Helmikuun höpinät

Onko kukaan käyttänyt unbornheartin dopleria? Ostin semmoisen ja malttamattomana heti kuuntelemaan. No mahdollisesti istukan äänen saatoin kuulla (semmoinen wuuhwuuh ääni) mutta puhelimen näyttöön ei missään kohti tullut semmoista sykkeen mittaus näyttöä kun ohjeissa oli. Tuleeko tuo näyttö siis vasta sitten kun laite löytää vauvan sykkeen vai onko mun puhelin vain epäyhteensopiva/enkö osaa käyttää tuota vai mikä?
Joo, se mittausjuttu ilmestyy vasta sitten, kun vauvan syke löytyy :)
 
Joo, se mittausjuttu ilmestyy vasta sitten, kun vauvan syke löytyy :)

Kiitos Tiutiutiu. Elikkäs sykettä ei siis vielä löytynyt. No ehkä ei ollut hirveä yllätys kun nyt 9+1. Josko parin päivän päästä koittais uudestaan
 
Onko muilla vatsakipuja? Mul tulee aina jos liikkuu yhtään enemmän ni alavatsa kipeeks..
 
On ajoittain, tulee semmosia pieniä viiltäviä ja pistäviä kipuja. Välillä kyljen kääntäminenkin sattuu. Mut kaikki kivut on ohimeneviä. Vaarattomiksi ja asiaan kuuluviks ne oon tähän mennessä todennut.
 
Täällä menkkamaisia jomotuksia välillä vatsan ja selän seudulla. Esikoisesta oli myös. Rekisteröin ne lähinnä kohdun kasvukivuiksi
Vanha leikkaushaava välillä myös vilhoo, varmaan jotain kiinnikkeitä aikanaan jäänyt mitkä nyt venyy ja paukkuu.

Niin ja hyvää ystävän päivää myös! :Heartred
 
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan (intoilin jo salaisten puolella), että sain sykkeet äsken kuulumaan kotidopplerilla :Heartred oi se ihana jumpsutus :happy093 kylläpä oli aivan ihana päätös ystävänpäivälle :rolleyes:

P.S. äippäx5, mitkä viikot sulla on menossa? Mulla sokerirasitus on vasta yli puolen välin... pitäisikö ne sokrut testata jo aiemmin?

P.P.S. ihanaa ystävänpäivää kanssaodottajat :)

Edit. Viikot siis 8+4 edellisistä kuukautisista, 8+3 ar-ultran mukaan
 
Nyt on sit varattu aika sinne sikiöseulalabroihin 27.2 ja eka sokrurasitus ois 13.3... vielä kun sais sen ultra ajan:wink
Tsemppiä sinne sokerirasitukseen äippä x5 kun sen aika on.. Itse odottelen kauhulla kun se jossain puolessa välissä raskautta on edessä tällä kertaa. Esikoisen kanssa säästyin sokerilitkuilta.
 
Riina, miksi joudut sokerirasitukseen nyt muttet esikoisesta? Itse olin esikoisen odotuksen alkaessa "hieman" kevyempi ja 25-vuotias, mutta nyt ekan vauvan suurehkon koon, "pienen" painolisän ja korkeamman iän takia menen sokerirasitukseen. Kyllä harmittaa. Onneksi, alleviivaan onneksi en pyytänyt miestä hakemaan neuvolaa edeltävänä iltana pitakebabia vaikka tekikin mieli, koska puntari olisi varmasti räjähtänyt alla :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Imme mulla on viikot 8+1:) mun pitää mennä siihen rasitukseen 2 kertaa, eka rv12-16 ja toinen sitten myöhemmin kun mulla ollut 2 kertaa aikasemmin se Radi... mun pitää myös mennä sit ihan loppuraskaudessa verikokeisiin kun yks näistä meidän vauvoista on kellastunut... vissiin siitä sit pitäis nähdä todennäköisyys kellastuuko tämäkin baby sit aikanaan:)
 
