Heinäkuun mammat 2016

Nytynen

Oman äänensä löytänyt
Heips! Muita, jotka juuri plussanneet? Itse Olen 24-vuotias äippä Turusta. Aikaisemmat lapset (2 poikaa) ovat liki 3- ja 2-vuotiaat ja nyt kolmatta pukkaa. Kootaan tänne tämmöinen Heinäkuun mammaryhmä!
 
Täällä kirjoittelee pian 28-vuotias Tamperelainen. Plussa tuli perjantaina, laskettu ovulaation perusteella 1.7! Parivuotias poika löytyy kotoa jo ennestään :Heartred Hirveästi jännittää jo nyt, että miten tulee kaikki sujumaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Heips! Täällä yksi äippä liittyy joukkoon, itte oon 21-vuotias. Juuri tein testin ja haaleaa viivaa näytti. :) Meillä sama lapsi tilanne kuin teillä nytynen, 2poikaa täälläkin, kohta 2-v ja 3-v. Onkos siellä pahoinvointia näkynyt?
 
Itsellä on ollut hieman etovaa oloa, joka alkoi jo pari päivää ennen plussausta, ei onneksi okseta mutta pitää muistaa tasaisesti syödä kyllä. Alavatsa on kanssa kipeä välillä, mutta tulee ja menee joten oletan sen olevan normaalia. Oletteko ajatelleet mennä varhaisultraan? Itse olen sen verran malttamaton, että mennään varmaankin, ja saa sitten varmistuksen, että kohdussa on todella elämää :)
 
Pahoittelen jo nyt, jos teksti ei mee niinku pitää, koska puhelin ja niin herkkä kirjoittaessa pomppaamaan riviltä toiselle tms. :facepalm:

mutta, jos omat laskelmat pitää paikkansa, ni kuuluisin tänne ja kun varmaan mun tapauksessa on aivan liian aikasta tulla tänne kirjoitteleen, mutku tuntuu niin kamalan hassulta.. eikä ennen oo tuntunu :wideyed:

ehkäpä vaan pitäis ostaa se testi tai parikin, ni pääsis varmuuteen asiasta.. ehkä odottelen viel pari viikkoo testailuit ja sit vois tulla luotettava tulos mahdollisesti :)
 
Mulla laskurin mukaan myöskin 1.7 LA. Oireita ei vielä kummemmin ollut. Ehkäpä mielialanvaihtelua eli itkuisuutta ilman todellista syytä. Ja pientä väsymystä. Meillä sitten sun kanssa mussu tulee samat ikäerot lapsille :) vielä niin alussa, että vähän jännittää vaikka aikaisemmat raskaudet aina hyvin mennyt. Nyt Oodit testiä tekemään! Itse en ainakaan malttais odotella! :)
 
Täällä 20- vuotias 4kk pojan äiti. Kovasti toivottu plussa tuli (haaleana) 19.10 ja vahva plussa tuli siten 22.10 :love7 Vielä niin varovaisin mielin liikenteessä, sillä keskenmeno 26.8 :angel13 LA laskurin mukaan 2.7.2016. Minut on kyllä yllättänyt se miten huonosti voin (pahoinvointia, pyörryttää, janottaa KOKO ajan), sillä esikoisen kanssa minulla ei ollut koko raskausaikana pahoinvointia enkä siis tiennyt miltä tämä tuntuu. :joyful:
 
Mullakin ensimmäinen poika oli 4kk kun tulin uudestaan raskaaksi. Toinen poikahan sitten tuli. Nyt tosiaan kolmatta odotellaan ja pieni toive on, että tyttö tulisi, mutta tärkeintä tietysti on, että kaikki menisi hyvin ja syntyisi terve lapsi. Jahka saadaan tänne porukkaa niin mitä olisitte mieltä Jos perustettaisi fb-ryhmä meille heinäkuun mammoille? Aikaisemmissa raskauksissa olen aina tämmöisissä ryhmissä ollut. Ja olen aina tykännyt. :)
 
Nytynen: Miten on arki mennyt pienellä ikäerolla? :joyful: Miehen kanssa ollaan haluttu pieni ikäero lapsille, mutta vähän kyllä jännittää jo mitenkä arki lähtee kahden pienen kanssa sitten rullaamaan... :rolleyes: Täälläkin ehkä hieman salaa tyttö toiveissa, mutta saahan nähdä sitten kumpiko sieltä on tulossa, molemmat ovat varsin tervettulleita ja varmasti haluttuja! :love7 Ja ryhmä kuulostaa kivalta idealta :angelic:
 
Ihan hienosti menee näin Kun ovat kasvaneet, kovasti kyllä tappelevat, mut normaaliahan Se sisaruksilla on. En kaunistelemaan lähde. On se alku rankkaa. Itse silloin alussa olin kahden kanssa yksin ja touhua siinä riitti. Mutta kyllä niiden kanssa pärjää ja omalla tavallaan lyhyt ikäero on hyvä juttu. Itse ainakin olen sitä mieltä :)
 
onkohan nää näit kivoja alkuoireita, kun vattaa nipistelee ja HIIRVEE VÄSYMYS kokoaika + vähän turvonnu olo :rolleyes: muita ei viel havaittavissa.. :wacky:
Bloo :wtf:
 
Hei! Ja onnittelut teille kaikille plussanneille! Tänään saatiin täälläkin yllätys plussa!! Perheessämme entuudestaan 2013 syntynyt poika ja 2014 syntynyt tyttö. 1.7 antoi laskuri l.a:ksi tälle meidän kolmannelle. Toivotaan kaikille onnea odotukseen ☺
 
Mäkin liityn. 24v kahen lapsen(-10 ja -13) mamma Tampereelta. Niin se testi aamulla väitti, että kolmatta alettiin odottamaan ♥ Laskurin mukaan la 4.7.16.
 
Ja ehdottomasti kannatan fb-ryhmää. Ihan henkireikä edelleen itelle tuo kuopuksenkin odotusryhmä :)
 
Heippa kaikille, minäkin siirryn tuolta kuumeilijoiden puolelta nyt tännekin kirjoittamaan :) eilen (dpo 14) plussa testiin ja tänään vielä digiin raskaana 2-3 :) laskettuaika oviksesta laskien 4.7 :)

olen 30-vuotias ja esikoista toivotaan :Heartpink mies 27 v ja asustellaan Hämeessä. . :) huhtikuussa todettiin keskeytynyt keskenmeno (tuulimunaraskaus) joten yli puoli vuotta ehdittiin tätä uutta plussaa yrittää...toivottavasti nyt menis kaikki hyvin!

Oireina kipeät ja turvonneet rinnat! Ei oikeestaan muuta...lämmöt olleet koholla ja muutenkin flunssainen olo, josta osasin epäillä tärppiä.. :) viimeksi ihan samat oireet...
 
Takaisin
Top