Himot ja ällötykset

Voisin juoda vichyä vaikka kuinka paljon päivässä! Kaikissa neljässä raskaudessa ollu tää vichyhimo 😄
 
Paholaisenhillo haisee niin bensalta etten mene lähellekkään. Ruusukaali on ihan parasta!😍😍 Miehen partaöljyn tuoksu tuo mielhen ruosteromun hajun, vaikka ennen pidin siitä kovasti, taitaa olla joku setripuu tms. 🤔

ekaa lasta odotan ja niin vähällä olen päässy inhotusten ja himojen kanssa, että syy meinaa aina päässä unohtumhan ko jotain uutta ja outoa ilmenee😆
 
Ihan kiva ettei edes pysty syömään liikaa kun alkaa aina loppuateriasta vaan saamaan tarpeekseen just siitä ruoasta. Monesti jätänkin ruokaa, mitä ei oo tapahtunut ikinä ennen.
 
Mun ällötykset tulee aaltoillen ja jopa kesken ruokailun. Näissä ei ole mun mielestä mitään logiikkaa, esim. alkuviikosta tuoremehu pelkkänä ajatuksenakin ällötti, ja tänään sitä on mennyt kolme lasillista.
 
Mulla toi kaurapuuro kuvotuksen olon, vaikka yleensä sen kanssa voihin sekoitettuna on parasta. Ja join HYLA maitoa. Se oli pahaa, jäi juomatta loput. Mieli tekoja on kaikki makea herkku.
 
Mun tekisi kovasti mieli niitä kalan muotoisia pieniä suolakultakaloja, mutta en ole löytänyt mistään.. olen sitten syönyt TUC keksejä. Iltaällötykseen auttaa hedelmäsoseet ☺️
 
Mulla on muuten aika ok ollut nyt olojen suhteen, mutta iltaisin menee vai oikeikeastaan hedelmät, jogurtit tms makeat. 😊
 
Niin ja tosi suolaiset jutut kanssa välillä maistuneet.. ihan sipist esim. Ja sitten onkin kiva jano.. 😅
 
Ei onneksi mitään outoja himotuksia kuten hiekkaa tai metallia 😁 - alkuraskaudesta haaveilin jatkuvasti kreikkalaisesta salaatista ja tämän haaveen myötä pyörsin aiemman päätökseni ja päätin sallia itselleni mm. Valion salaattijuuston, jotta sain jotain fetan korviketta himoon. Sushia tekisi mieli aiempaa enemmän - myös viiniä ja pastaa, kaikkea ihanaa mitä ei saisi syödä. Hassua sinänsä, että tässä olisi ollut kaksi vuotta aikaa juoda viiniä, eikä sitä juuri tehnyt mieli: nyt olisi ihanaa saada oikein harkittu ruoka&viini-kombo 😍
 
välillä on ihan pakko syödä muutama palanen tummaa suklaata 🤤 jota en oo pariin vuoteen syönyt ennen raskautta
 
Takaisin
Top