Himot ja ällötykset

Aijaa :laughing002
Onks veikkauksia näiden perusteella, et kumpi tulossa?

Error: Hmm, en tiedä kyllä. Viimeks ku odotin tyttöä oli punainen liha pahin nou nou, nyt enempi kananmuna ja kana+peruna ja just suklaa ja ruisleipä. Voisko tää sit olla poika tai sit eri ruuista tykkäävä tyttö? xD Onks sulla mitään oloja sukupuolesta?
 
Ei oikeestaan mitää suurempia himoja tai ällötyksiä ilmennyt mutta semmonen ihme juttu ku olin eilen esikoisen kans kaksistaan kotona ja ajattelin että nyt ostetaan jotain herkkuja illaksi (mun tapauksessa tarkoittaa Ben &Jerry jäätelöä tai suklaata) mutta kaupassa ei tehny yhtään mieli mitää semmosta (tätä ei tapahdu koskaan!!) No ostin sitte hedelmäsalaatti värkit ja maustamatonta jugurttia :hilarious:
 
Error: Hmm, en tiedä kyllä. Viimeks ku odotin tyttöä oli punainen liha pahin nou nou, nyt enempi kananmuna ja kana+peruna ja just suklaa ja ruisleipä. Voisko tää sit olla poika tai sit eri ruuista tykkäävä tyttö? xD Onks sulla mitään oloja sukupuolesta?

Mulla muuttuu mieli kyl jatkuvasti :laughing002
Eka olin ihan varma pojasta, sit sitäkin varmempi tytöstä, nyt taas mietin kuumeisesti poikien nimiä...
Toisaalta kyl se tyttöfiilis tuolla kytee edelleen:biggrin
Vielä pitäs kuukaus malttaa odotella infoa, kun rakenneultra vasta 21.viikolla
 
Mulla on vähän semmonen fiilis että on tyttö vaikka tavallaan ois kiva saada poika kun meidän suvussa ei niitä kauheana ole (paitsi omassa perheessä). Kumpi vaan on tervetullut toki :Heartred ostin muutaman tytön vaatteen jo kirpparilta kun pojille ei oikein löydy mitään. Toisaalta tämä raskaus on vähän helpompi kuin edellinen mutta sykkeet aika samat. Vaikea arvailla :D ohoh tää meni kyllä nyt vähän väärän topicin alle mutta antaa olla. Luin vaan edelliset kommentit ja aattelin että sukupuolesta keskustellaan :D
 
Voihan ällötys.. Edelleen tekee tosi pahaa ku näkee edes jauhelihaa.. Nyt alkas kuitenki vähän helpottaa ton punasen lihan kanssa, ja eilen pystyin paistaa ukko kullalle jo pihvit.. Kanan haju ällöttää niin paljon tälläkin hetkellä ettei ole edes tullut ostettua sitä jääkaappiin.. Eilen tein sitten ruuaksi kermperunoita ja olivatkin yllättävän hyviä tän kaiken salaatti hedelmä sekoilun ohessa.. Vielä ku sais pysymään kaikki kohdallaan ja alkaialkais hemoglobiini nouseen niin ehkä jaksais tehdä useimmin alusta asti ruuan ite.. Parhailta on maistunu tällähetkellä juuri toi ihana keltanen paprika, kinkkuleikkeleetkinkkuleikkeleet, kurkku/porkkana tikut ja muu kevyt purtava. Sämpylät on ihania kun saa vain sen kinkun ja paprikan sinne väliin.. Myös punaherukkamehu on hyväähyvää, saa vain nähdä kuinka kauan..
 
Suklaata tekis mieli kokoajan, radin takia pitää vaan olla syömättä sitä.
 
Suklaata tekis mieli kokoajan, radin takia pitää vaan olla syömättä sitä.
Ainakin dammenbergillä ja brunbergillä on sokerittomia suklaita. Ei toki niin hyviä kuin normisuklaat ja paljon kalliimpia. Viime raskaudessa tein tuosta suklaasta ja kananmunista muffinseja ja niistä tuli todella hyviä. Pitääkin taas joskus tehdä niitä. Ei ole tullut tosin kertaakaan testattua, miten sokeriarvot reagoi noihin.
 
Pitääpä ostaa ja maistaa tuota suklaata ja tehdä myös muffinseja siitä, kiitti vinkistä :)
 
Mun tekee mieli kaikkea mahdollista suomalaista ruokaa :p ikäväkyllä kukaan ei ole tulossa tänne ennen kesää joten joudun kärvistelemään vaan paikallisilla variaatioilla :grumpy:
 
Mun tekee mieli riisipiirakkaa sulatejuustolla :P

Äkkiä kauppaan, jos sellainen vielä jossain lähistöllä auki on. :grin

Olen huomannut, että monet sellaiset jutut joita himoitsin alkuraskaudessa, ovatkin nyt ällötyksen aiheita. Esimerkkinä vaikka pussinuudelit. Samoin mua ällöttää yksi MEKKO, jota käytin töissä silloin, kun eniten oli kuvotuksen tunnetta alkuraskaudessa. :woot: En pysty katsomaan sitä kovin pitkään tuntematta lievää ällötystä. Kaikkea sitä...
 
Muokattu viimeksi:
Tällä hetkellä ällöttää eniten oma peilikuva. Kaikilla muilla tuntuu olevan sievä vatsakumpu, kun taas itsellä on kaadetun perunasäkin näköinen, muhkuramöttönen joka leviää joka suuntaan :yuck:
 
Mahtava olo ollu het aamusta ja tehny niin mieli koko päivän kanarisottoa.. Mut toi kanapaketin haju.. Niin nou nou.. Muuten kyl onnihan hyvää..
 
Miulla on ollu yllättävän vähän mielihaluja, mut jostain syystä on jo pitemmän aikaa tehny mieli kokista, onneks löysin Coca Colan Gold versiota joka on sokeriton ja kofeiiniton, niin voin välillä sitäkin hyvillä mielin maistella :)
 
Itseäni ällöttää kaikki läheisyys ynm Jotenkin yli siveellinen olo
 
Takaisin
Top