Helmikuun höpinät

Voi vitsit ei voi käsittää, täällä esikoista ootellaan ja tänään rv 11+0 nii oli pakko testailla dopleria ja alavattallahan kävi semmonen jumputus että voi vitsit oon onnellinen! :Heartred

Alkuraskauen pahoinvointiki alkaa väistyä, mutta tilalle keksi tulla sitte flunssa, 2 päivää meni jo saikulla ja näyttää kyllä siltä että huomenna haetaan lisää ko ei pääse ees nukkumaan tän nokan kans :crybaby2
 
Tääl ollaan sokerirasituksessa. Eivät enää ota pikasokeria vaan joutuu nyt sit oottelee tuloksia, vaikka eipä niissä mitään oottamista ole. Lähinnä se, onko arvo(t) korkeella vai tosi korkeella.
 
Hei tuli tossa muuten mieleen, että onko joku joka ei aio osallistua seulontoihin? Ja kiinnostais tietää että miksei osallistu? Itelle jotenki automaatio vaikka ekaa oottaaki nii miehen kans mietittii että onkhan joku joka ei osallistu noihin ollenkaan.
 
Kyllä ne varmaan on sullakin liikkeet, just se hipsutus ekaksi ja sit alkaa myllerrys. Toi mun henkilö on liikkunut koko illan :dead::joyful:

Miks mä en tunne mitään, yhyy :sad001 Mulle ei myöskään sanottu ultrassa, että missä kohdin istukka on.. Turvotus on vieläki ihan järkky iltaisin ja maha roplottaa niin että vaikee tuntee mitään muuta. Onneks maanantaina on jo neuvola, niin pääsee kuunteleen sydänääniä. Vähän huolettaa kyllä.. Nyt 13+3 tai koon mukaan 13+6..
 
Miks mä en tunne mitään, yhyy :sad001 Mulle ei myöskään sanottu ultrassa, että missä kohdin istukka on.. Turvotus on vieläki ihan järkky iltaisin ja maha roplottaa niin että vaikee tuntee mitään muuta. Onneks maanantaina on jo neuvola, niin pääsee kuunteleen sydänääniä. Vähän huolettaa kyllä.. Nyt 13+3 tai koon mukaan 13+6..
Varmasti ihan kohtapuolin tunnet :) Ehkä huomioitavaa että tää on mun neljäs raskaus ( yksi lapsi kyllä vaan) ja oon aika laiha jos sillä on merkitystä ja istukka takaseinässä tosiaan :)
 
Mäki haluan jo tuntee pienen liikkeet! :) tunteekp Ahven liikkeitä jo joka pvä?
 
Mä en tunne liikkeitä vielä, eikä ne näin aikasin taida kuuluakaan 11+5. Mutta dopplerilla ettiskelin sydänääniä ja olipas ne piilossa. Etäisesti kuului ja sitte pompin hetken ni sain kuin sainkin sekunniks kuulumaan hyvin ja ne katos. Tais vauvalla siis olla jumppahetki :)
 
Varmasti ihan kohtapuolin tunnet :) Ehkä huomioitavaa että tää on mun neljäs raskaus ( yksi lapsi kyllä vaan) ja oon aika laiha jos sillä on merkitystä ja istukka takaseinässä tosiaan :)

Jep, ehkä se istukka on etuseinämässä tosiaan taas, niin vaimentaa liikkeet.. Tämä kuitenkin toinen raskaus, niin ajattelin että tuntis liikkeet jo aiemmin, mutta on kyllä jotenkin vaikea rauhoittua kuuntelemaan kroppaa. Viime raskaudessa liikkeet tuntu rv 16, niin jospa viimeistään siihen mennessä alkais jotain tuntumaan. :)
 
Jep, ehkä se istukka on etuseinämässä tosiaan taas, niin vaimentaa liikkeet.. Tämä kuitenkin toinen raskaus, niin ajattelin että tuntis liikkeet jo aiemmin, mutta on kyllä jotenkin vaikea rauhoittua kuuntelemaan kroppaa. Viime raskaudessa liikkeet tuntu rv 16, niin jospa viimeistään siihen mennessä alkais jotain tuntumaan. :)
Mä tunsin ensimmäisestä vasta viikolla 19 tai 20o_O Niin se vaan vaihtelee. Tosi helpottavaa tuntea jo nyt kun mulla tosiaan just kaksi keskenmenoa takana, niin ehkä tää on vähän korvausta siitä:wideyed::)
 
Voi olisi kivaa kun itsekin tuntisi liikkeet mutta ei taida tuntua vielä pitkään aikaan rv 12+2. Edellisissä raskauksissa tuntunut ekat liikkeet puolen välin tienoilla. Ultrassa ei sanottu istukan paikkaa, ekassa raskaudessa oli takaseinämässä ja toisessa etuseinämässä mutta saman veikkaisesti tuntuivat liikkeet.
 
Takaisin
Top