Hmmm??

Nyt on vaan pakko tulla avautumaan tänne.. Kyllähän ne mun menkat tuli mutta kesti päivän.. Torstaista tähän päivään asti rinnat on olleet tosi kipeet ja mahassa jännä olo.. Tiedän että tää ratkeis tekemällä testin mutta en vaan uskalla sitä tehdä.. Ette voi tätä tietää mutta voinkohan olla raskaana vaikka menkat tuli??
 
Mulla tuli tästä viimesimmästä kahden päivän menkat vaikka olinkin jo paksuna, mutta en tiedä oliko sillä sitten vaikutusta kun kuitenkin söin pillereitä koko ajan. Testaa nyt ihmeessä :)
 
Käyn tänään ostamassa testin ja teen sen.. Jännittää niin kauheesti tehä toi testi.. Aika ihmeellistä olis ettei oo ollu mitään muita oireita.. Monesti oon lukenu et ''oireet'' tulee melkee heti ku menkat pitäis alkaa..
 
Ei kaikille tule oireita. Mun ensimmäinen raskaus oli täysin oireeton, ja muusta ei voinut päätellä raskautta kun menkkojen pois jäännistä, ja siis sitäkään en edes ajatellut, kun ei silloin mitään raskautta suunnitelta saati mietittykkään :) Että jossain vaiheessa vaan tuli olo, että nyt taitaa kyllä olla myöhässä, kun en edes muistanut koska viimeksi oli menkat ollut :)
 
Takaisin
Top