Helmikuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset mukaan. :)

Mut sitten lisäks pitää olla kuukauden kirjautuneena. Milloin oot kirjautunut? Mullakin oli, että lähinnä piti odottaa ajan kulumista, sitten oli jo 50 viestiä, kun kuukausi oli kulunut. :)
 
Oon ollu toukokuusta asti kirjautuneena, joten siitä ei ole huolta. Oon vaan kytännyt tätä foorumia etäältä pitkään, ja nyt olis kova hinku päästä juttelemaan muiden kanssa oikein kunnolla. Otin siis itseäni niskasta kiinni ja aktivoiduin. :grin
 
Foorumia siivottiin nopeutumisen toivossa, minkä seurauksena hausta ja omasta profiilista katosi viestit. Kaikki on kuitenkin tallella foorumilla. Kyseessä ei ole siis vika jonka voisi korjata vaan on ns. tarkoituksella. Päinvastoin tämä ainakin toivon mukaan nopeuttaa hakua uusien viestien osalta. Siivouksesta lisää täällä ja sen vaikutuksista salaisiin ryhmiin täällä. Koostetusti ryhmään ei tarvitse olla nyt kirjoittanut 30 viestiä, sillä sen tarkistaminen on mahdotonta.
 
Ompa ikäviä nämä poistot, ei paljon varoitella :sad001 kylläpä tympäsee, loppu aikana kun kaipaisi tukea muitten kertomuksista.. päivittäin olen seurannut helmikuisia, mut oon vähän huonompi kirjoitteleen.
 
Tule Jenspa takaisin! Salaiselle puolelle jäi keskustelu päälle siitä kuinka poistoja ei haeta henkilökohtaisin motiivein, mutta yritetään olla tasapuolisia ja nojata niihin sääntöihin, joita foorumille on asetettu. 10 viestiä kuussa on kohtuullinen määrä, ja jokainen saa vapaasti valita esim kuinka paljon itsestään tms kertoo. Kaikki keskustelijat persoonineen ovat tärkeitä :)
 
Hoksasin vasta nyt tuon salaisen puolen keskustelun poistoista. Minustakin on aina kovin tylsää poistaa varsinkin vain vähän alle 10 viestiä kirjoittaneita, mutta jonnekin se raja on vedettävä. :/ Teitä poistettuja on nyt aika monta niin varmasti jos haluatte saatte vaikka keskenänne kirjoiteltua tänne yleiselle puolelle sen kymmenen viestiä. :) Ainakaan itse en ennakkovaroituksia pysty antamaan, kun ei mitenkään ehdi seuraamaan näitä vaan poistelen ilmoitusten perusteella (toki aina tarkistan minkä verran on kirjoittanut viime kuussa ja kuluvana kuuna.)

ps. karhunkainen oli ehtinyt kirjoitella tässä kuussa 10 viestiä, joten jäi ryhmään mielestäni varsin oikeutetusti.
 
Olisi kyllä mukavaa jos aktiiviset, mutta poistetuksi tulleet kirjoittelis tälle puolen ja pääsis takaisin. Harmittaa, kun porukka pienenee ja vielä näin loppusuoralla. Mutta te ketkä ette halua enää takaisin tulla, niin olisi kuitenkin mukavaa kuulla myös myöhemmin kuulumisia ja kuulla myös koska vauvat on syntynyt.
 
Minä olen kans samaa mieltä anzkun kanssa.

Kirjoitin eilen salaiselle puolelle juuri tuosta, että on aika harmi, että tässä näin lähellä laskettua tippuu. Mutta jos vaan haluaa, niin kyllä täälläkin saadaan keskustelua aikaan, ja 10 viestin jälkeen pääsee jo takaisin. Ja onhan täällä aiemmin käväissyt salaiselta puoleltakin väkeä jutustelemassa. Ehkä saatte aktivoitua nämä loput, jotka täällä ovat käyneet kirjoittelemassa.

Ja tuosta varoittelusta, mä ajattelin nyt laittaa parille, joilla viestimäärä oli just 10 tai vaan vähän päälle, yksärit, että nyt kannattaisi ruveta kirjoittelemaan enemmän, ettei seuraavassa kuun vaihteessa tipu. Taidankin tehdä sen heti.
 
Kiitoksia tuesta, täytyy tsempata aktiivisuudessa josko tuota pääsis vielä takaisin. :)
 
Kurjia nuo poistot tosiaan, mutta niinkuin Vargynjakin sanoi niin pakkohan raja johonkin on vetää ja itsestä ainakin tuntuisi ikävältä, että millään säännöllä ei saisi sellaisia pois, jotka ihan oikeesti vaan hengailee mukana osallistumatta itse millään lailla. Salainen puoli on kuitenkin tarkotettu nimenomaan aktiivisille kirjoittajille. 10 viestiä kuussa on mielestäni vähän, jos tosiaan haluaa olla mukana porukassa :) Ja mitä tuohon varoitteluun tulee, niin kaikilla on säännöt tiedossa niin itsekin voi seurata, että sääntöjen mukainen määrä viestejä täyttyy.
 
Mä tosiaan ainakin käyn kurkkimassa tätä julkista puolta tasaisin väliajoin josko täällä joku mattimyöhäinen tai salaiselta puolelta poistettu kirjoittelisi. :) Eli vaikka tää vaikuttaisi hiljaiselta puolelta, niin kyllä tän saisi ihan hyvin aktivoitua.

Ite mielelläni ainakin osallistun keskusteluihin, ja ymmärrän että on joitakin, jotka ei edes yritä päästä salaiselle puolelle vaan kirjoittavat mieluummin silloin tällöin jotain tänne julkiselle foorumille.
 
En liity salaisiin juurikin sen vuoksi kun koen sen ikäväksi. Tykkään nähdä viestini. Sit kukaan ei kirjoittele jos ei halua mutta empä ole facebookissakaan.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top