Helmikuun höpinät

Miten hirveän surullisia uutisia taas. :sad001 Olen tosi pahoillani popcorn. Voimia!
 
Kätilötuttava sai eilen dopplerilla ekalla kokeilukerralla hyvän pitkän pätkän sykettä kuulumaan. Ultra on huomenna ja enää ei jännitä läheskään niin paljon kun kuuli että siellä todellisuudessa jotain tapahtuu. :Heartred paljon konkreettisempi juttu oli kuin varhaisultra :)
 
Mulla sokerirasitus oli ekasta ja nyt tästä neljännestä. En tiedä, miksei noista kahdesta keskimmäisestä.

Dopplerilla kuuntelin ennen ultraa noin kerran viikossa ja yhden kerran ei kuulunut mitään. Olen kokeillut vain muutaman minuutin kerrallaan. Tai no oikeastaan ei korvat kestä pitää sitä laitetta kovin isolla, joten en ole vielä ollenkaan kuullut sykkeitä, mutta nähnyt näytöllä. Tosin viimeksi ne oli tällä kotidopplerilla matalammat kuin ultrassa.
 
Ahven Voih kun tuntiskin:) vielä muutama viikko niin sit saattaa jotain pientä alkaa tuntumaankin...
Mikäli istukka takaseinässä:wink
 
Ahven Voih kun tuntiskin:) vielä muutama viikko niin sit saattaa jotain pientä alkaa tuntumaankin...
Mikäli istukka takaseinässä:wink
Mä oon tuntenut jo viikon mut en viittinyt sanoa kun ajattelin että kuvittelen tai ilma menee siellä tai jotain. Mut enää ei voi kyllä erehtyä. Doppleria ei enää tarvita:joyful:
Sullakaan ei varmaan enää kauaa mene , millä viikoilla oot tuntenut noista edellisistä?
 
Siinä rv 13 on hipaisuja tuntunut:) parin kaa ollu istukka etuseinässä niin niissä se on kyl mennyt sinne rv 17 tienoille...
takaseinä istukkaa ja vahvaa( valitan sitten myöhemmin kun tätä toivoin:p ) vauvan taimea toivoen:wink millä viikoilla sä ahven menitkään? Yhtään pysy kartalla et missä muut menee kun itse matelen jälki junassa o.O
 
Siinä rv 13 on hipaisuja tuntunut:) parin kaa ollu istukka etuseinässä niin niissä se on kyl mennyt sinne rv 17 tienoille...
takaseinä istukkaa ja vahvaa( valitan sitten myöhemmin kun tätä toivoin:p ) vauvan taimea toivoen:wink millä viikoilla sä ahven menitkään? Yhtään pysy kartalla et missä muut menee kun itse matelen jälki junassa o_O
Tänään 13+4 mut alko hipsuttelee jo tuolta 12+ lähtien. Onks se ees mahdollistao_O mulla istukka takana.
 
Kyllä (kai) se Ahven on mahdollista. Minä tunsin kakkosesta kans noilla viikoilla ekat liikkeet ja nyt on ollut muutaman päivän ihan kuin hipaisuja. En oo vielä aivan sata varma. 13+3 tänään. Istukka takana.
 
Kyllä (kai) se Ahven on mahdollista. Minä tunsin kakkosesta kans noilla viikoilla ekat liikkeet ja nyt on ollut muutaman päivän ihan kuin hipaisuja. En oo vielä aivan sata varma. 13+3 tänään. Istukka takana.
Kyllä ne varmaan on sullakin liikkeet, just se hipsutus ekaksi ja sit alkaa myllerrys. Toi mun henkilö on liikkunut koko illan :dead::joyful:
 
Takaisin
Top