Heinäkuun hupsutukset

Ilmalämpöpumpusta haaveillaan mekin. Yläkerran makuuhuoneessa on lämmintä +28.. Viime yönäkin hiki virtasi. Mulla on vielä patjansuojus sängyssä, joka hiostaa entisestään. Yöllä herätessä mietin, että kohta lähden kylmään ! :D

OMG! Vielä patjansuojus. Mä totesin että me hankitaan uusi petauspatja kun imetykset loppuneet ja suurin pissafalskaus ongelmat ovat ohi. Mulla on lakanan alla pukluliina.
 
Mekin luovuttiin aika vasta patjasuojasta. Aamuisin kun tyttö on meidän sängyssä niin tytön alla on erillinen pieni pissa-alusta/hoitoalustan päällinen.
 
Meilläkin ihan muotonsa menettänyt petari ja kun vauva nukkuu milloin missäkin kohtaa sänkyä, niin en viitsi koko sängyn mitalta suojata. Vauvan alla on kylpypyyhe kaksinkerroin ja harso. Pissaa se ei stoppaa mutta kakat pitää, tosin isompia vahinkoja ei edes ole sattunut tähän mennessä.
Uusi petari sitten hankintaan kun pissojen, maitovuotojen ja puklujen aika on ohi.
 
Meillä on uus petari, sellainen ruumiinpainosta muotoutuva niin oon yrittänyt sitä vähän suojella. Mutta ehkä sen suojan vois tosiaan laittaa lakanan päälle siksi aikaa kun imettää/vauva on sängyssä. Tytöllä kun suu falskaa syödessä niin, että maitoa on aina lammikko sängyssä..
 
Mun tyttö kans ollut helteillä tosi väsynyt. Nukkuisi vaan päivät ja yöt ja tunnin puolentoista välein tissillä. Ehkä hieman kiukkuisempikin ollut. Ja tuosta petariasiasta. Suojana on vain vauvan pään alla puklurätti. Petari on ollut meillä käytössä jo kolmen lapsen aikaan niin tämä kun kasvaa niin sitten ostetaan uusi.
 
Takaisin
Top