Hoitolaukku

Inita

Silmät suurina ihmettelijä
Minkälaisia hoitolaukkuja on hankkinut tai aikoo hankkia? Itse haluisin reppun tyylisen hoitolaukun joten varmaan ostan tylsänä ihmiseä repun ja muokaan siitä sit oman näkösen.
 
Jemmasta löytyy olkalaukku ja vaunuihin sopiva hoitolaukku. Niillä mennään ja varmaan jossain vaiheessa vaihdan reppuun. Reppua on helpompi roudata mukana.
 
Must keinonahkainen hoitolaukku / sopii niin olalle kuin vaunuihin. Mukavasti lokeroita ja tilaa.
 
Me hankittiin Maramean hoitolaukku, joka taipuu repuksi. Ne on tosi kalliita mut löydettiin tosi hyvä tarjous (-40% tjsp) ni tuli ostettua. Muuten olisin varmaan ostanut jonkun repun jossa on paljon taskuja mut semmoista hyvää perusreppua ei kyl tullut vastaan.
 
Sopivan hoitolaukun löytäminen on aikamoinen savotta :) itse päädyin käyttämään juurikin ihan tavallista laukkua tai reppua, joka kulkee vaunujen alakorissa aina mukana. Hyvin pärjätty :)
 
Sopivan hoitolaukun löytäminen on aikamoinen savotta :) itse päädyin käyttämään juurikin ihan tavallista laukkua tai reppua, joka kulkee vaunujen alakorissa aina mukana. Hyvin pärjätty :)

Sama plääni. En aio hankkia erillistä hoitolaukkua, vaan pärjätä olemassa olevilla :)
 
Meinasin normaali reppulla kans pärjää mut katoin et Jollyroomilla on Black week josta kattelin vauvalle lisää tavaraa nii huomasin et sil oli kivan näkönen reppuki alennuksessa nii pitihän seki tilaa :happy:
 
Haaveilin raskausaikana jostain "kunnollisesta" hoitolaukusta, mutta se jäi hankkimatta. Hyvin ollaan Kånkenilla pärjätty!
 
Meillä on ollut käytössä Liberon vihreä laukku. Hyvin on toistaiseksi pärjätty.
 
Ei ollu alunperin tarkoitus hankkia erikseen hoitolaukkua, kun kaikki kivat makso niin hirveesti. Sattumalta löysin kuitenki kirpparilta skiphopin hoitolaukun mitä olin uutena kattonu, niin oli pakko ostaa. Oon ollu tosi tyytyväinen siihen
 
Takaisin
Top