Helmikuun höpinät

Asiasta ihan toiseen näin yllättäen, onko joku kuullut kotidopplerilla sydänääniä?

Täällä menossa 10+4 ja jänskätetään kuuluiskohan illalla; aikaisemmassa raskaudessa kuului neuvolassa n. 11 viikolla muistaakseni

Täällä sain kotidopplerilla myös jotain 9+, aikaisemminkin kokeilin mutta ei löytynyt. Tämä 9+ oli siis myös aika vaimea ja kaikilla ei tosiaan kuulu kuin vasta 12+ että ei kannata huolestua. :)

Plussaa vain jos sattuukin kuulemaan.
 
Jos on saanut dopplerilla kuulumaan sydänäänet, niin onko teillä ollut istukka kohdun etu- vai takaseinässä? Ekassa en ole kuunnellut dopplerilla, ja se oli etuseinässä. Olen ymmärtänyt että etuseinässä olevat vaimentaa kuuluvuutta. Ja nyt kun olen saanut istukan todella vahvana kuuluviin, alan epäillä että tämäkin istukka on etuseinässä. Mahtaako arvioni osua oikeaan sijainnista :)
 
Etuseinän istukka vaimentaa ääntä. Omalla kohdalla en oikeastaan muista oliko edessä vai missä.ja joo Cinnemon se on huumaava ääni, konretisoi muuten myös tulevalle isälle asiaa ihan eri tavalla :Heartred
 
Mullekin varhaisultrassa gyne sanoi istukan olevan etuseinässä, mutta kokeilin silti onneani jo melko aikaisin. 9+0 kuului ekan kerran kunnolla syke. Olin iloinen ja yllättynyt :)
 
Jeeee, minäkin löysin juuri ensimmäisen kerran sydänäänet dopplerilla :Heartred olin jo unohtanut miten mahtavalta se pieni jumpsutus kuulostaakaan! :D ja viikkoja nyt siis 9+3. Huojensi mieltä, nyt jaksaa rauhallisemmin mielin odotella nt-ultraa.
 
Jeeee, minäkin löysin juuri ensimmäisen kerran sydänäänet dopplerilla :Heartred olin jo unohtanut miten mahtavalta se pieni jumpsutus kuulostaakaan! :D ja viikkoja nyt siis 9+3. Huojensi mieltä, nyt jaksaa rauhallisemmin mielin odotella nt-ultraa.
Ihanaa! juurinkin näin itselläkin.. ei tarvitse nt ultran aulassa jännätä ihan paniikissa. Seulonnan tulokset tietenkin aina vähän jännittää mutta positiivisin mielin eteenpäin.
 
Täällä alkoi viikko 11+0 (kai) ja luin että nyt jo voi uudelleen synnyttäjä tuntea liikkeet pienenä kuplintana! :wideyed:Milloin ootte tuntenu ekat liikkeet?
 
Voi vitsi, voiku alkas tuntee liikkeet mahdollisimman pian. Oon asettanut toiveeni siihen et rv16 alkas tuntumaan jotain :)
 
Sain eilen selvästi erottuvan jumputuksen :Heartred 9+3. Huh, helpotti ihan hirveesti. Olen ollut niin varma ettei meille vauvaa tuu, joten en oo osannu nauttii yhtään. Sit vissiin kuulin noi reisivaltimoiden jumputukset oikealla ja vasemmalla ja eka olin ihmeissäni, että tuleeko kaksoset. Onneks google kerto et valtimothan ne ':)
 
Tässä si sorruin semmoseen mistä monet on täällä puhunut. Katsoin omakannasta labrojen tuloksia ja koitin googletella mitä meinaa noi mun S-PAPPA ja S -hCGBV/D arvot :D Siis et ovatko normaalit vai liian korkeat/matalat
 
Tässä si sorruin semmoseen mistä monet on täällä puhunut. Katsoin omakannasta labrojen tuloksia ja koitin googletella mitä meinaa noi mun S-PAPPA ja S -hCGBV/D arvot :D Siis et ovatko normaalit vai liian korkeat/matalat

Ei kannata!!! Ei niistä saa mitään tolkkua kun ne on osa yhtälöä (nt ultra, ikä,paino jne) josta lasketaan se RISKI joka on vaan sitä RISKI... jos se on kohonnut niin sitten pistetään jatkotutkimukseen:) mä en ainakaan tajua niistä yhtään mitään joten en ees viitti lähtee kattomaan :p
 
Ei kannata!!! Ei niistä saa mitään tolkkua kun ne on osa yhtälöä (nt ultra, ikä,paino jne) josta lasketaan se RISKI joka on vaan sitä RISKI... jos se on kohonnut niin sitten pistetään jatkotutkimukseen:) mä en ainakaan tajua niistä yhtään mitään joten en ees viitti lähtee kattomaan :p
Löysin jonku taulukon ni mulla menee kummatki arvot kyl käyrällä et mene ja tiedä onks se hyvä juttu :D
 
En oo onneks jaksanut olla niin aktiivinen että oisin kattonut tulokset. Yleensä oon kyllä mega utelias:joyful:
 
Onko kukaan käyttänyt unbornheartin dopleria? Ostin semmoisen ja malttamattomana heti kuuntelemaan. No mahdollisesti istukan äänen saatoin kuulla (semmoinen wuuhwuuh ääni) mutta puhelimen näyttöön ei missään kohti tullut semmoista sykkeen mittaus näyttöä kun ohjeissa oli. Tuleeko tuo näyttö siis vasta sitten kun laite löytää vauvan sykkeen vai onko mun puhelin vain epäyhteensopiva/enkö osaa käyttää tuota vai mikä?
 
Takaisin
Top