Himot ja ällötykset

Siis mulla kaikki lämmin ruoka ällöttää niin paljon! Lounaat ja päivälliset on koostunut salaateista ja kylmistä tortilloista :D Ja siis mitä mullakaan ei ole tapahtunut IKINÄ ennen, on se että suklaa jää syömättä! Meillä on ihan hirveä kasa joulusuklaita kaapissa enkä tiedä mitä teen niille, menee hyvä tavara hukkaan :hilarious:
 
Mulla loppui kahvin juonti jo ennen plussaa. Ei maistu. Ja ennen raskautta normaali päiväsaldo oli 3-4 kupillista.

Mutta ällöttääkö muita purkka? Siis perus jenkki (fresh mint, spearmint)? Pystyn pureksia ehkä 5 sekuntia ja sit pakko heittää purkka roskiin. Harmi juttu, kun tiedän, että tämäkin raskaus tulee olemaan tuhoisa hampaille...
 
Kahvi ei oikein iske. Aamuisin sitä on pakko juoda, muuten armoton pääkipu. Mutta miks mä taas otin sitä töistäkin!? Sen kyllä tänäänkin siinä muiden kanssa jutellessa sai leivän kanssa alas mutta niin huonon olon aiheuttaa. Ehkä alan töissä juomaan teetä.
 
Tääll edelleen ei meinaa ruoka maistua. Tänä aamuna kävi ensimmäisiä pahoinvointiaaltoja. Ei tarttenu posliinia halailla kuitenkaan. Mutta sit. Kokista menis niin kun koko ajan :O
 
Hedelmähimot jatkuu, veriappelsiinien lisäksi himoitsen muita sitruksia, kuten klementiinejä ihan huolella. Ja banaania mussutan. Chilipähkinöitä oli *pakko* saada. Ehkä mä kohta muistan avata pussinkin :D
 
Voihan ällötys... vedin lounaalla hyvällä ruokahalulla hummusta kanan kylkiäisenä ja nyt maistuu suussa pelkkä valkosipuli... :yuck:
 
Mä söin eilen iltapalaksi mun herkkua, grillivoileipiä joissa oli paljon valkosipulia, en saanut sitten melkein koko yönä unta kun suussa maistui niin voimakkaasti :yuck: Oli oikein paha olo ja vettä kului litratolkulla, hampaatkin pesin moneen kertaan mutta ei auttanut!
 
Mä lipitin myös vettä koko iltapäivän. Evääksi ei ollut kuin hedelmiä, ja eihän nekään auttanut viemään valkosipulin makua pois suusta. Hyi!
 
Ruisleipä ja siihen päälle hieman voita ja paksu kerros tuorekurkkua ja hitusen suolaa päälle. :P Muuten tässä pahoinvoinnin kourissa ei mikään muu tunnu nyt maistuvan.
 
Nyt näköjään alkaa nämä himot iskeä :/ tänään sit yhtäkkiä keksin että nyt sit ranskalaisia ja kalapuikkoja sekä kylkeen porkkanaraaste-herne-ananas salaatti. Ja ny pitäis paistaa vielä kanaa iltapalaksi. Aamulla kävi eka öllö olo :/
 
Elma Auroora, veriappelsiinit himottaa täälläkin. :)

Mä pystyn syömään lämmintä ruokaa ja on pakkokin syödä kahdesti päivässä, ettei tuu migreeni.

Suklaa ja karkki ei houkuttele, mikä on suoraan sanottuna erikoista, koska muuten syön tosi paljon. Juustonaksuja tekisi mieli, mutta niitä ei myydä täällä, missä asun, mietin jo hetken pitäskö pyytää äitiä lähettämään.

Mitään salaatteja en pysty syömää, jotenkin kylmä salaatti närästää muutenkin ja etenkin nyt, kun närästysoireet on selkeesti päättäneet tarttua matkaan jo näin aikaisin.
 
Lapset söi eilen illalla valkosipuli ruis sipsejä ja hyii että mulla teki pahaa se haju. Taidan piilottaa loppu pussin.
 
Takaisin
Top