Helmikuiset 2020 <3

Vanellope

Oman äänensä löytänyt
Täällä voi esittäytyä ja jutella muuten vaan!

Me ollaan pari kuukaut toivottu sisarusta meidän 1v3kk lapselle, ihanaa että tärppäsi :Heartred eilen plussattu :Heartred

On tää jännää!
 
Mä plussasin tänään. :Heartred 28 päivän kierrolla laskettuna ois 4+4 ja laskettu aika 11. helmikuuta. Epäilen kyllä että kierto on pidempi. Se ei ole vielä tasaantunut, kun imetän. Meillä on 1v 2kk ikäinen tyttö. Ikäeroa tulee siis vähän vaille 2 vuotta. Olen iloisesti yllättynyt siitä että plussasin näin äkkiä. :) Esikoista tehtiin pidempään.
 
Mä plussasin tänään. :Heartred 28 päivän kierrolla laskettuna ois 4+4 ja laskettu aika 11. helmikuuta. Epäilen kyllä että kierto on pidempi. Se ei ole vielä tasaantunut, kun imetän. Meillä on 1v 2kk ikäinen tyttö. Ikäeroa tulee siis vähän vaille 2 vuotta. Olen iloisesti yllättynyt siitä että plussasin näin äkkiä. :) Esikoista tehtiin pidempään.
Mulla taasen kierto on ollu joulukuisen keskenmenon jälkeen 26-28 päivää. Menkkojen mukaan laskettu aika olisi 10.2, mutta jokin ei täsmää, kun plussasin jo 29.5 ja digitesti näytti 3+ jo alle kolme viikkoa oletetusta ovulaatiosta.
 
Hei.

Täällä plussattiin muutama päivä sitten. La ajoittuu helmikuun puolivälin tienoille jos kaikki menee hyvin. Lapsi olisi minulle ja miehelle ensimmäinen yhteinen. Minulla on ennestään kaksi lasta, miehellä kolme. Toivottavasti meidän poppoo kasvaa ensi vuonna, sitten meitä olisi kahdeksan. ☺
 
Moi,

Plussasin viime viikolla ihan miniaalisen viivan ja alkuviikolla raskaus varmistui. Toivottavasti pysyisi matkassa mukana. Tämä on meidän ensimmäinen lapsi ja erittäin toivottu. Lähipiirissä lapsia on vaikka muille jakaa eli sinänsä homma on tuttua, mutta oma on oma:happy: Multa voi tulla siis höpsöjäkin kysymyksiä, mutta olkaa kärsivällisiä :wink Laskeskelin LA:n 20. päivälle, mutta eiköhän se siellä ultrassa muutu.
 
Me odotamme toista lasta, esikoinen täyttää syyskuun lopussa kolme vuotta. Reilun vuoden yritimme, taustalla viime heinäkuulta myös keskeytynyt keskenmeno. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Kovin on toivottu ja odotettu vauva!
 
Me odotamme toista lasta, esikoinen täyttää syyskuun lopussa kolme vuotta. Reilun vuoden yritimme, taustalla viime heinäkuulta myös keskeytynyt keskenmeno. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Kovin on toivottu ja odotettu vauva!
Huomasin tiania tuosta Helmikuisten lista-keskustelusta, että ollaan saman ikäisiä toisen lapsen odottajia. Mulla on syksyllä 2 vee esikoinen. Ehditkö täyttää 38 odotuksen aikana? :)
 
Heh, nyt vasta huomasin, että ensi vuosi on karkausvuosi. Syntyyköhän monta karkauspäivän lasta :wink
Meillä la alkukuusta, ettei taida ainakaan meille tulla.
 
Apua. Vannoin etten tuu tänne viel kirjottaan, mutta pakkohan se oli. Ikää vielä 25v loppukuusta täytän 26v. Tänään plussattu haamu, dpo13 menossa nyt ja laskettuaika on menkoista laskettuna 19.2. oviksesta päivän myöhemmin eli menkoista laskettuna mennään. Ensimmäinen vauva olisi meille jos tämän saamme syliin. Vuosi sitten maalis-huhtikuussa olin raskaana, mutta se oli kohdunulkoinen. Ja nyt uusi raskaus tärppäsi yk10. Pelottaa ja jännittää. Onneksi saan varhaisultran julkisella KU:n takia.
 
