Hoitaja kotiin

Kotiäiti

Vasta-alkaja
Onko kellään kokemusta hoitajan palkkaamisesta kotiin? Meillä on kaksi lasta, joista toinen täyttää kolme joulukuussa ja hoitovapaani päättyy. Esikoinen täytti neljä huhtikuussa. Olen hoitanut lapsiani kotona lähes koko ajan. Esikoinen oli muutaman kuukauden päiväkodissa kun odotin toista lastamme ja kävin silloin töissä. Nyt haluaisin löytää hoitajan kotiin, koska lapset käyvät seurakunnan kerhossa jossa todella viihtyvät. Haluaisin, että heillä jatkuisi tämä mahdollisuus, samoin kuin kiireettömät aamut, vaikka itse palaankin työelämään. Ja tarvitsisin hoitajaa 3-4 päivänä/ vko. Olen yrittäjä ja pyrin tekemään noin 30 tuntista viikkoa. Mahdollisimman paljon viikonloppuisin, jolloin mieheni on kotona lasten kanssa.
Olen kuullut myös kimppahoitajasta. Eli kaksi perhettä palkkaa yhdessä hoitajan. Onko tästä kokemusta? Kunnan järjestämä päivähoito olisi melko edullinen jos ajattelee esim 15 hoitopäivää/ kk. Kuinka kallis kotihoito tähän verrattuna on?
Kaikki tieto on tervetullutta. Jos joku on miettinyt tuota kimppahoitajaa niin ota yhteyttä. Tai jos joku olisi halukas tulemaan hoitajaksi niin ilmoittaudu. Omat lapset voi ottaa mukaan :) Asumme Tampereen Hervannassa.
 
Takaisin
Top