Helmikuun höpinät

Pakko teillekin hehkuttaa kun ei oikein miehen lisäksi ole muita, jotka raskaudesta tietää.

Sain eilen sydänäänet kuuluviin dopplerilla! Tilasin joku aika sitten ja eilen ajattelin testata, vaikka olin varma ettei mitään kuulukaan. Viikkoja siis eilen vasta 8+2.

Mutta sieltä ne kuuluivat, selvästi vieläpä, syke pyöri siinä 130-135 välillä.

Jos nyt uskaltaisi vähän hengähtää, että kaikki on ehkä sittenkin hyvin.
 
Kävin ohimennessäni neuvolassa ja kysäisin voisiko kuunnella dopplerilla. Nyt rv 10+4 ja sanoi ettei välttämättä kuulu. Viuhviuh kuului heti ja kohta syke MUTTA ei kuulemma ole vauvan vaan mun. Kuului siis suoraan kohdusta minusta eli tulkitsen etten siis ole kotonakaan kuullut vielä vauvan sykettä oikein jos neuvolakaan ei kuule [emoji29]
Ei kuulemma syytä huoleen, sanoi että "ihan kuin melkein kuuluisi" että ensi viikolla jo varmasti kuuluu.... huoh.
 
Onko sulla Tutuuh normaalia korkeampi syke? Koska onhan se pikkuisen syke selkeästi nopeampi...
 
Mä kuuntelin ekassa raskaudessa aina vaan napanuoran ääntä koska en koskaan saanut sykettä kuuluviin. Mutta laskin, että jos napanuora toimii niin vauvakin on elossa :D
 
No ilmeisesti, koska kotona kuultu syke oli kyllä nopeampi. Ja löytyi pitkähkön etsinnän jälkeen. Anyway jäi ihan pöljä fiilis, koska neuvolan dopplerilla oli kuulevinaan mutta hävisi.. pitää nyt sitten malttaa nt-ultraan ja nakkaan kotidopplerin laatikkoon muutamaksi viikoksi. :sad001
 
Youtubesta löysin itse aika selkeitä ohjevideoita aikanaan esikoisen kohdalla siihen, miten erottaa dopplerilla kuunneltaessa istukan äänet, oma syke ja vauvan syke. :)
 
NT-ultraan ei vieläkään aikaa, mutta tänään tipahti Rakenneultraan aika toukokuun alkuun[emoji16]
 
Jaama kannatasko soitella perään sinne missä se ultran pitäis olla?
Onkohan posti hukannut sun ajan jonnekin...
 
Jaama kannatasko soitella perään sinne missä se ultran pitäis olla?
Onkohan posti hukannut sun ajan jonnekin...

Lähete NT-ultraan meni vasta tänään, joten huomenna soittelen aikaa. Tässähän kävi niin että Tays ei tee NT-ultraa joten menen nyt sitten Jyväskylän Grafidaan mikä olisi oikeastikin mun lähisairaala, mutta olen vaihtanut synnytyssairaalassa Taysin. Olipa sekava kirjoitus[emoji16]
 
Kiitos tsempeistä. Ei sykettä ja 8+0 kokoinen eli keskeytynyt keskenmeno. Edellinen keskenmeno oli joulukuun alussa. Huomenna sairaalaan varmistamaan tarkemmalla ultralla. Epätoivoinen olo.
Toivon teille kaikille jatkoon hyvää :Heartred
 
Takaisin
Top