Moi! Eilen plussasin ihan selkeän plussan :happy:. La 14.2, just soitin neuvolaan ja sain ajan kesälomalle, mieskin pääsee mukaan. Ultraavat kuulemma sillon sellasen "epävirallisen" ultran, että kuulee sykkeen ja näkee, että vauva on oikeassa paikassa.
Yritystä meillä on marraskuusta asti, huhtikuussa meni tosi alussa kesken. Toivon, että tämä menis nyt loppuun asti :Heartpink.
Ollaan ihan pihalla miehen kanssa, molemmille ensimmäinen, eikä vauvoista kauheasti kokemusta. Onneksi on neuvola :p
 
Heippa!

Täällä kans yks ensiodottaja. Olen 30 vuotias ja plussan sain jo viime sunnuntaina päiväpissasta sekä maanantai aamuna digitestiin ➕

Taustoista sen verran että olemme mieheni kanssa toivoneet yhteistä lasta kohta kolme vuotta ja vuosi sitten toukokuussa aloitimme lapsettomuushoidot. Kolmesta inseminaatiosta ei tapahtunut mitään ja siirryimme IVF jonoon ja pääsimme aloittamaan hoidot huuhtikuun lopussa. Toukokuun lopussa oli punktio ja siitä tuoresiirtona 3 päiväinen alkio.

Raskausviikko 4+3 menossa tällä hetkellä ja varhaisultra naistentautien polilla on 2.7. toivottavasti pieni on pysynyt matkassa ja voi hyvin.

OYS:n lisää tymisyksikössä jo laskivat LA:n ja siihen ei enään oikeastaan neuvola voi mennä muuttamaan, kait. Näin ainakin se hoitaja sanoi. Mutta tosiaan LA on meillä 18.2.2020

(Jo, tiedän että oli tuolla oireista oma ketju, mutta aattelin lisätä tähän jatkoksi)

Oireita ei pahemmin vielä ole, mitä nyt punktion jälkeen on ollut väsymystä, joka päivä pitänyt nukkua päikkärit. Alavatsaa turvottaa, enemmän iltaisin. Rinnat ei vielä ole kipeytyneet, ehkä nännit on hitusen arat Flunssa ollut kohta 2 viikkoa, mutta sekin jo parantumaan päin. Pahaaoloa ei vielä ole ollut. Mutta oireita odotellessa. Tänään myös päättyi tukilääkitys (terolut)

Välillä on aika uskoton olo koska ei sillai selkeitä oireita ole. Ajattelin tänään vielä hakea kaupasta testin jotta saan oman mielen rauhan että plussaa testit edelleen näyttää
 
Heh, nyt vasta huomasin, että ensi vuosi on karkausvuosi. Syntyyköhän monta karkauspäivän lasta :wink
Meillä la alkukuusta, ettei taida ainakaan meille tulla.

Tuurilla tuo osuu juuri meille, eihän viikon "yliaika" ole mitenkään tavatonta :D Hauska ajatus, mutta lapselle varmaan vähän ikävää.

Kiva, että meitä on täällä jo näin paljon! Täällä on jo alettu miettimään, kuinka vauvan huone sisustetaan. Ensiksi varmaan sänky meidän makkariin, ettei tarvitse ravata yöheräilyjen välillä. Sisustushulluna olen jo alkanut selailla kirppareita kuin viimeistä päivää.Aikaa on niin paljon vielä, että mieli ehtii muuttua vähintään 36 kertaa:)
 
Mä kans oon selaillut netistä kaikkea vauvalle :happy:. En kuitenkaan uskalla tehdä hankintoja, ennen kuin kriittinen alku on ohi. Meillä ei ole mitään valmiina, ajattelin hankkia suurimman osan käytettynä. Turvakaukalo tulee toki uutena.
 
Mä kans oon selaillut netistä kaikkea vauvalle :happy:. En kuitenkaan uskalla tehdä hankintoja, ennen kuin kriittinen alku on ohi. Meillä ei ole mitään valmiina, ajattelin hankkia suurimman osan käytettynä. Turvakaukalo tulee toki uutena.

Mää en oo uskaltanu miettiä vielä mitään. Sisko innostui heti, että säästää meille nuorimmaisensa turvakaukalon jne :D Sen nuorin on marraskuussa syntynyt joten hetken vielä siinä kaukalossa matkustaa. Sanoinkin sille, että ei nyt vielä innostu ja suunnittele mitään.
 
Meillä on kaikki esikoisen jäljiltä. Vaatteet vaan pitää uusia, jos tulee poika. Äitiyspakkausta en taida enää ottaa vaan rahana. Kun esikoisen pakkauksen jäljiltä on kaikki tarpeellinen, ei tarvita toista makuupussia jne.
 
Takaisin
Top