Himot ja ällötykset

Mulla jäi kahvi pois alkuraskaudessa mut joskus rv15 jälkeen alkoi taas maistua. Pari kuppia päivässä reseptillä puolet kahvia ja puolet mantelijuomaa tai vaniljasoijajuomaa :D Vanilijasoijan kanssa kahvi on niiin herkkua että tekis mieli juoda sitä paaaljon enemmänkin mutta onneks päivän kolmannesta kupista iskee jo hikikohtaus niin se rajottaa juomista.

Lomalla tuli hirvee himo mansikkamustikkawienereihin :S ja nyt kiitos teidän hyvät naiset alkoi tehdä mieli just Nessun kuvailemia pitsireunasia muuripohjalettuja :D
 
Kahvia en juo muutenkaan, mutta teetä olen kyllä litkinyt, tosin ehkä kerran pari viikossa. Suklaata vähän useammin. :angelic: Muurikkalettuja on taas tullut melkein koko kesä syötyä kerran viikossa kun ollaan oltu niin paljon mökillä. :grin
 
En juonut kahvia ennen raskauttakaan kuin satunnaisesti joten nyt ei oo raskausaikana mennyt kuppiakaan. Teetäkin oon juonut varmasti vain alle 10 kuppia yhteensä. No suklaata sentään kuluu ihan kiitettävästi.
 
En juonut kahvia ennen raskauttakaan kuin satunnaisesti joten nyt ei oo raskausaikana mennyt kuppiakaan. Teetäkin oon juonut varmasti vain alle 10 kuppia yhteensä. No suklaata sentään kuluu ihan kiitettävästi.
Mä en juonut ennen raskautta juuri koskaan (lopetin kahvinjuonnin yli 10v sitten). Mutta nyt raskaana kahvinhimo on kamalaa, keitän itselleni myös yksinollessani. Onneksi on pysynyt kuitenkin lähinnä yhdessä isossa mukillisessa iltapäivisin.
Ennen join teetä tosi paljon, nyt sitä menee vähemmän.
 
Kyfi, raskauden ekan puoliskon oli kokonaan juomatta kahvia. Pelkkä kahvin haju oksetti, maistamisesta puhumattakaan. Sittemmin oon palannut normaalitilaan eli kahvi tuoksuu ja maistuu taas hyvältä. Tosin pienin rajoituksin. En halua vauvan altistuvan suurille määrille kofeiinia. Oon pitänyt siksi kaffemäärät alle virallisesti suositellun kolmen kupillisen päivässä. Yleensä juon kahvit kerran päivässä, yhden tai kaksi kupillista. Joinain päivinä skippaan kahvit kokonaan, jos oon jo syönyt suklaata, juonut kaakaota tai kofeiinia sisältävää teetä.

Paljonko Kyfi sulla menee kahvia? :)

Nessu 31+6
Mä juon aamulla kun herään niin 1-3 kupillista,se vähän riippuu. :D Mut sit en juokkaan enää ollenkaan tai ehkä yhen kupin, mut tosi harvoin. Alussa mullakin kahvi haisi ja maistu kauheelta mut sit sitä rupes jotenkin himoitseen taas! :eek: Kummallista. :D
 
Takaisin
Top