Helmikuun höpinät

Heräsin yöllä aivan järkyttävän kipuun oikealla munasarjan kohdalla. Ajattelin jo, että on kohdunulkoinen ja puhjennut koko munatorvi. Lähellä oli, että en lähtenyt päivystykseen. Otin 1g panadolia ja lämpöpussia alavatsalle. 1.30-5.00 kärvistelin olohuoneen sohvalla ja sitten piti viedä maitopullo nuorimmalle, niin jäin sänkyyn. Olin saanut jossain välissä taas unenpäästä kiinni. Aamulla ei ollut enää kipuja, mutta tunsi kyllä, mikä kohta kipuillut yöllä.
Ehkä oli vain suolistoperäistä kipua.
 
Itsekin sain juuri hääkutsun kesälle. Ensimmäinen ajatus oli että kuinkakohan valtava olen ja mistä löydän mekon :nailbiting:
Hääkutsu tuli meillekin. Häät ovat 4viikkoa ennen laskettua aikaa, joten hieman kyllä harmittaa näin hääfanina ettei pysty pukeutumaan saatika nauttimaan juhlista, kuten tavallisesti :inpain:
 
Millä kans ystävien häät elokuussa. Vielä ei oo uskallettu ilmoittautua, ootetaan et voidaan kertoo tilanne. Jos heille on ok epävarma tulo niin ois kyllä ihana päästä. ☺
 
Ääh mulle iski flunssa, räkä lentää ja kaamee yskä. Huomenna ajattelin oikein saikuttaa ainakin jotenkin. Mun työssä on se huono puoli, että sitä voi tehdä etänä ihan vaan läppärillä, joten periaatteessa kipeenäkin voi tehdä :rolleyes: Mut yritän nyt huilata kunnolla, tiistaina varhaisultra (ahistaa ja jännittää) ja ke-to oon Helsingissä katsomassa yhtä keikkaa :dance011
 
Meillä on omat häät 2kk ennen laskettua aikaa :gen014
Missähän vaiheessa sitä mekkoa edes miettisi :dead:
Kunhan vaan ruoka maistuisi niin se on pääasia. :p
 
Tsemppiä Eleonooralle! Toivottavasti oli vain jotain muuta kipua. Ehkä kuitenkin soitto neuvolaan aamulla? Mulla maha kuplii taas ja yskä vielä kaiken päälle alkanut. Väsymys tähtitieteellinen. En saanut mitään aikaiseksi viikonloppuna.
 
Mikäs Eleanooran tilanne? Menikö kipuilu ohi?

Ainiin ja onneksi meillä ei ole mitään häähommia tiedossa :smiley-angelic002 tykkäsin juhlia häissä yöhön asti ja kyllä harmittais ku en varmaan jaksais sitten kunnolla eikä vois yhtään boolia maistella jos sellasta ois tarjolla :grin ja mekko kriisi hui apua :facepalm:
 
Meni onneksi ohi, yskäistessä tuntuu vielä lievästi. Huomenna neuvola, niin kyselen siellä mikä mahtoi olla.
 
En pariin päivään oo nyt vuotanut, kunnes tänään taas. Mietin jo, et pitääkö perua tarkistuskäynti, mut ei sitte tarvii. Torstaina tarkistetaan missä mennään, sain ajan iltapäivälle. Toivottavasti ois vaan jotain harmitonta ja kaikki ois hyvin.
 
Huhhuh, tänään taas alkoi töissä krapulainen olo ja jatkunut nyt iltaan asti. Vois varmaan töissäkin pian vaan sanoa suoraan miksi haluan maata sohvalla ja voivottelen :p

Hitsi kun tuosta ekasta ultrasta päästiin niin odotan jo innolla/kauhulla seuraavaa. Menisi tämä eka kolmannes äkkiä niin voisi vähän rauhoittua :confused: Onneksi ensi viikolla on neuvola, ehkä siellä kuunnellaan sydänäänet. Viimeksi samoilla viikoilla kuunneltiin, mutta se oli eri neuvola. Nyt on varmaan huonommat laitteet.
 
Hääkutsu tuli meillekin. Häät ovat 4viikkoa ennen laskettua aikaa, joten hieman kyllä harmittaa näin hääfanina ettei pysty pukeutumaan saatika nauttimaan juhlista, kuten tavallisesti :inpain:

Just tämä. Ja meillä on vielä kahdet häät tulossa, mietin vaan et miksei ne tajunnu pitää niitä vaikka ens vuonna.  :mad::grin
 
Meillä on myös häät kahden viikon kuluttua. Onneksi mahtuu vielä normaalivaatteisiin, vaikka ruoka tuskin tulee maistumaan.. :hungover:
 
Hauska kun mä taas oon ihan innoissani, että ollaan menossa heinäkuun puolivälissä miehen serkun häihin. :D Just sitä ootan, et pääsee ettimään mahalle sopivaa mekkoa (kauheen usein ei sellasia "tilaisuuksia" varmaan elämässä tuu) ja laittautumaan nätiksi :) En käytä muutenkaan alkoholia juuri ollenkaan, joten ei haittaa sekään.
 
Hitsi, oispa häitä tiedossa. Tykkään kauheasti niistä, ja olisihan se kiva laittautua raskausmahan kanssa. Kukaan ei vaan ole tietääkseni naimisiin menossa :grin Miehen synttärit olisi kyllä toukokuussa, että joku tekosyy sentään on.
 
Öh :facepalm: Voi kun en osaa ite yhtään ajatella raskausmahaa nättinä. Eikä sillä pysty temmpuilee ja tanssimaan, kuten tahtois.

Haluis vaan pukea kauniin makkarankuorimekon päälle ja olla se sporttinen nainen juhlissa :hilarious:
 
Mä just tykkään raskausmahasta kun olla rauhassa "lihava" eikä tarvi peitellä omaa makkaramahaa hah :grin
 
Me mentiin itse jouluaattona kihloihin ja alustavasti mietittiin pienimuotoisia häitä kesän loppuun, kun nykyisestä paputilanteesta ei ollut vielä tietoa, mutta se ei oo nyt ehkä paras idea niin lähellä laskettua aikaa :happy7 Täytyy tässä nyt hetki katsella pysyykö papu matkassa mukana ja tehdä uudet suunnitelmat...
 
Eilen oli ensimmäinen neuvola ja nt ultraan tulee aika postissa.

Verenpaineet oli korkeat joten pitää nyt kotona niitä seurata ja ottaa tulokset mukaan ultraan.

Verikokeisiin varasin ajan ensi viikolle ja sokerirasitukseen pitää varata myös. Ajattelin varata sen lähemmäksi rv16, niin ei olisi enää tätä huonoa oloa.
 
Takaisin
Top