Himot ja ällötykset

Himo taas appelsiineihin, niin kuin esikoisesta!
 
Ekassa raskaudessa en voinut sietää paistetun jauhelihan hajua. Sen sijaan tomaatteja söin kaikissa muodoissa tosi paljon - tuoreita tomaatteja, uunissa kypsennettynä tomaatteja, tomaattikeittoa, ketsuppia... :D

Muoks. Nyt näköjään voisin syödä loputtomasti paahtoleipää. Ja siihen päälle paljon suolakurkkua :D :D
 
Eilen teki mielii grilliruokaa, tänään ei mitään. Paitsi se, että normaalisti olen kamala sokerihiiri ja nyt ei ole koko raskauden aikana makeaa tehnyt mieli! Toki ylipäänsä ruokaa ei juuri tee mieli.

Paitsi nyt alkoi tehdä mieli tomaattikeittoa kun siitä puhuttiin :D
 
Ei vieläkään mitään ihmeempiä himoja. :shifty: Edellisitä raskauksista tuttu ällötys homejuustoon on varmaan tälläkin kertaa läsnä, vaikka en oo enää ensimmäisen raskauden jälkeen pystynyt syömään, siis lämpimässä ruuassa.
 
Mulla oli viime raskaudessa tosi voimakas ällötys valkosipulin hajuun. Pikkuisenkin mausteena oli mulle liikaa ja tuntui että haju oikein läimäytti mua kun avasin jääkaapin. Nyt ei ole ollut vielä mitään vastaavaa. Ruoat joista en muutenkaan ole niin innoissani kiinnostaa nyt vieläkin vähemmän. Rasvaiset ja kermaiset jutut puistattaa.
 
Positiivinen yllätys: suklaata (eikä juuri muitakaan sokeriherkkuja) ei tee yhtään mieli! Ja mä sentään oon ollut suklaakoukussa jo edellisestä raskaudesta asti eli n. 3 vuotta :wtf:

Sitruunamehu ja kaikki raikas on just nyt ihaninta. Ja ne pahuksen suolakurkut... :D
 
Oon suklaan suurkuluttaja ja ny se maistuu pahalta :arghh:
 
Mulla kanssa suklaa ja muut sokeriset herkut tökkii, ei pysty syömään vaikka ennen on menny vähä liikaakiin:grin
 
Mulla on ollu sama kaikissa raskauksissa. Nyt viimesen jälkeen se jäi päälle! Ihanaa, on säästyny nilltäkin mässäilyiltä.

Joo, ei sillä vaikka vähentyis. Lievää ylipainoa tullu tolla mässäilyllä joten hyvää tekee ku ei suklaata syö. Eilenki ostettiin likan kans puoliksi sellanen Kinderin suklaapukki ni omasta osuudesta ehkä neljännen söin ja loput annoin likalle. Sen silmät meinas tippua päästä ja kysyiki enkä tykkääkään. Narrasin syöneeni Hoplop reissulla liikaa ruokaa etten jaksakkaan enempää herkkuja. Lapset ku ei vielä tiedä tulevasta sisaruksesta.
 
Heräsin päikkäreiltä ja pikkusisko oli paistanut sillä välin jauhelihaa, ei oo ikinä haissut näin pahalle oksennus meinas lentää ku avasin huoneeni oven.
 
Mäki nukuin 3h päikkärit :sleep011 ny oon avokin luona ja haistan jotain epämäärästä mitä se ei haista.
 
Musta on ihan hirveetä kun oon töissä tarjoilijana italialaisessa ravintolassa. Melkein kuola valuen siinä sitten tuijottaa kaikkia niitä annoksia joita ei enää saakkaan syödä. Kaikista vaikeinta on ollut se, kun nyt on tarvinut viedä töihin omat eväät, ettei työkaverit arvaa raskautta, kun en enää voi syödä samoja ruokia kuin ennen. Mä jo haaveilen, että heti synnytyksen jälkeen pistän miehen hakemaan mulle ihanan kermaisen gorgonzola-kanapastan :D
 
Salaatti ja hedelmät, marjat, sekä ranskalaiset. All the time.
 
Mulla tekee mieli salaatteja ja melkein kaikki muu ällöttää. Hyvin olen saanut kuitenkin syötyä. Kahvia menee aamulla 1 kuppi ja iltapäivällä teetä :)
 
Takaisin
Top