Hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

Kirppu^

Sukkela juttelija
Hei. Haluaisin kuulla kokemuksia raskautumisesta hormonikierukan poiston jälkeen? Kauanko kierukka ollut kun raskauduit? Kauanko kesti kun tulit raskaaksi poiston jälkeen? Itsellä ollu kierukka 3.5v ja vauvakuumetta pukkaa.
 
Mulla oli hormonikierukka noin 7 vuotta. Raskauduin ekasta normikierrosta. (Kierukka poistettiin vähän ennen ovulaatiota. En tullut siitä kierrosta raskaaksi, mutta heti seuraavasta. Kierto ei mennyt sekaisin tms kierukan takia :) )
 
Kiitos vastauksesta. Näyttääkö ovistesti kierukan aikana millo on ovis? Vai kuinka tiesit otattaa juuri ennen ovulaatiota?
 
Se oli ihan sattumaa. Gyne vaan ultras samalla kun poisti kierukan, eli siis teki gynekologisen tutkimuksen. Hän sitten kertoi että h-hetki on tuloillaan.

En ole koskaan tikuttanut ovista, mutta olin tuntevinani milloin se oli. Tiedä häntä.
 
Mä otin kierukan pois kesällä (oli melkeen 5v) ja nyt yk2 menossa.

En tiedä kierrosta kierukan aikana koska vuodin tosi niukasti, mut eka kierto oli 27pv ja nyt 32/27kp. Oisko kierto vaan venähtänyt, tai hakee paikkaansa vielä kun testit on ihan hailuja viivanpaikan rajamailla.
 
Mua kans kiinnostaisi tietää, miten kauan mennyt. Mulla poistettiin kierukka 10.8. ja nyt jo pitäisi olla raskaana!! :D
En mä hätähousu oo, en...
 
Hormonikierukka poistettu 27.7.2015 yk1 spontaani keskenmeno/kemiallinen raskaus joka todettiin eilen naistenpolilla. Tätä raskautta ja km en olisi siis tiennyt jos en olisi himotestannut..
Yk2 lähtee siis käyntiin.. kp 2/30-35
Jos jollain on vinkata ketjua ensi kesän vauvakuumeilijoista niin olisin kiitollinen ♡
 
Piilo89, minä ainakin tunkeuduin tuonne http://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2015.1582174/ ketjuun juttelemaan.

Multa lähti antenni pois 11.8. Ja yhdet menkat siinä tulleet 13.8. Nyt kp 34 ja kierron pituudesta ei vielä mitään havaintoa. Tuossa on yksi testi huomisaamulle, malttamaton kuin olen..
Tissit huutaa hoosiannaa mut samaa ne voi enteillä kuukautisistakin. Kamala iltaturvotus on myös alkanut, ei ole sellaista ennen ollut. Tiedän että testi on negatiivinen, mutku en jaksa odottaa. :D
 
Kohta alkaa olemaan kuukausi täynnä ilman kierukka. Viime menkat oli silloin juuri ennen poistoa ja nyt onkin jo kp 34/?? Ennen menkat oli kellontarkasti nyt ei näy eikä kuulu testi näyttää negaa joten kai se on vielä odoteltava jos ne menkat sieltä ilmestyisi..
Mietin vain että kauanko niitä uskaltaa vain odotella vai pitääkö jossain vaiheessa olla lekuriin yhteydessä?
 
Oi voi.. Tein juuri testin, kp 29 ja saattais olla, että siihen tuli ehkä pieni haamuviiva. Miehen kanssa molemmat sitä katottiin, että mikä toi on.. Mutta eihän siinä pitäis näkyä mitään, jos olis selvä nega?! Viime kuussa tikussa oli selvästi vaan yks viiva, eikä mitään muuta ja menkatkin siitä sitten seuraavana päivänä alkoi.. Nyt pieni toivon kipinä jo, eikä millään malttaisi odottaa paria päivää, että tekis uuden testin.. Voi apua... :confused:
 
Mietin vain että kauanko niitä uskaltaa vain odotella vai pitääkö jossain vaiheessa olla lekuriin yhteydessä?

Mä luulen, että vielä voit ihan rauhassa odotella, mutta voihan sitä neuvolaan soittaa ja kysyä. Ja jos ei niitä menkkoja kuulu, niin tekis testin vaikka viikon päästä.. Vaikka ei varmasti oo helppoa odotella vaan.. Enpä tiiä, hmm... Ehkä se kierto muuttuu kuitenkin jonkun verran, kun kierukka poistetaan...? Pohdintaa tämä siis vain, ei ole mitään faktaapohjaa näille.. Tsemppiä. :)
 
Minullakin kierukka poistettu 2 viikkoa sitten.. Nyt vuotanut siitä asti, välillä todella runsaastikkin. Onko muilla ollut "jälkivuoto" kierukan poiston jälkeen millaista? Kiitos jo etukäteen jos joku ehtii vastata :)
 
Mulla oli pari päivää ihan pientä tiputtelua, joka sitten muuttu runsaammaksi vuodoksi, mutta ajankohta oli sellanen, että ajattelin olevan tavalliset menkat. Kesti viikon verran. Oon lukenut/kuullut juttuja noista reilummistakin jälkivuodoista.
 
Kiitos vastauksista toinenpikkuinenko ja Eliisa. :) Nyt näyttää et olis vihdoin loppumaan päin, huh.. Luulen että mulla on myös tullut kuukautiset sen jälkivuodon perään, joten ehkä on ihan normaalia.
 
Mullakin se tiputtelu johtui varmaan ihan vain siitä, että menkat olivat lopuillaan kun kierukka poistettiin. Ja tänään viimein alkoi menkat eli nyt päästään kunnolla aloittamaan yritys :D
 
Takaisin
Top