Hoitopöydän tärkeimmät tarvikkeet

Kylosaurus

Puuhakas puhuja
Tammikuunmammat 2015
Mulla lyö tyhjää, vaikka toinen lapsi jo tulossa...

Mitä tarvitaan hoitopöydälle? Siis vaippojen lisäksi.

Muistan, et viimeks oli liikaa kaikkea varattu etukäteen, mitä ei sitte tarvinnutkaan. Mut nyt ei kyl muista yhtään mitään, mitä sitä oikeesti tarvi. :facepalm:
 
Vaippojen lisäksi vaipsit, pikkupyyhe (voi heittää ylläripisulle), rasvaa, hiusharja nyt ainakin alkuun löytyy meiltä. Kyllä siihen varmaan alkaa käytössä muutakin tarpeellista kertymään :dummy:
 
Meillä on vaipat, harsot, pikkupyyhkeet, sinkkivoide, hoitovoide, diaper rash-suihke, talkki, wipesit, hiusharja, kynsisakset, niistäjä.. olikohan muuta:think005
 
Mä oon säilyttänyt myös d-vitamiinin hoitopöydällä. Siitä muistaa aina antaa aamupesujen yhteydessä.
 
Mulla ei oo ollu ikinä wipeseja tms :grin ihan turhake. Vaikka pyllynpesupaikka ei edes ole ihan vieressä vaan hoitopöytä on ollu olkkarissa, en halua turhia kemikaaleja vauvan iholle joten vaipalla vaan pyyhkässy enimmät tuotokset pois ja kantanu pesulle. Hoitolaukussa ollu jotain ilmaisjutuista saatuja pikkupaketteja varulta mut nekin kyl yleensä vauva-aikana kuivahtanu, mut junassa/lentokoneesa leikki-ikäsellä käyttäny käsien pyyhintään ennen syöntiä.

Hoitopöydällä on ollu pikkukorissa sinkkivoidetta tms pyllyn punotukseen, kestovanulappuja et voi silmiä/napaa pyyhkästä, hiusharja ja meilläki ne d-tipat. Tosin voi olla et tälläkierroksella ne pitää laittaa jonneki ylemmäs(tai koko kori pöydänlaatikkoon) ettei pikkuapurit imase niitä huiviin :yuck: vaipat ja pikkupyyhkeitä, harsoja ja vaatteita on sit hoitopöydän laatikossa kunhan ehtii järjestellä:)
 
Takaisin
Top