Helmikuisilla 2014 on nyt oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset ryhmään mukaan!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hei helmikuisten vauvojen äidit!

Myös helmikuisilla 2014 on nyt oma salainen ryhmä, johon vain aktiivisilla käyttäjillä on pääsy. Ryhmässä voi siis keskustella yksityisesti ilman pelkoa, että viestejäsi lainattaisiin juttuihin. Kukaan ryhmän ulkopuolinen ylläpitoa lukuunottamatta ei pääse lukemaan ryhmässä käytyjä keskusteluja! :)

Ennen kuin pääset ryhmään mukaan sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä. (Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.)
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan.
- Sinun tulee postata salaisessa ryhmässä vähintään 10 postausta kuussa. Ryhmä on tarkoitettu aktiivisimmille käyttäjille, joten vähemmän aktiiviset käyttäjät poistetaan ryhmästä.

Salaisen ryhmän jäsenillä on vastuu ilmoittaa minulle, jos jollakin käyttäjällä ei pitäisi olla pääsyä ryhmään.

Jos täytät kriteerit ja haluat mukaan ryhmään, lähetä minulle yksityisviesti! :)

Kun sinut on lisätty ryhmään, profiilikuvasi alle ilmestyy ryhmä-palkki (banneri). Huomioithan, että tässä voi kestää jonkin aikaa, sillä en välttämättä aivan joka päivä ole foorumilla. Pyrin kuitenkin lisäämään käyttäjät ryhmään mahdollisimman pian pyynnön jälkeen!
 
Muokattu viimeksi:
Onhan siinä aina se, että ulkopuoliset ei ainakaan näe :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm tuleekohan noin usein kirjotettua vaikka luettua varmasti tulee :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tapaamisien sopimisien kannalta tuo ainakin on mukava juttu, mua hieman mietityttää tuo paikan ja ajan sopiminen julkisesti.

Ehkäpä kun tämä on ryhmäläisten vastuulla katsoa, että porukka kirjoittelee, niin ei me olla potkimassa heti pihalle jos ei sitä kymmentä viestiä (aina) tule, jos muuten on tuttu tyyppi? Kun voihan sitä olla muuten kiireinen hetki elämässä välillä..
 
Mulla on ainakin nyt sellanen vaihe poikien kanssa, että energia ei riitä välttämättä kirjoittamiseen juuri nyt. Mutta ei se tarkoita, ettenkö olisi mukana. Jokaisella tulee varmasti se vaihe, jolloin ei ehdi kirjoittaa ja sitten taas tasaantuu. Kurjaa on jos siitä "rangaistaan" :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Luulen että nuo säännöt on enemmänkin sen turvaksi luotu, että sillä salaisuudella olisi joku merkitys, itsehän me sitä valvotaan, että kuka sielä on. :) Jos ei ole mitään sääntöjä, ei ole mitään mihin vedota, jos joku halutaan salaisesta pois. Meillä on muutenkin niin 'pienet piirit' täällä meidän helmikuisissa, että luulen meidän kyllä osaavan sen mukaan katsoa, ettei nyt heti potkita pihalle. :) Lasketun ajan listan sijasta meilläkin varmaan kannattaa katsoa ensisijaisesti ehkä synnyttäneiden listan mukaan tai muilla meriiteillä. :)
 
enpä tiiä, omalta kohdalta tuntuu että tulee vähän myöhässä tämä salaisuus-mahdollisuus kun sitä on jo odottanut ja synnyttänyt "julkisesti"

muistan kun jossain kohtaa joku täysin ulkopuolinen tuli meidän ryhmään kommentoimaan Minipallon vastasyntyneen sokeriarvoja niin koin sen verran mieletöntä muukalaisvihaa että jälestäpäin naurattaa ihan =D sitä oli niin herkillä että itkin kun harmitti niin paljon Minipallon puolesta ja halutti toivottaa tää kommentoija hornan tuuttiin, mutta onneksi hillitsin itteni.

ehkä just siitä jäi se fiilis että jälkeenpäin poistin noita raskausajan viestejä, tai tarkemmin sanottuna muutin pisteeksi kun en löytänyt poista-toimintoa. aika vaivalloista puuhaa vaan se :p

mietin sitäki että tää salaisen ryhmän tekeminen saa tämän ryhmän ehkä lopullisesti hiljenemään julkisella puolella niiden osalta jotka ei siihen salaiseen osioon kuulu. tarkoitan että meitä kun tosiaan on enää niin vähän täällä niin henk. kohtaisesti tuntuu vähän pöljältä kirjottaa yhtään mitään kun ei tiiä missä siellä toisella puolen mennään. ehkä sitten ne jotka tosissaan haluaa aktiivisesti vielä osallistua, niin liittyvät sinne toiselle puolen?
 
jos tuo salaiseen ryhmään liittyminen ei sisältäisi noita velvoitteita ja jos siihen olisi liittynyt kaikki meidän helmikuu-mammat jotka vielä kirjoittelee, niin oisin luultavasti minäkin liittynyt. mutta ei mitään pahoja fiiliksiä silti tästä jäänyt :Heartred
 
Elä blaue huoli! :Heartred

Sielä on neljä tai viisi viestiä, joista kolme on mun, eikä sisältökään ole kummoinen. :) Luulen, että meidä (vähäinen) keskustelu pysyy vataisuudessakin tälllä julkisella puolella.
 
Joo eipä siellä oikein ole mitään juttua, kun kaikki mistä jotain sanottavaa olisi, on täällä julkisella puolella. Eli ei huolta noista viestikriteereistäkään kyllä tässä ryhmässä.

Vähän samaa oon miettiny, että tämmöset salajutut jotenkin klikkiyttää ja jakaa porukoita, meiän pientä ryhmää nyt ei todellakaan saisi jakaa! :confused:

Tuosta mahdollisten tapaamisten salaisesta sopimisesta silti tykkäisin pitää kiinni. Jos joku ei halua liittyä salaiseen ryhmään, niin voidaan vaikka ilmoitella julkisella puolella, että tapaaminen on tulossa, ja jos haluaa olla mukana sopimassa ajankohtaa, niin yksityisviestien kautta?
 
Joo, tuo salainen ryhmä tässä vaiheessa on vähän hölmö. En ainakaan itse jaksa kahteen paikkaan kirjoittaa ja kurja jos jotkut jäisi ulkopuolelle.. Mutta nuo tapaamiskeskustelut salaiseksi, se olisi kiva.. Helpottaisi kummasti touhua. Mä joka päivä ajattelen että tänään kirjoitan kuulumisia, mutta vielä en ole aikaa löytynyt. Mä lupaan lähipäivinä palata taas aktiiviseksi kirjoittajaksi, lukemassa käyn kyllä päivittäin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mutta pitää sekin sitten ilmoa kyllä, et ne ketkä ei halua tonne salaiselle puolelle, niin niilläkin olis mahdollisuus siihen tapaamiseen :) vois vaikka ilmoa siitä julkisella ja sitte pyytää laittaa vaikka yv:tä missä sitten selvitään tälle käyttäjälle paikka ja aika :)
 
Tottakai yleinen keskustelu eka että ketä on tulossa ja päivää jne.. Sitten loput jemmassa keskustelua ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top