Himot ja ällötykset

Epp8 kiitos vaan! Pitää varmaan soittaa miehelle että tuo hesestä hampurilaisen kotimatkalla :D
 
Zin_i, Mä olen jostain lukenut, että metvurstia ja muita ilmakuivattuja lihoja saisi syödä, jos ne pakastaa kolmeksi vuorokaudeksi ensin, sen pitäisi kuulemma tappaa toksoplasma.

Kylläpä tekisi mieli tuplajuustoa, onneksi meillä ei ole lähellä mäkkäriä.
 
Täällä tuli stoppi aamuteelle. Eilen join pari kulausta ja siihen jäi. Tänään en edes yrittänyt juoda teetä. Ruokaa ei tee mieli, mutta nälkä on silti :rolleyes: Torstaina oli edessä paluu töihin pitkältä kahdeksan päivän vapaalta ja vähän jännittää ruokahuolto. Meen vielä aikaseen aamuun, joten yöunet jää lyhyiksi.
 
"Toksoplasma tuhoutuu yli +60 C tai alle -20C asteessa."
 
Ällöttää vaihtelevasti.. siis välillä joku voi olla ihan parasta ja seuraavana hetkenä sama asia ihan tosi ällö. Onneks ei nyt pääse hakemaan hesen hampparii! Oon nyt niin kauan pystynyt olemaan ilman kaikkee hiilari- ja sokerimättöö niin täytyis vaan pystyy jatkaa ääää!
 
Mies tuli just kotiin ja aikoo paistaa itselleen kanankoipia. Hyi helvetti. :wtf: Meen autoon nukkumaan.
 
Rv 6+3 Etova olo koko ajan, syönnin päälle pahenee :sad001 Toissa iltana olin valmis unille, kun alkoi hirviästi tehdä mieli kukkakaalia ja näkkäriä voilla!! Sattuipa kaapissa olemaan kukkakaali, jonka narskuttelin kokonaan ja päälle näkkärit, mies nauroi kippurassa:joyful: Kyllä meinasi itseäkin naurattaa, että mitä kaikkea se vielä syötättää :p Makkaran haju saa yökkäämään, yhhyh :yuck:
 
Mä oon elänyt nyt yli viikon melkein pelkillä hedelmillä. Eilen keitin itse mustikkamehua ja ai että kun siitä tulikin hyvää! :happy:
 
Mua kanssa ärsyttää ku etoo koko ajan eri asiat. Eli just kun on ostanut jotain, mitä luulee, että voi syödä, pelkkä sen näkeminenkin kuvottaa. Esim avokado, oksettaa kirjoittaa koko hedelmästä, mutta viime viikolla se maistui hyvältä. Tällä hetkellä parhaiten menee maustamaton jugurtti ja oliivit. Syöminen onneksi yleensä auttaa oloon hetkellisesti ja ulkona kävely pakkasessa.
Mulla normaalisti matala verenpaine, mutta mietityttää, että paljonko noita oliiveja uskaltaa suolaisuuden takia syödä.
 
Eilen alkoi etova olo johon auttaa vain jos syö jotain (vaikka ei tee mitään mieli). Olo helpottuu noin tunniksi. Kauraleipä maistui taivaalliselta tänään :woot: Tekee mieli raikasta, viileää syötävää eikä rasvasta. Toki hyvä näin, niin ei tuu syötyy roskaruokaa (ainakaan paljoa :laughing014)
 
Zin_i, Mä olen jostain lukenut, että metvurstia ja muita ilmakuivattuja lihoja saisi syödä, jos ne pakastaa kolmeksi vuorokaudeksi ensin, sen pitäisi kuulemma tappaa toksoplasma.

Kylläpä tekisi mieli tuplajuustoa, onneksi meillä ei ole lähellä mäkkäriä.

Alkoi naurattaa ajatus metukasta pakkasessa.. :joyful:
 
Tänään sain syötyä lämmintä ruokaa. Hernekeittoa Aura-juustolla. :grin
 
Mulla on ruokahalut ollu tosi vaihtelevia, välillä on nälkä ihan koko ajan ja toisinaan ei minkäänlaista ruokahalua.
Jääkaapin haju saa aikaan välittömän kakomisreaktion:hungover:
Oon huomannut rakastuneeni näkkileipään, joka maistuu parhaalta kun sipasee vähän voita ja juustoa päälle.
Muita himoja: Hesen paprikamajoneesi, ranskalaiset, nugetit, iskenderkebab, kylmä maito, kokis ja itse tehty viinimarjamehu:rolleyes: Hedelmistä parhaiten uppoaa ananas, omena, banaani ja mandariinit:Heartred
 
Herkullinen ruoka, kuten hampurilaisateria tai ihan tavallinen kotiruoka, uppoaa kyllä :D Nams... Suolaiset herkut on parhaita, ja appelsiini.

Mutta ällötyksistä, eniten ehkä pesuaineet ällöttää, tällä hetkellä tiskikoneen tabletit yök, se haju on niin paha että pitää lähteä heti hakemaan kaupasta hajuttomia tiskitabletteja kunhan mies tulee kotiin töistä lapsenvahdiksi! Aiemmissa raskauksissa Head&Shoulders miehen hilseshampoo on ollut kamalista kamalin haju, siis se haisi NIIIN pahalta kuin olisi kamalin myrkky koko maailmassa (varmaan onkin:joyful:). Onneksi mies ei käytä sitä enää niin tässä raskaudessa oon säästynyt sen hajulta, jes :angel4
 
Mitään muuta ruokaa ei tee juuri mieli, mutta nyt on PAKKO saada pastaa. Eikä mitä tahansa, vaan tagliatelleä.. :D Täytyy ehkä tehdä joku avokadopasta tuosta, ettei pelkkää viljamössöä syö.. :D
 
Tämän päivän perusteella "himo"listaan voi lisätä Lidlin kauraleivät ja poronkäristyksen :smiley-angelic006
 
Mun ei tee yhtään mieli juoda teetä, vaikka normaalisti lipitän useamman mukillisen päivässä. Koita tässä sitten kavereille selittää, että ei just nyt maistu... Sen sijaan voisin koko ajan juoda sitä oranssissa pullossa olevaa Novelle Plussaa, jääkylmänä mieluiten. Eilen illalla muistelin ruokamielihaluja esikoisen odotusajalta ja alkoi heti tehdä mieli juustonaksuja, kun silloin mulla oli hetken juustonaksukausi. :p Saa nähdä onko tässä raskaudessa samaan tyyliin, että mielihaluja tulee ja menee kun kestävät vain sen max. 1-2 vkoa.
 
Mä kans kaivoin eilen pakkasesta mansikoita (löytyi vaan vattuja) kun viimeksi join paljon vettä käyttäen koko pakastimen mansikat jääpaloina.
 
Mun ei tee yhtään mieli juoda teetä, vaikka normaalisti lipitän useamman mukillisen päivässä. Koita tässä sitten kavereille selittää, että ei just nyt maistu... Sen sijaan voisin koko ajan juoda sitä oranssissa pullossa olevaa Novelle Plussaa, jääkylmänä mieluiten. Eilen illalla muistelin ruokamielihaluja esikoisen odotusajalta ja alkoi heti tehdä mieli juustonaksuja, kun silloin mulla oli hetken juustonaksukausi. :p Saa nähdä onko tässä raskaudessa samaan tyyliin, että mielihaluja tulee ja menee kun kestävät vain sen max. 1-2 vkoa.

Nyt mullekkin tuli juustonaksuhimo :D pitäisköhän pistää mies kauppaan :P
 
Takaisin
Top