Himot ja ällötykset

Puhvis, mä pääsin jo kauppaan sipsihyllyn eteen ja otin juustonaksupussin käteeni, mutta ei sitten kuitenkaan kyennyt. :wtf: Nopeasti ohimeneviä vissiin nämä mun himot... :grin
 
Ajatuksena nyt juustonaksut olis niiiin hyviä, tosin saattas käydä kuten sipsejenki kans; yht nopsaa mitä söi, tuli myös takas. :S
 
Mä oon vetänyt viikon sisällä varmaan kaks kiloa veriappelsiineja. Jäätävät himot niihin.
Kahvi ei mennyt tänään alas, mikä on outoa. Oon kuitenkin kunnon kahvinarkki :confused:
 
Juon aika vähän suodatinkahvia, mutta se oli pakko jättää kokonaan pois, koska se rupesi närästämään (itse asiassa jo ennen testin tekemistä).
 
Mulla on muutaman päivän tehny mieli appelsiinimehua ihan kamalasti, ja eilen kun käytiin kaupassa, niin tottakai se sitte unohtui ostaa. Aamulla yritin himoissani appelsiineista puristaa mehua, mutta ei siitä oikein mitään tullu, kun ei oo semmosta mehukonetta. Laitoin sit tehosekoittimeen ja siivilöin siivilän läpi, niin sain peräti puoli lasillista mehua. Vähä liian työlästä ja hankalaa, joten pakko kai se on kauppaan lähtä.
 
Heh, hauskaa kuulla, että muillakin mieliteot tulevat ja menevät välillä tosi nopeaan tahtiin :grin Meinaa kyllä olla vähän haastavaa tehdä töihin eväitä, kun voikin käydä niin, että ei sitten pystykään syömään ko. ruokaa kun ruokatunti koittaa.

Reissuihin oon nyt varautunut niin, että mulla on mukana kokonainen eväskassi täynnä kaikkea mahdollista (esim. hedelmiä, kaurakeksejä, pähkinöitä...). Että löytyis ainakin jotakin sopivaa syötävää...
 
Täytyy kanssa miettiä tiistaiset töihin otettavat eväät kun 13h työpäivä :p Ja jos tätä tahtia maistuu ruoka niin täytyy kyllä pakata repullinen eväitä :grin

Kahvi maistuis enemmän kuin hyvin! Tosin niin se on aina maistunut ja hieman harmittaa kun joutuu rajoittamaan juomisia :rolleyes:
 
Mä ensin tarkotuksella vaihdoin aamukahvin aamuteehen mutta nyt oonkin jättäny senkin pois, ei maistuis kumpikaan. Sen sijaan rakastan aamulla juoda jotain oikein raikasta tuoremehua!! Tosi vaikee päättää päivän ruokaa kun himot tosiaan vaihtelee täälläkin ihan sekunneissa. Sitten kun se ruoka on valmista niin voi olla ettei uppookaan yhtään. Naurattais jos ei itkettäis :hilarious::hilarious:
 
Rv5+4 ja kaikki tökkii ja pahasti. Tee ei mullekkaan maistu, eikä karkit(!!?) mitä ei sitten IKINÄ ole ennen tapahtunu! :D Mutta hyvä tietysti vaan! Tein kuitenkin äsken kasvisgratiinia johon kunnolla kermaa ja juustoa. Kumosin paahdettujen ruispalojen päälle ja avot aika hyvää! :) Mutta luulen, että korkeintaan huomenna menee enää tuokaan ja sitten pitää keksiä taas joku uus.
 
Minä en pysty enää juomaan tuoremehuja, kun oksensin niitä niin paljon viime raskaudessa. Piti aina vaihtaa makua, kun joku alkoi maistua vain siltä oksennukselta.. :D
 
Mä eilen illalla tein muusin jämästä perunarieskoja ja söinkin pari ihan hyvällä ruokahalulla mut sit yhtäkkiä naps vaan, mua oksetti pelkkä ajatus että niitä löytyy mun keittiöstä. Aamulla sanoin miehelle että nyt joko syöt noi tai mä viskaan ne roskiin koska en vaan kykene asumaan niiden kanssa samassa talossa :hilarious::angelic:
 
Juoda tekee mieli koko ajan :). Vishyy, appelsiinimehua ja vettä.
 
Hauska että niin monella on tota vaihtelua noin paljon. Mulla myös, joku päivä pitää ehdottomasti saada jotain tiettyä ruokaa ja seuraavana päivänä ei voi kuvitellakkaan.. sit itkukohtaus miehelle joka on ihan ku puulla päähän lyöty, että mistä nyt tuulee
 
Liekkisiivet :p voisin syödä pelkästään niitä... Harmillista, kun täytyy muukin perhe ruokkia, niihin ei ehkä joka päivä uppoo sama eväs :dead:Ja se kukkakaali kummittelee myös, sekin uppoaisi päivittäin... Pahoinvointi on alkanut kiusaamaan todenteolla :yuck: aamulla ei pääse sängystä ennenkuin saa jotain suuhun, nyt yöpöydällä odottaa mandariini. Yhhyh, toivottavasti tää menee äkkiä ohi. Edellisissä raskauksissa en potenut minkäänlaista huonoa oloa, tää on uusi juttu :wideyed:
 
Takaisin
Top