Himot ja ällötykset

Mulla ei mitään himoja tai ällötyksiä. Appelsiinimehu maistuu ehkä normaalia enemmän :D nyt 8+6
 
Appelsiinit, ruisleipä juustolla ja viili mustikoilla nam! Jauhelihan paistosta etova olo, hyi yök...
 
Mä söin viime raskaudessa niin paljon kananrinta subeja, et sen jälkeen en oo voinu astuakaan enää koko puljuun :D
Saa nähä mikä muodostuu tällä kertaa suosikiks
 
Ekat raskausviikot himoitsin pähkinöitä, ihan kaikki pähkinät meni. Aamusta iltaan! Normaalisti en kauheesti pähkinöitä syö. Tästä aloin epäillä raskautta ja teinkin testin ja plussaa näytti! :) Nyt tullut myös hedelmiin himo, varsinkin appelssiinit, satsumat ja omenat. :D
 
Voi kun saiskin satsumoita jostain, joka puolella vain mandariineja ja klementtiinejä!

Mutta mulla ei siis oo mitään himoja. Mulla etoo tällä hetkellä kaikki muu liha paitsi jauheliha. Kalaa en saa alas, kana oksettaa. Toivotaan että on ohimenevää :)
 
Tutulta kuulostaa :cat: Musta tuntuu että suussa on joku paha/huono haju koko ajan :grumpy: Jotkut ruuat onneksi maistuu hyviltä, toiset ei, eli jotain syötävää löytää aina.

Ja myös tuo kuulostaa tutulta että kova nälkä ja alkaa syömään, mutta hetken päästä tulee tenkkapo, ei pystykään syömään enempää :meh: Aamupalan söin tänään kahdessa osassa kun kesken kaiken meinas tulla huono/oksettava olo.

Joo sama täällä!
 
8+4. Perunamuussi on hyvää, vaikka en ole koskaan aiemmin välittänyt syödä. :hilarious: 2 lämmintä ateriaa päivässä on MUST. Ei riitä mikään kylmä salaatti kyllä.. :bored: Kahvia voi maistaa mutta ei juoda :dead:
 
6+6 ja hyvältä maistuu appelsiinit, avokadot, sipsit, appelsiinimehu ja keitetyt perunat. Muut menee vähän väkisin ja jotkut maistuu jopa pahalle. Tänään kävin hakemassa satsit kuivahedelmiä ja pähkinöitä Punnitse&Säästästä, josko niillä sais verensokeria pidettyä tasaisempana nyt, kun mikään ei oikeen uppoo.
 
Suolainen maistuu, makea ei oikeastaan yhtään. Salaatit on niin hyviä! Tuota Subia pitää kyllä kokeilla kans.. Ehkä on tulossa poika kun suolainen vain maistuu ja makea ällöttää?? :)
 
Minioni, minulla oli viime raskaudessa samaa (kuten nytkin), että vain suolainen tuntuu maistuvan ja kaksi tyttöä tuli. En laskisi siis sen varaan.. :D
 
Mulla viime raskaudessa makea maistui oikein olantakaa, ja poika tuli. :D mutta onhan siinä 50/50 mahollisuus
 
Maitorahka on alkanut etomaan, en saasyötyö rahkaa enään loppuun asti vaan pitää jättää kesken.
 
Maitorahka on alkanut etomaan, en saasyötyö rahkaa enään loppuun asti vaan pitää jättää kesken.
Minulla ihan sama juttu, ei uppoa ei sitten millään. Pelkkä ajatuskin niin yökkö tulee. Harmittaa, kun se on minun yksi proteiinilähde kun en syö lihaa. Olen koittanut naamioida sen vadelmilla ym. mutta ei vaan uppoa.
 
Hane ja Anniina, meniskö rahka smoothiessa? Mun takuuvarmasti alasmenevä aamupala on ollut jo pari viikkoa jääkylmä kauramaito-rahka-mustikka-banaani-smoothie, rahka ei maistu lainkaan!
Tällä hetkellä mäkään en pysty edes kuvittelee nuolevani lusikkaa jolla oon lapannut rahkan blenderiin, nousee pala kurkkuun pelkästä ajatuksesta :yuck::hilarious:
 
Pikkutassu89, Kiitos vinkistä mutta testattu on jo :) Smiothieita innostuin väsäämään ja niitä teinkin vajaan viikon, sitten kyllästyin niihinkin! Pitäisi varmaan vaihdella vähän aineksiakin :inpain:
 
Maittaisiko, jos laittaa ananasta, avokadoa, banaania ja maustaa tuoreella tillillä, mintulla tai sitruunamelissalla? Kardemumma sopii myös mukaan, sekä se rahka. :)
 
Takaisin
Top