Help!

Tinsku TS

Jostain jotain jo tietävä
Erottaako valkovuotoja ja lapsivettä millään? Itselläni on alkanut vuotamaan aika reilusti ja alavatsaa koskee välillä. Kiitos vastauksista.
 
millä raskausviikolla olet kyfi8852530? voin sanoa että sitä valkkaria voi välillä lorahella ja voi olla kirkastakin
 
Raskausviikkoja tulee huomenna 30 täyteen. Mietin myös että voiko olla limatulppa. Se on enimmäkseen limaista ja vaalaa.
 
Lapsivesi on koostumukseltaan ihan vettä, ei yhtään limaista. Limatulppa taas on pelkkää limaa, voi olla kirkastakin mut usein kellertävän vihreää tai hieman veristä. Niinku pahinta flunssalimaa nenästä paitsi vielä sitkeämpää.

Todennäköisesti vuoto on ihan vetistä valkovuotoa, miulla ainakin hulahteli lopussa suoraan alushousuista läpikin. Jos oikeasti huolestuttaa kannattaa käydä neuvolassa tai terkkarilla tarkistuttamassa, sen saa testattua helposti.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Mullakin pari kuukautta ennen laskettua aikaa lorahteli välillä aika reilustikin valkkaria. Välillä oli pikkaritkin ihan märät ja sitä valkkaria valui kinttuja myöten ihan nilkkoihin asti. Vähän kyllä ihmettelin sitä itsekin.
 
oletki jo noin pitkällä kyfi, onnea :) juu ei hätää, minä oon vähä heikko neuvoon nois mut yritin parhaani mukaa muistella ku mulla kuitenki tuosta esikoisesta on jo se yli 8v aikaa... :) mut tosiaan kuten elmiina sanoi kyllä sen lapsiveden erottaa valkkarista.
 
Takaisin
Top