tuli menkat jotenki kutenki järkevästi, mut ihmeissäni olen kovasti tästä kierrosta. Menkat siis alkoivat päivä ennen Mirenan pois ottoa. Ei myöskään tietoa oviksista tässä kuussa, onko tavallista, että jäisi kokonaan pois ekoissa kierroissa? :sour:
 
Kierukka sisällä muutaman vuoden, ei menkkoja sinä aikana. Kohta takana 1,5 vuotta yrittämistä ja ei yhtään plussaa. Kierrot ovat olleet 26-50 päivää. Keskimäärin 35päivää.
 
Moikka! Taitaa aika hiljaista täällä olla, mutta kerronpa nyt kuitenkin meidän tilanne. Eli huhtikuun alussa poistettu kierukka ja nyt yk2, kp23/25. Kierukan aikana ei tullut menkkoja, mutta kierto aina ollut suht lyhyt. Oviksesta en oo täysin varma kun en tiputtanut, mutta outoja tuntemuksia on ollut. Eilen tein nega testin, mutta ajattelin uuden tehdä ehkä jo tänään.. Ristiriitaiset tunteet, kun toisaalta tuntuu et ois tärpänny jo, mutta toisaalta ei.. :eek:
 
Hei! Täällä yksi 27v mamma ja lapset 4v ja tässä kuussa 6v tytöt ja kierukan poisto varattu 1.8 Ja sitten saa tulla jos on tullakseen :) kierukka ollu nyt 3.5v ja ihan uus tieto kyllä tuo että voi tulla keskenmenoja kierukan poiston jälkeen ei oo kukaan semmoisesta puhunu :/ mulle on sanottu että heti ku poistaa sen niin voi alkaa yrittää!mulla ei oo tullut lähes ollenkaan menkkoja koko aikana alun 6kk tiputtelun jälkeen! Semmosta pientä vuotoa tyyliin 2 kertaa vuodessa! Vähän järki yrittää puskea päälle että onko voimia vielä kolmanteen ja riittääkö rahat mutta mä oon aina halunnut 3 lasta ja nyt tuntuu että aika olis kypsä ❤ ensimmäinen tuli kun mietittiin että saa tulla jos on tullakseen ja toinen ei alkanut tulemaan niin tikuttelin ja laskeskelin ja mittailin lämpöjä ja muuta kun sen homman lopetin sai pikkukakkonen alkunsa miltei heti eli stressi esti raskautumisen..
 
Takaisin
Top