Himot ja ällötykset

Ei tee pitsaa mieli yhtään, hyi. Puoliso teki kyllä vklp:na mutta en paljoa syönyt.
Nyt voi olla ilman snack boksia töissä! Jihuu! :happy:
Maito meinaa yhä tökkiä mutta keksin ostaa muroja (viimeksi varmaan lukiossa syönyt... ?:jimlad:). Tuskaa oli löytää sellaset murot jossa vain vähän sokeria. Huh huh..
 
Mulla on edelleen samat ruoka-ainekset, jotka tekee kauppansa. Sitrushedelmät, avokadot, sipsit ja mehut. Mitään muuta ei tee mieli ja ajatus syömisestä kuvottaa aina. Kun alan syödä, se kyllä useimmiten onnistuu ainakin jonkun verran. Maistui superhyvälle esim. eilen illalla syödä miehen mieliteosta tilattua pitsaa :P Mutta eipä sitä tilausvaiheessa mieli tehnyt yhtään.

Aamuisin syöminen on työn takana, ja yleensä kuittaankin aamupalan appelsiinilla ja avokadolla. Toinen mahdollinen on pieni annos puuroa voisilmällä ja sokerilla. Annoskoot on korkeintaan puolet siitä, mitä söin ennen raskautta. Vaalea vehnäleipä tuntuu leivistä parhaimmalta idealta kokeilla silloin, kun leipään kokee pystyvänsä. Eli käytännössä noin joka toinen tai kolmas päivä yhden kerran.

Tänään meinasin oksentaa jo miehen kupista leijailevan kahvin hajusta. Itse juomisen lopetin jo pari viikkoa sitten.

Paino on tippunut parisen kiloa. Tänään 7+6.
 
Mä oon todennu, että se mitä tekee mieli syödä, on usein aika neutraalin makuista. Mulla just vehnäleipä, kaurapuuro marjakeitolla, tuoremehu, hedelmät, raikkaat ja viileät jutut, kuten kurkku jne. Onneka pahin ellotus näyttää olevan takanapäin. Tänään 9+6. :Heartred
 
Oon ennen ollut tosi perso karkeille. Nytkin niitä tulee vanhaan tapaan ostettua. Muutaman kun laittaa suuhun niin iskee huono olo. Samoin appelsiini on sellainen mistä tykkäisin mutta siitäkin iskee huono olo. Suolasta tekee enemmän mieli. Eilen illalla töistä lähtiessä iski pekoni-munakkaan himo. Ajattelin kuitenkin etten ala kokkailemaan kun muut jo nukkuu. Eiköhän meidän 8v siellä odottanut että tulisin kaveriksi paistamaan pekonia. Kymmenen aikaan illalla sitten kaksin kokkailtiin.
 
Maito meinaa yhä tökkiä mutta keksin ostaa muroja (viimeksi varmaan lukiossa syönyt... ?:jimlad:). Tuskaa oli löytää sellaset murot jossa vain vähän sokeria. Huh huh..

Mitä muroja ostit? Me ollaan jo pitkään käytetty SunMuron gluteenittomia tattarimuroja, joissa on huomattavasti vähemmän sokeria kuin normimuroissa. Niitä ja kauramaitoa, nam!

Kyllä mäkin pari lakritsia tai jotain salmiakkikarkkia oon syönyt, mutta kun niitä tahtoisi vetää pussillisen... :wacky:
 
Mitä muroja ostit? Me ollaan jo pitkään käytetty SunMuron gluteenittomia tattarimuroja, joissa on huomattavasti vähemmän sokeria kuin normimuroissa. Niitä ja kauramaitoa, nam!

Kyllä mäkin pari lakritsia tai jotain salmiakkikarkkia oon syönyt, mutta kun niitä tahtoisi vetää pussillisen... :wacky:

Nuo on jotain Fitness muroja ilman mitään lisämakuja. Gluteenittomia muroja en edes vilkaissut, kun niissä on aina suolasempi hinta.
 
Taas on tullut sama himo kuin kaikissa edellisissä raskauksissa eli piimä. Yleensä olen huono syömään maitotuotteita enkä kalkki tablettejakaan saa alas pitemmän päälle. Tähän asti taas miettinyt että vauva kyllä ottaa ensin tarvitsevansa että itse oon sitten ilman. Ilmeisesti on kuitenkin luonnon oma juttu että tekee sitten sitä mieli mitä keho tarvitsee.
 
Nyt on hedelmähimo ollut valloillaan. Pakko ollut tehdä hedelmäsalaattia ja smoothieta. Aamuoksennukset ovat kaikonneet, kun on vauvojen smoothiepussin syönyt heti aamusta. Nyt alko tekeen ihan hirveesti mieli munavoita
 
Nyt täälläkin haluttais piimä! Toki tossa jokunen ilta join koko litran yhdeltä istumalta :D tulisikohan mies pian kaupan kautta kotiin vai pitääköhän itse lähteä käymään :P
 
Ja maitotuotteisiin liittyen.. Aina juonut rasvatonta mutta nyt se maistuu pahalta, kevyt maito taas maistuu tosi hyvältä :joyful: Keho kaipaa rasvaa?
 
Suolakurkkuja ja keitettyjä kananmunia on tehnyt normaalia enemmän mieli, eikä vaalea leipä oikein uppoa.

Vaikkei erikoisia himoja olekaan niin KOKO AJAN on nälkä. Vatsa kurisee jo kymmeneltä, vaikka olisin syönyt kunnon aamiaisen.
 
Jätskiä! Sillonkin kun yrjöttää vaan niin tekee mieli jätskiä. Magnum Classic!
 
Odotan ensimmäistäni ja ruokahimot ja -ällötykset on olleet yllättävä vähäisiä. Odotin pahempia! Mut yks ainut todella etova ja vastenmielinen asia on löytynyt; BATAATTI! Ällöttää ajatuskin! Kaikki muu ruoka menee eikä mikään erikoinen himota. Vielä. :) nyt 11+3.
 
Takaisin
Top