Himot ja ällötykset

Mulla oli edellisessa puolukat ja siitä arvasin odottavani poikaa:)
 
Haha Huli aika hauska! Miten arvasit et puolukat tietää poikaa?
 
Tyttöjen aikaan en oo himoinnu puolukoita ja kun mun äiti on odottanu mun veljee niin sillä on ollu kans puolukat himona:) Siitä päättelin et on poika:)
 
Mä oon nähny plussausunet ennen kaikkia kolmee plussaa nyt plussasin tosin jo 3+2menkkojen mukaan mut saatto hyvinkin olla jo 3+2. Nyt siis vasta 3+5 menkoista laskien ja aika matelee.
 
Minulla myös tuo jalapeno-himo, vaikka en muuten välitä tulisesta ruoasta. Sama oli edellisessä raskaudessa ja nytkin tuntuu, että voisin syödä niitä suoraan purkista. Ei kovin hyvä yhdistelmä närästyksen kanssa toki. Pitäis olla joku jalapenonmakuinen piimä!
 
Esikoisen raskaudessa mä kans söin jalapenoja kaiken kanssa ja suoraan purkistakin! Piimää en suuhuni suostu laittaan, joten Rennie oli mun paras kaveri raskausaikana! :p
 
Mun oli pakko saada tänään spagetti bolognesea ja mies sitten teki sitä omilla pikku twisteillä ja oisin voinu syödä vaikka kaiken kerralla. Tulinen ja mausteinen ruoka houkuttaa ja valkosipuli. Myös Subway leipiä himoitsin yks päivä ja ennen en ois ikina halunnu subii jos mies ehdotti :grin
 
Kahvi ällöttää, muuten ei kummempia mielitekoja tai ällötyksiä.
 
Minulla myös tuo jalapeno-himo, vaikka en muuten välitä tulisesta ruoasta. Sama oli edellisessä raskaudessa ja nytkin tuntuu, että voisin syödä niitä suoraan purkista. Ei kovin hyvä yhdistelmä närästyksen kanssa toki. Pitäis olla joku jalapenonmakuinen piimä!

Oi joo nam jallut!!
 
Ei ole tällä hetkellä mitään himoja tai ällötyksiä, mutta esikoista odottaessa söin paljon appelsiineja/mandariineja/klementiinejä. Kaikki raikkaat hedelmät oli hyviä :)
 
Mua ällöttää käytännössä melkein kaikki ruoka ja juoma [emoji23] Jopa veden juominen tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta. Ruokaa en oo pystynyt viikkoon laittamaan. Erityisesti kaikki kotitekoinen tuo samantien yökkäyksen tunteen. Mutta silti nälkä ilmottaa itsestään säännöllisesti ja jotain on pakko keksiä [emoji23] Mielenkiintoista aikaa [emoji23] yks ilta oireet loppu kun seinään ja oli pari tuntia ihan normaali olo, niin sehän se vasta huolestutti. Seuraavana aamuna olin oikein tyytyväinen kun ystäväni kuvotus oli palannut [emoji23]
 
Haluaisin juustoa. Juustovoileipiä. Grillijuustoleipää. Suolaista. Ja oreosuklaata :joyful:
 
Mulla normaali terveellinen kotiruoka ei herätä ruokahalua ollenkaan vaan tekisi mieli syödä vaan kaikkea rasvaista ja suolaista. Normaalisti kyllä kotiruoka tekee kauppansa hyvin.
 
Mulla ei oo koskaan ollu mitään erityisiä himoja raskauksissa. Jotkut ruoat on kyllä saattanu etoa, muttei niidenkään ällötys oo kestäny kuin hetken.
 
Mulla ei vielä mitään ole ja toivottavasti ei mitään tulekkaan! :D mutta saas nähdä...
 
Täällä mielitekoina salmiakki ja piimä :grin Kahvia ei enää tee niin mieli. Tänään töissä aamulla asiakkaat haisi pahalle, vanha viina,tupakka,paha parfyymi :sad001 Ja mies valittaa ku oon niin kiukkunen :sad001
 
Mä himoitsen sitrushedelmiä, etenkin appelsiineja ja tuorepuristettuja mehuja. Monet ruoat ja juomat ällöttävät, mutta silti se säännöllinen (pakko)syöminen vähän helpottaa oloa. Mullakin on liittynyt ällötystä jopa vedenjuontiin. :eek: Suurin ihme on se, että tällainen suklaa-addikti ei ole saanut palastakaan alas raskausaikana.
 
Takaisin
Top