Himot ja ällötykset

Vielä ei oo mitään himoja/ällötyksiä mitä hieman ihmetelenkin. Tosin katellaan mitä käy kun siirrytään ens viikolle (viikko 6) :grin
Vettä juon aina muutenkin monta litraa päivässä, niin sen suhteen ei oo ihme muutoksia. Oon myös muutenkin tottunu syömään 5 kertaa päivässä, ni nälkäkään ei oo vielä ehtiny eroamaan perus nälästä.
Jännityksellä odotellaan....
 
Minulla himo mandariineihin ja kaikkeen raikkaaseen salaattiin niinkuin edellisessäkin raskaudessa. Välillä tulee suolaisen himo. Oi kun ois mehujäätä nyt.. Hitsit, tajusin mikä äskeisessä työpaikan jouluruokailussa sai mut huonovointiseksi: valkosipuliaioli, mitä normaalisti rakastaisin. Mulle tulee inhotua oikeastaan kaikesta mitä olen n. 4 tuntia aiemmin syönyt niin kokoajan pitäis keksiä uutta syömistä.. Niin sitä vaan oli autuaasti unohtanut kuinka inhottavaa vähän väliä pahoinvointi on.. ylen ei ole vielä kuitenkaan tarvinnut antaa.. mut lähellä ollut. Tänään 6+3.
 
Miä en enää tiiä et mitä vois syödä, kun kaikki ällöttää paitsi hedelmät. Leipä menee jotenkuten jos laittaa päälle kurkkua/tomaattia tai jotai muuta tuoretta. Lämmintä ruokaa ei tekis yhtään mieli :sad001
 
Pitkästä aikaa tuli tänään syötyä karkkia, eikä edes paljoa. No sillä seurauksella että tuli ihan hirveä olo ja sohvalla saanu kaks tuntia jo maata sen takia.
 
Joo siis toi lämpimän ruuan syönti on vaikeaa ja mun Rakastama kalakeiton haju saa mut oksentamaan . Söin eilen litran jäätelöä :smiley-angelic006 mut moni asia on enemmän yök kuin tekisi mieli.. Eilen koitin ostaa subia pitkästä aikaa nii olivat poistaneet paahtopaisti subin eli sen ainoon mitä teki mieli :banghead: huomaa ettei pahemmin tuu syötyä pikaruoka paikoissa kun eivät myy enää niitä mistä itse tykkää,..
 
Viimeinen puolitoista viikkoa on ollut tosi huonovointista aikaa, ei oikein mikää maistu ja ajatuskin ruuasta puistattaa. Olen aina ollut kova juomaan kahvia, nyt hajukin oksettaa. Mandariinit ja paahtoleipä nyt tällä hetkellä mitkä maistuu. Vettä tulee juotua paljon, tuntuu että on loputon jano.
 
Tekis mieli liharuokia mutta vauva on erimieltä :D Oksettaa ihan vietävästi. Mandariinilla, porkkanalla ja viilillä mennään :D
 
Weetabix + maito + jäiset mustikat maistuu, kaiken muun ajatteleminen yököttää. Pystyn kyllä syödä melkein mitä tahansa kun vain aloitan, mutta ruoan ajatteleminen ennen syömistä etoo.
 
Mulla on nyt vähän tökkinyt ruoat. Eilen teki mieli kauheena avokadoleipää ja olin niin innoissani kun sitä sain. Tänään ällötti niin että jäi syömättä. Mies teki eilen lohta ja jotenkin se haju ja koostumus ällötti mutta söin silti kun mies hyvää hyvyyttään teki :) vanukas maistuu!
 
Himona.. ruoka!! Mikä tahansa RUOKA. Kunhan sitä on paljon ja koko ajan saatavilla :hungry: samoin kaikenlaisia kakkuja (etenkin juustokakkuja) tekisi mieli mutta oon vielä pystynyt olemaan ryhtymättä tekemään niitä.. jouluksi kyllä teen jonku mega juustokakun mitä voin mättää monta päivää :p
 
Kahvi ällöttää. Jo pelkkä ajatus saa suunnilleen juoksemaan kohti vessanpönttöä. Hyi!
Hirveesti tekee mieli vuohenjuustosalaattia, mutta kun sitä ei saa syödä :sad001
 
Vähän kaikki ällöttää mut montaa asiaa pystyy kyl syömään silti. Kahvi tosin ei maistu! Tällaselle superkahvikuluttajalke tää on niin outoa!!
Vuohenjuustosalaattia tekis itekkin mieli, nimenomaan vielä soignom vuohenmaitojuustoa :wideyed:
 
Miulla on sama: kahvia en oo juonu viikkojen 5 jälkeen, eli kuukauteen. Aikasemmin oon juonu monta kuppia päivässä! Mut kaikkee muuta suolasta tekee mieli, tuntuu et on koko ajan nälkä.
Tuo vuohenjuusto on kyl miullekin vaikee paikka, tekis tosi paljon mieli....
 
Miulla on sama: kahvia en oo juonu viikkojen 5 jälkeen, eli kuukauteen. Aikasemmin oon juonu monta kuppia päivässä! Mut kaikkee muuta suolasta tekee mieli, tuntuu et on koko ajan nälkä.
Tuo vuohenjuusto on kyl miullekin vaikee paikka, tekis tosi paljon mieli....
Mun on pakko tunnustaa et pari viikkoo sitten vielä söin just vuohenmaitojuusto salaatin.... (varmistin kyllä et kyseinen juusto on tehty pastöroidusta vuohenmaidosta). sillon maistu kyl kahvikin. Nyt yritän kyllä noudatella ohjeita mahdollisimman pitkälle!
 
Täälläkin kahvi tökkinyt, mutta sopivan kakkupalasen kans menee vähän. :D

Mulla himona hedelmät ja salmiakki ja tuntuu, et just nuo lievittäneet pahoinvointia.. oon siis vähän syönyt salmiakkia ja lakua. Esikoiselta en syönyt niitä laisinkaan. Mut mulla on kyllä vähän matala verenpaine, et koitan perustella itselleni tätä tarvetta.. :D
 
Paahtoleipä juustolla, mehu ja mandariinit :Heartred
 
Mulla ei ole himoja eikä ällötyksiä, mutta nälkä on koko ajan!

Vesi tosin maistuu paremmalta kun ennen... Voiko tän nimetä himoksi? :rolleyes:
 
Mulla ei ole himoja eikä ällötyksiä, mutta nälkä on koko ajan!

Vesi tosin maistuu paremmalta kun ennen... Voiko tän nimetä himoksi? :rolleyes:

Ainakin sulla on varsin terveellinen himo. :grin

Minun tekee mieli appelsiineja ja kaikkea raikasta ja... valmisnuudeleita. o_O En ole kovin herkästi antanut tälle jälkimmäiselle himolle valtaa, koska ne nyt ovat melkoisen epäterveellisiä maustepusseiseen, mutta jonain rankkana työpäivänä olen palkinnut itseni kananmakuisilla nuudeleilla. :brb:
 
Takaisin
Top