Helmikuun hölinät

Katoin kanta.fi että oli 27.2. varattu HUS iin joku aika eli varmasti ultra. Kolme viikkoa vielä ! Silloin jo 13+0 oisin niin toivonut että olis ollut aikasemmin... ei jaksais odottaa niin kauaa. Tänään ajattelin mennä hakee dopplerin. Mulla oli viime raskaudessa, mutta heitin sen pois kun ajattelin etten enää tartte sitä
 
Tutkiskelin netissä dopplereita, ja törmäsin tällaiseen:

http://m.gendermaker.com/help.php#q1

:computer005

Jotenkin aika erikoinen viritys, mutta väittävät olevan 98-prosenttisen varma ja tarjoavat rahat takaisin, jos menee pieleen. Melkein tekis mieli kokeilla. :cool01

Dopplerin kanssa en saanut vielä päätöksiä suuntaan tai toiseen.
 
Täällä 10+0 eikä vieläkään ääniä dopplerilla. Kuuluu niin selkeästi istukan viuhuna ja oma sydän, että peittää kyllä kaikki muut mahdolliset äänet.
 
Tänään aamulla tuli vähän verta pyyhkiessä. Voi olla toki vain kuivat limakalvot tai jotain. Onneksi iltapäivällä löysin sykkeet, ovat vain todella vaikeassa paikassa. Siksi niitä en varmaan yleensä olekaan kuullut..
 
Oltiin mökillä viikonloppu, kirveelläkin sai tehdä töitä mutta ihana viikonloppu kuitenkin vaikka puuhaamista oli koko ajan.
Tänään taas sydänäänten kuuntelu yritys
 
Jos varaan ajan sokerirasitukseen, niin kai siinä samalla voi ottaa muutkin verikokeet? voisin tosiaan antaa sokerirasituksen ja kilpparikokeet samalla, mutta pitääkö se ilmottaa erikseen varauksessa?
 
Haaveilija, varmaan paikkakunnastakin voi riippua. Täällä ainakin sokerirasitus pitää varata erikseen, mutta voihan ne käynnit silti varmaan yhdistää?
 
Kyllä multa ainakin otettiin muitakin näytteitä sokerinrasituksen yhteydessä viime raskaudessa. Varasin sen ajan rasitukseen (netin kautta ), kun se on se "suurin" homma tuossa, otti sitten kaikki pyynnöissä olevat kokeet samalla. Meillä ainakin isossa labrassa selvästi se yksi näytteenottaja hoiti rasitukset. Toki jos ajanvarauksessa on joku lisätietokohta, kannattaa siihen laittaa , että muitakin kokeita samalla.
 
En saanut eilen sykkeitä kuulumaan vaikka kauan yritin..kyllähän se vähän huolestuttaa, yritän silti pitää pään kylmänä ja yrittää vaan uudelleen!
 
Onpa jännä miten tama raskaus vaikuttaa yleiseen mielialaan :) töissäkin tulee vaikka mitä hommaa (kivaa ja ei-kivaa) mutta ei paljon stressaa kun tietää että ei ole näitä pitkään enää hoitamassa. Ja pitkän yrittämisen jälkeen raskauden rinnalla aika moni muu asia tuntuu ihan vähäpätöiseltä. Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin ja pieni pysyy matkassa mukana :Heartred minun stressi-tila ei sitä ainakaan kyydistä pudota, sen olen päättänyt!

Olen kyllä melkoinen ylisuorittaja, että ehkä täytyy pomolle jo aika aikaisessa vaiheessa kertoa tilanne ettei ihan ihmettele :) Toki työni hoidan jatkossakin :)
 
Heippa! Oon jo hetken aikaa seurannu sivusta tätä ryhmää ja ny ehkä uskallan.liittyä varovaisin askelin ryhmäänne :D tiistaina varmistettii että tyyppi svengaa oikeessa paikassa:) la ois joskus 25.9 siis:) erittäin toivottu kakkonen siis:)
 
Olen ollut työmatkalla ulkomailla ja muutamissa yhteisruokailuissa olen siirrellyt ruokaa lautasen reunalta toiselle ja esittänyt syöväni annoksesta jotain. Kun ei ole itse voinut vaikuttaa ruokiin. Onneksi joka kerta on ollut jotain, jota on voinut syödä. Viinistä olen kieltäytynyt todeten alkoholin vievän minulta yöunet...
 
Tervetuloa ellapas :)

Kävin tänään veriseulonnoissa ja vein pissanäytteen labraan :)
Sokerirasituksen varasin heti rv 12+0 eli 23.2, saa hoidettua sen pois alta. Kun neuvolassa kirjottivat että pitää käydä viikoilla 12-15.

Np-ultraan kaksi viikkoa, ei malta odottaa :woot:
 
Takaisin
Top