Hmmm??

Kyfi7521630

Silmät suurina ihmettelijä
Mun tilanteeni on tämä: Mulla oli e-pillerit 2 kuukautta että saatais kuukautiset normalisoitumaan. Viime kuukautiset alkoivat 25.11. Harrastin seksiä miehen kanssa 6.12-7.12 välisenä yönä ja meillä ei ollut mitään ehkäisyä. Olimme olleet juhlimassa eli alkoholia oli veressä. En ole varma että laukesiko mies vai ei mutta olin todella kiihottunut ja sekin asia vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ainakin mitä olen netistä lukenut ja harrastimme seksiä melkein 2tuntia.. Onko totta että jos on ollut e-pillerit alle vuoden niin sitten kun pillerit lopettaa niin voi tulla raskaaksi todella helposti? Kuukautiset pitäisi alkaa päivää ennen jouluaattoa ja jos ne eivät ala niin pelkään että koko joulu menee menee miettiessä mahdollista raskautta. Kiitos vastauksista! En halua asiattomia vastauksia.. Voinkohan olla raskaana.. Tänään on tullut ihmeellistä vuotoa, ihan kuin kuukautis aikana kun tunnen aina kun verta tulee siteeseen mutta nyt ei tule verta.
 
Jos miehesi laukesi, voit olla raskaana. Ainakin puuhailitte todennäköisesti vähän ennen ovulaatiota (jonka siis pitäisi olla kaksi viikkoa ennen menkkojen alkua.) Tai sitten et ole raskaana. Se ei (aina) käy niin kuin koulussa uhkaillaan. Näitä palstoja lukiessa vaikuttaa pikemminkin siltä että harvemmalla tärppää kerrasta - ei oikeastaan melkein kenelläkään, muutamalla harvalla vain. Mutta no, niinkin voi käydä. En ole tutustunut e-pillereiden vaikutuksiin tässä asiassa, mutta jos ne eivät ole sekoittaneet hormoneja en usko että ne ovat vaikuttaneet suuntaan taikka toiseen. Korkeintaan jos ne ovat saaneet hormonitoiminnan normaalimmaksi. Mutta suosittelen että hankit raskaustestin ja testaat jos menkkoja ei näy.
 
Olen monesta laskurista katsonut että just 6-9 olis noi hedelmällisimmät päivät.. Olen lukenut kaikkia keskusteluja ja aika monella tulee kiinnitysvuotoa ja nyt kun tänään on tullut tommosta omituista vuotoo niin oon aika varma että olen raskaana.. Kuinkahan nopeasti testi näyttäisi oikean tuloksen??
 
Joo, 4 päivää ennen pitäisi näkyä, mutta siinä vaiheessa voi tulla vielä vääriä negoja. Eli jos silloin saa negan voi silti olla raskaana. Jos taas tulee plussa niin silloin on raskaana.
 
Testejä saa netistä monesta osoitteesta. Kannattaa vertailla hintoja, itse kun tilasin ovistestejä niin oli melkein 10 euroa hintaeroa.
 
En ehkä näin joulun alla luottaisi siihen että testit tulisi netistä ajoissa perille... Joulupostit ja niin edelleen. Joten apteekista saa Clearblueta ja apteekin omia testejä jotka on muistaakseni halvempia ja perus marketeista saa jotain halpistestejä vielä halvemmalla. Markettien testeihin en ole tutustunut, mutta muistaakseni apteekin testit näyttää myös aika aikasessa vaiheessa. :>
 
Näyttää osa herkistä testeistä. Clearblue näyttää 59% todennäköisyydellä oikein 4 päivää ennen eli silläkään ei lähes puolet saa vielä positiivista tulosta niin aikaisin vaikka raskaana olisikin. JOPA 4 päivää ennen, se ei ole lupaus, että kaikille näkyy. Ite odottaisin menkkojen alkua sillä hinnalla ni näyttää muistaakseni 99% varmasti oikein. Tietty vain jos kierto on ollu säännöllinen ja on varma et menkkojen pitäis alkaa silloin.
 
Päätin odottaa sen aikaa että alkaako menkat vai ei.. Menkat pitäisi alkaa 23 päivä tai oikeastaan 22-23 yöllä.. Viikko enää odotusta :)
 
Vaikuttais siltä että raskaana oon :) :S Ei ole täysin varmaa mutta on vaan ollu ihan erikoisia oireita ja sitten sydän sanoo että olen raskaana.. En tiedä mitä mieltä oikein olen.. Olen nyt ihan sekaisin..
 
Voi ei!! Mitä nyt teen.. Kaverini pyysi mua viihteelle tänään ja teen vasta huomenna testin.. Jos kieltäydyn niin hän kysyy syytä eikä usko minua jos sanon ettei huvita.. Koska eilen kerroin kuinka paljon tekisi mieli mennä viihteel.. Voiko alkoholi vahingoittaa näin alkuvaiheessa jos olen raskaana??
 
Päätin odottaa että alkaako menkat vai ei.. Kun testi voi näyttää vielä negaa vaikka oliski positiivine pari päivä pääst.. Maanantai tulee pian :)
 
Maha on kipee :sad001 Normaalisti menkkojen alkaessa ei ole mitään kipuja.. En pysty menemään nukkumaan kun mietin vaan että alkaako vai ei..
 
Sieltähän ne menkat tuli :sad001 Vaikka ei olis ollut suunniteltu pikkunen niin olisin sen silti halunnut :S Nyt päätin ruveta hankkimaan ittelleni pienokaisen ilman ''miestä''..
 
Takaisin
Top