Himot ja ällötykset

Käytiin tänään kiinalaisessa lounaalla. Olisin niin paljon halunnu syödä sen niitten sushi pöydän tyhjäks, mut tyydyin muutamaan kurkulla ja kypsällä kalalla täytettyyn.

Mulla on ollu muutaman päivän ihan hirveä himo kiinalaiseen ruokaan! Ei helpottanut yhtään lukea tätä :D Ja ennen kaikkea haluaisin friteerattua banaania namnam
 
Mullekkon tuli tänään himot kiinalaiseen ruokaan, kun satuin lukemaan jostai kiinalaisesta :p onneks en oo sushien ym perään ollenkaa, niin en jää niistä paitsi :grin
 
Käytiin tänään kiinalaisessa lounaalla. Olisin niin paljon halunnu syödä sen niitten sushi pöydän tyhjäks, mut tyydyin muutamaan kurkulla ja kypsällä kalalla täytettyyn.

Sama juttu, illalla aasialaisessa buffetissa ja sushit näytti niiiin houkuttelevilta, mut pakko oli vaan kävellä ohi ja lapata lämmintä ruokaa lautaselle :arghh:
 
Aamulla herätessä mielessä vaan mokkapalat. :p voi olla että leivottava:hungry:
 
Juustoriisikakut :p oli ihan sairaan hyvää, ennen ei oo maistunu, mutta oli "pakko" maistaa. Kannatti!
 
Oi, friteerattu banaani ja jäätelö kuulostaa ihanalta! Mulle kans!
 
Mun oli eilen tehtävä broileria hapanimeläkastikkeessa, kun niin teki kiinalaista mieli. Mammasusheja oon suunnitellu tekeväni joku viikonloppu :hungry:
 
Mun oli pakko saada tänään broilerisalaattia! Hain grillatun broilerin ja kruunumajoneesia, kotoa löytyi kaikki mahdolliset rehut valmiina. Tuli sit vedettyä yli puol kiloa rehuja plus reilusti pilkottua broileria, yks kananmuna, majoneesia kunnolla ja koko komeuden kruunasin srirachalla :Heartred Ihana kun taas kasvikset maistuu!
 
Hapanimelä broileri vois kyl olla namia :hungry:

Mä vedin kinkkukiusauksesta vähä reilu puolet koko laatikosta.. :oops: mut sit se jäähty ja kaavin loput rasiaan nii haju sai melkee oksut kurkkuu :wacky:
 
Mäkkärin Quarter Pounder with cheese :Heartred Oli niin hyvää! Pakko oli saada. :D
 
Mm, minäkin kävin kaupunkireissulla syömässä hampurilaisaterian :hungry: Mäkkärissä olisin halunnut käydä, mutta siellä oli niin täyttä ja pitkä jono ja mulla oli jo hirveä nälkä ja heikko olo joten menin sitten Heseen joka oli melkeen tyhjä :p Ei ehkä yhtä hyvää kuin Mäkin ateriat mutta meni paremmin kuin hyvin tähän himoon ja nälkään :laughing002
 
Siis aivan kaikkee tekee mieli laidasta laitaan ;D Just ne juustot, varsinkin Aura ja vuohenjuusto, mitkä ei nyt käy, ni söisin ihan paketista lusikalla, jos vois :P ällötykseen menee hedelmää, kaurajugurttia ja mysliä ihan urakalla. Kunnon kokolihahampurilaisesta ja lihiksestä unelmoin päivittäin, vuoronperään ;D On nää mieliteot raskaita, kun ei oikeesti voi sellaisia hullumaisesti vetää, muuta kun ajatuksessa :0
 
Mä oon kyl ihan liikaa antanut periksi kaikenmaailman mieliteoille, pitäis vähä ryhdistäytyä nyt, kun pahoinvointikin on enää murto-osa siitä, mitä vielä pari kolme viikkoo sitten. Ei voi enää perustella sillä, että pakko saada nopeesti jotain hyvää ja energiapitosta pysymään sisällä, ku oksentanu koko päivän. Onneks ihan kaikki mun mieliteot ei oo ollu Super epäterveellisiä, mut onhan tota karkkia ja limpparia menny...
 
Kävin eilen mäkkärissä ja ai saakeli, kun chicken el maco oliki hyvää :hungry: maistuis, tai ei ehkä just nyt.
 
Eilen iski hirvittävä himo avocadoihin ja tänään oli pakko saada suolakurkkuja. Kaikennäköstä.
 
Täällä oli tänään pakko saada avokadoa, suolaa, pippuria ja reilusti sitruunaa :hungry:
 
Takaisin
Top