Himot ja ällötykset

Mä voisin elää jogurtilla vaan. Maustamattomat ja luonnonjogurttit on niiin hyviä:p

Eilen tehtiin fetasalaattia ja mua ällötti feta. En tajuu kun aina oon tykännyt siitä.

Mun oli myös pakko saada hampparia viime torstaina. En muuta ajatellut ja mies toi sitten niitä. Koko ilta meni sitten pahoinvoivana kun olin syönyt yhden :hungover:
 
Nyt on maistunut luonnonjugurttiin tehty marjasmoothie. Maitoa sekaan, että saa juotua ja vähän sokeria. Mustikka-mansikka-vadelma on niin hyvää.
 
Kylmät marjat ja hedelmät, vichyvesi ja Da Capo-patukat :p Kaikki muu tuleekin ulos aikalailla saman tien.
 
Kaikki roskaruoka pyörii mielessä koko ajan!:p
Onneksi asutaan niin metässä ettei noin vain lähetä hakemaan. Fazerin sininen on ylätyksekseni säilynyt jo päiviä kaapissa, mitä ei oo ikinä ennen tapahtunut.:angelic: Ällötyksiä sitten taas riittää, miusta tuntuu että pieninkin haju kotona ja muuvalla saa oksennuksen nousemaan kurkkuun mikä ei tee tästä kovin helppoa.. Ei huoli dödöäkään käyttää, miestä sentään siedän vielä.
 
Muokattu viimeksi:
En muista, millon oon tänne viimeksi kirjoitellut, mutta mieli tekee porkkanaa ja omenaa, joille molemmille oon lievästi allerginen eli en oo ennen juurikaan syönyt. Lisäksi ravintolan uunijuurekset yhdistettynä kunnon grillipihviin, ai että kun maistuisi. Jatkuvasti! Sitten on vielä surullisin himo eli salmiakki. Koskaan ennen en oo sitä tällä tavalla himoinnut.

Ruokaällötyksistä lähinnä on tullut vastaan leikkeleet, ei vain pysty syömään. Ja sitten mua ällöttää beige-väri. Tosi outoa, mutta en voi sietää sitä silmissäni tällä hetkellä :grin:grin Kahvia ei myöskään tee vieläkään mieli, mutta ei se enää ällötä sentään.
 
Voi toi laku/salmiakki himo on voimakkaasti läsnä. Melkein itketti kun lapsi sai lakupatukan. Ihan naurettavaa tämmönen.

Ja ällöttää kaikki mitä olen just edellisenä päivänä syönyt hyvällä ruokahalulla. Kokoajan pitäis keksiä että mitä sitä söisi kun normaalisti tehdään ruokaa kerralla iso satsi niin riittää moneksi päiväksi.
 
Mua ei enää ällötä oikein mikään muu kuin kahvi. Eikä oikeastaan mitään rasvaista ja suolaistakaan tee mieli, mikä on hassua koska edellisissä raskauksissa himoitsin niitä :D nyt tekee mieli vaan hedelmiä.

Mullakin oli yhdessä vaiheessa se lakuhimo mutta onneks oon päässyt siitä eroon. Yhden puolikkaan lakupätkän oon syönyt kun se jäi lapselta enkä raaskinut heittää roskiin :D
 
Mua on alkanut vaivata salmiakkihimo o_O Esikoinen lupasi tuoda mulle noitapillejä sitten kun tulee joulukuussa sairaalaan mua ja vauvaa katsomaan :joyful: Mäkin söin äitienpäivänä yhden sukulakun, kun esikoinen antoi sen mulle lahjaksi.
 
Mie himoitsen niitä vanhat autot -salmiakkeja. Oon syöny yhen noin kolmen viikon välein, enkä usko et saan adhd-lasta tuolla käytöllä. :rolleyes:
Minäkään en jaksa olla kauhean tarkka salmiakin ja lakun suhteen. Kunhan nyt ei joka päivä ala salmiakkiövereitä vetämään. :wink
 
Tänään rupes tekeen mieli veriruokia, niin ku mustaamakkaraa tai verilättyjä.. alkaakohan mullakin rautavarannot kevyestä lisäraudasta huolimatta ehtyä?? Maksaa ois lounaalla tehny mieli ottaa, mutta jätin sit kuitenkin pois.
 
Minäkään en jaksa olla kauhean tarkka salmiakin ja lakun suhteen. Kunhan nyt ei joka päivä ala salmiakkiövereitä vetämään. :wink
Saahan niitä syödä muutaman sillon tällön. Ainakin niin olin lukevinani kun ravitsemussuosituksia tutkin. Edellisissä raskauksissa oon ihan vapaasti syönyt, kun ei oo ongelmaa verenpaineen kanssa. Tässä raskaudessa olin alussa lähes nollalinjalla, nyt oon parilla viime kerralla ostanut muutaman salmiakkikarkin irttarihyllystä. Ei jaksa panikoida, kun ei oo yhtään adhd lasta saanut liikakäytölläkään. :grin
 
Mä olen myös syönyt lakua ja salmiakkia aina välillä pieniä määriä. Ennen en salmiakista tykännyt, mutta jännä himo iski raskautuessa. :hilarious: Ja voi että kun saisi meetwurstia.. Ihan surulliseksi tekee, kun ei saa syödä. Sanoin miehelle, että teen synnärille evääksi meetwurstileipiä. Heti, kun napanuora katkeaa, alkaa suu käydä! :hilarious:
 
Mä söin just iltapalaks maksamakkaraleivän ja meetvurstileivän, ei käyny kyllä pienessä mielessäkää ettei sitä meetvurstia ois saanu. :bag::hilarious:
 
Takaisin
Top