Helmikuun höpinät

Niinhän se meni ja vaihtui, onneksi! Oli tuskasen pitkä tammikuu jotenkin, vaikka joulukuu tais olla vielä pidempi :D
 
Tajusin kanssa, et enää ei voi puhua "sitte 9kk kuluttua" vaan oikeasti puol vuotta! Hurjaa!
 
Jännä miten vauvan syntymä tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta vaikka puoli vuotta on tosi lyhyt aika. Mua alko hirvittää!! Missä vaiheessa te aiotte suurempia hankintoja tekemään? Musta tuntuu, että itellä liian aikaista, mutta edellisessä raskaudessa hankinnat ois jäänyt pojan syntymän jälkeiselle ajalle, jos en olisi ostanut niitä ajoissa. Jouduin rv 30 vuodelepoon ennen aikaisten supistuksien vuoksi. Kyllähän niitä kommentteja tuli paljon ku vaunut ostettiin ennen kuin masu edes näkyi. Kai mulla joku vaisto sanoi, että ei saa jättää viimetippaan
 
Millie me aateltiin ru:n jälkeen isommat hankkia :) Ennen sitä varmaan vähä vaatetta ja semmosta pientä, kun ei kuitenkaan malta olla ostelemattakaan!
 
Mä tahtoisin jo ostella kaikkea, mutta kun ei tiedä sukupuolta niin en haluu ostaa pelkkää neutraalii :sad001 vasta 24.3 rakenneultra ja sillon rv 21 :O
 
Mä en ole hankkinut vielä mitään :smiley-ashamed005 enkä varmaan pitkään aikaan uskallakaan, oon niin taikauskoinen...

Anoppi tuossa kyseli onko mulla mitä vauvatarvikkeita säästössä pojasta, joka 6v... ei oo MITÄÄN, koska kaikista hankkiuduin eroon vapaaehtoisesti ja pakolla kun lapsiluvun piti olla täynnä :smiley-angelic006
 
Millie mä jouduin kans noil viikoilla vuodelepoon sairaalaan ja kiitin itseäni että melkein kaikki hankinnat oli tehty. Lapsi synty viikol 36 ja olin ihan paniikissa ku olin ostanu liian isoja vaipppja xD oisin flipannu varmaan jos kaikki ois ollut hommaamatta
 
Mä ajattelin kans et tilaan vaunut heti samana päivänä ku rakenneultra on ohi. Onneka siihen on enää reilu 5viikooo ja sit jos on poika niin hyvä syy lähtee shoppailee uusia pikku vaatteit!
 
Mä kävin äsken vessassa ja pyyhkiessä tuli verta. Mitähän mun pitää tehdä? Ei isommin kipuja ole, mitta eiköhän tämä raskaus ollut tässä... sen verran reilusti verta tulee
 
Voi ei. Onko helpottanut yhtään? Kannattaa ainakin soittaa neuvolaan niin antaa lisää ohjeita tai sit suoraan päivystykseen..
 
On helpottanut. Siteeseen verta ei ole tullut yhtään eikä sitä pyyhkiessäkään tule. Näytti vessassa pyyhkiessä yöllä hurjemmalta vuoto. Yritän soitella neuvolaan 8 jälkeen
 
Takaisin
Top