Himot ja ällötykset

Mun tekee mieli Hesen hamppareita ja koska asun ulkomailla ei ole ihan helppoa tätä toteuttaa :hilarious: ja sit salmiakkia voisin syödä ihan jatkuvasti....

Ulkomailla asumisen haittapuolia! :D Saako sieltä minkäännäköistä salmiakkia? :rolleyes:
 
Tuoremehut ja appelsiinit ovat täälläkin syömishimojen kohteena :) parin tunnin välein kun jotain syö niin saa jotenkin ällötyksen pysyy aisoissa. Toivottavasti ei pahene.
 
Mä oon päässy aika helpolla. Huonoimpina päivinä jääkaappi ällöttää ja muutamat muut hajut kuten ihmisten hengitys ja eläinten ruuat :depressed: Näinä hyvinä päivinä menee kutakuinkin kaikki.

Ei mulla oo ennenkään mitään hirmuhimoja ollu, mut salmiakkia on menny ja esikoisesta makkaraperunat muussilla :p Se muussi ja paistettu makkara, ai että oli hyvää.
Tossa ekoilla viikoilla pahimpiin nälkiin söin kerran sekaisin kaupaan lihapullia ja mangoviiliä, mies nauroi epäuskoisena mut ku oli niin järkky nälkä.
 
Mun tekee mieli syödä vain herkkuja. En saa mitään terveellistä alas! Ja oon ennen tätä raskautta syönyt ihan superterveellisesti. Mä en tajua :D Ei tee edes vauvalle hyvää tällainen. Toki pakotan itseni syömään terveellisiäkin juttuja, mutta aina sitä sortuu... ja ennen raskautta tosiaan kerran viikossa joku yksi herkku.
 
Mua ällöttää ruuan tekeminen :bored: Melkein kaikki ruoka kyllä menee, jos on valmiina tai joku muu tekee :rolleyes: Mutta parasta ois edelleen kaikki roskaruoka :oops:
 
Mulle kans uppoaa lähinnä kaikki epäterveellinen. Mutta olen ajatellut, että ehtii sitä ruokavaliota laittaa kuntoon sitten kun tämä pahoinvointi hellittää. Mitään suuria määriä en kuitenkaan mitään pysty syömään niin olkoot sitten mitä vaan alas menee.
 
Minun ei tee mieli mitään, mieluiten olisin syömättä, mutta pakko on jotain syödä. Lääkäri sanoi, että mitä tahansa saa syödä, mikä alhaalla pysyy, ei väliä mitä se on.
 
Mul uppois kans pelkkä roskaruoka :rolleyes: En kyl pysty kauheen isoja annoksia syömään ja se näkyy kyl painossaki jo. Onneks vasta -2kg mut saa nähä kuin paljon se tästä vielä tippuu :sorry:
 
Täällä kans yksi jolle maistuis vaan ja ainoastaan kaikki epäterveellinen :rolleyes: Ja nyt kun ruoka on alkanut pysyä sisällä, tekisi hirveästi mieli salmiakkia, lakritsia yms, vaikka en ole ennen raskautta edes tykännyt kummastakaan..
 
Mäkkärin ranskalaisia voisin syödä yötä päivää! :grin Harmi vaan, että täällä ei ole koko mäkkäriä :wink
 
Joo siis mäkkärin tai hesen ranskalaiset!! Siihen vielä chilimajoneesia niin NAM!!! :woot:
 
Kotitekoiset kanaruoat ei oikeen uppoo. Todella ristiriitanen fiilis kun mies oli tehnyt teriyaki-kanaa ja riisiä, yleensä suurta herkkua, niin se niinku maistu hyvältä mut sit meinas yrjö nousta niin jouduin heittämään osan roskiin:confused:
Joutu jo ihan käden laittaa suun eteen ja hetken miettimään et pääsenkö yli vai juoksenko.. :wtf:
Mut sit taas just esim hesen kanatortilla - ei ongelmaa, kiinalaista tekis ihan simona mieli kanaa valkosipulikastikkeessa:woot:
 
Söin viikonloppuna Hesen kanatortillan. Ai että maistui hyvältä! Eka ruoka moneen päivään kun oikein maistui...eikä yököttänyt muutenkaan juuri sillä hetkellä. Tänään sitten onkin etonut ihan kaikki. Hirveä nälkä, mutta en keksi mitään syötävää.

Mullekin on syttynyt ihan hullu appelsiini-himo. Pitää aamulla hakea lisää kaupasta. Samoin tekee mieli edelleen sitä salmiakki-valkosuklaa Classicia vaikken ole mikään salmiakki-fani ollut koskaan. En tosin ole syönyt ensimmäistäkään salmiakki-jädeä vielä, kun en ole tarkistanut onko yhdessä puikoissa huolestuttava määrä niitä salmiakki-pahiksia .
 
Kotitekoiset kanaruoat ei oikeen uppoo. Todella ristiriitanen fiilis kun mies oli tehnyt teriyaki-kanaa ja riisiä, yleensä suurta herkkua, niin se niinku maistu hyvältä mut sit meinas yrjö nousta niin jouduin heittämään osan roskiin:confused:
Joutu jo ihan käden laittaa suun eteen ja hetken miettimään et pääsenkö yli vai juoksenko.. :wtf:
Mut sit taas just esim hesen kanatortilla - ei ongelmaa, kiinalaista tekis ihan simona mieli kanaa valkosipulikastikkeessa:woot:

Siis joo mikä tää kiinalainen kana valkosipulikastikkeessa himo on, mulla on sama! Ja normaalisti en valitse sitä :D
 
Mä oon aina ollut syömisen suhteen sitä mieltä että jos kehoansa vaan malttaa kuunnella, se kyllä kertoo mitä se tarvitsee... Ja tuli tuossa mieleen että ehkä näin raskausaikana kun tietyt ruoat etoo niin pirusti ja kun tulee himotuksia ja muuta niin keho vaan koittaa kahta kauheemmin kertoa mitä se tarvii ja mitä ei, kun on uusi ihmisen alku kasvamassa siellä. Se on tietty sitten tulkintakysymys että mikä se on se tarvittava aines jos esim niitä hesen ranuja tekee mieli.. :shifty: aattelin että kun verenpaine on matala niin se ranujen suolasuus on se juttu ehkä... Söin nimittäin tuossa ihan suolattomia hesen ranuja ja ne ei ollut herkkua.. Melkeen ällötti nekin.

Onks kukaan tämmöstä tuumaillut? Vai meneeks ihan hippeilyks :woot:
 
Kyllä mä oon samoilla linjoilla Sirpaleina :) esikoisen raskausaikana söin melkein joka päivä pasta bolognesea kun keho sitä vaati, veikkaan että rauta oli yks isoimmista jutuista siinä ruuassa. Välillä himoitutti rasvaiset asiat kun mulla on taipumus syödä liian vähän (hyviä) rasvoja.
 
Mun äiti selitti kans tota, että himot johtuu siitä mistä keholla on puute. No mun teki yks päivä mieli suolakurkkuja ja eilen kermavaahtoa+hilloa. Mikäköhän puutos mulla on :D? Muuten ei tee mieli yhtään mitään ja syöminen inhottaa.
 
Takaisin
Top