Riina, miksi joudut sokerirasitukseen nyt muttet esikoisesta? Itse olin esikoisen odotuksen alkaessa "hieman" kevyempi ja 25-vuotias, mutta nyt ekan vauvan suurehkon koon, "pienen" painolisän ja korkeamman iän takia menen sokerirasitukseen. Kyllä harmittaa. Onneksi, alleviivaan onneksi en pyytänyt miestä hakemaan neuvolaa edeltävänä iltana pitakebabia vaikka tekikin mieli, koska puntari olisi varmasti räjähtänyt alla :hilarious::hilarious::hilarious:

Iän puolesta ja elopainon myös, esikoista odottaessa olin 24v. BMI syynä myös esikoisesta BMI oli myös 24 ja nyt 26. Siinä sitten projektia tämän toisen jälkeen että paino lähtölukemiin mitä oli ennen esikoista :nailbiting:
 
Riina kiitos:) ja tsempit sullekin:wink Ei se nyt niin paha oo... tylsää se kyllä on mutta minkäs teet, eikä se sokerilitkukaan mikään maailman pahin vaikka imelää onkin:p suolapähkinöitä tms sulasta mukaan vaan niin saa sit niitä suun täydeltä kun on homma taputeltu:)
 
Iän puolesta ja elopainon myös, esikoista odottaessa olin 24v. BMI syynä myös esikoisesta BMI oli myös 24 ja nyt 26. Siinä sitten projektia tämän toisen jälkeen että paino lähtölukemiin mitä oli ennen esikoista :nailbiting:

Eihän toi sun BMI vielä mikään kamala oo:wink mulla BMI oli ennen esikkoa 22, esikon jälkeen 38 ja nyt 25:) matkaa siis esikkoa edeltävään on mutta en kyllä usko että siihen enää kovin hyvin taivun:) esikon sain 23 vuotiaana ja nyt oon 30v...
 
Löydättekö joka kerta nuo sydänäänet kun kuuntelette dopplerilla? Löysin siis selkeät sydänäänet ekan kerran 9+3, mutta nyt en kahteen päivään ole löytänyt muuta kuin istukan äänen :bored: eilen siis yritin ekan kerran tuon 9+3 jälkeen ja koska en löytänyt, oli pakko kokeilla myös tänään.. varmaan typerää, mutta väkisinkin meinaa huolettaa. Miksi oi miksi nt-ultraan on vielä piinaava ikuisuus (en oo saanut koko aikaa vielä). :shifty:
 
Löydättekö joka kerta nuo sydänäänet kun kuuntelette dopplerilla? Löysin siis selkeät sydänäänet ekan kerran 9+3, mutta nyt en kahteen päivään ole löytänyt muuta kuin istukan äänen :bored: eilen siis yritin ekan kerran tuon 9+3 jälkeen ja koska en löytänyt, oli pakko kokeilla myös tänään.. varmaan typerää, mutta väkisinkin meinaa huolettaa. Miksi oi miksi nt-ultraan on vielä piinaava ikuisuus (en oo saanut koko aikaa vielä). :shifty:

Aloin löytämään joka kerran varmaan viikolla 11 ja sitä ennen jouduin ettii yli puoli tuntiakin välillä. Että en huolestuis:)
 
Silloin kun ekaa kertaa pääsi kokeilemaan 9+6 niin aina on sykkeet löytyneet, välillä joutuu etsiskelemään vähän enempi kun kaverilla on niin reilusti liikkumatilaa :)
 
Mulla ei oo dopleria, mut lähden lähestymään asiaa niinku sikiön liikkeitä... eli kun näillä meidän sinteillä on vielä kovin paljon lääniä karata piiloon ja ovat kuitenkin vielä hyvin piilossa lantiossa niin en ois kovin huolissaan jos et vielä ääniä joka kerta löydä! Eihän ne neuvolassakaan ääniä etsi vasta kun rv 12-> :wink
 
Takaisin
Top