Heinäkuun hikoilut!

Hikoilut tosiaan! :D Yritin äsken solmia pinnasänkyyn reunapehmustetta ja jo ekan rusetin jälkeen oli ihan hiessä :D Voi hitto, oli pakko välillä lopettaa ja sitten taas jatkaa ja nyt jäi vielä yks nurkka kiinnittämättä kun tuntui et oon vaan niin puhki. Okei, oon kyllä tänään taas siivonnut ja pessyt pyykkiä koko päivän että ei ihmekään jos vähä alkaa jo hikoiluttaa.. Nyt tulin pitämään paussia, kun oli pakko saada jalat nostettua ylös.. ovat taas niin sairaan turvonneet etten kestä :D

Kyllähän täällä alkaa jo jännittää. Varsinkin iltaisin on jotenkin jännittävää mennä nukkumaan kun aina ajattelee, että mitäs jos ens yönä tuleekin lähtö. En tiedä miksi, mutta oon kokoajan ajatellut että lähtö tulee nimenomaan just yöllä. Yleisintähän se toki on, mutta voihan ne supistukset toki alkaa muulloinkin.. :)
 
Mie oikeesti luulin että meille tulee kesäkuun vauva. :-D no ei tuu. Tulis nyt ees heinäkuun ettei elokuulle venys. :p miusta on hirmu hassua Ku kaikki päivittelee että siulla on kyllä hankalaa nyt Ku on niin kuuma. Mut en mie oikein oo huomannu eroa ei raskaana olevaan kesä helteeseen. Onkohan turvotuksilla osuutta asiaan että onko hankalaa vai ei? Itelläku ei turvota oikeestaan yhtään niin ei oo olokaan silleen hankala. Yöt on vaan alkanu olemaan vähän jotenkin katkonaisia. Nukun mielestäni suht hyvin silti oon aamulla ihan tosi väsyny. Myös lantio alkaa olla niin löysä että yöllä kylkeä kääntäessä rutisee siihen malliin että ei voi olla varman lähteekö lonkat sijoiltaan. :D ei kiinnostas tehdä tyttöjen kanssakaan mitään Ku seisaaltaan oikein kiinnosta olla.
 
Ja mieki oon aatellu tuota että iltasin ei oo kovin väsyny Ku jotenkin jännittää että ehkä tänä yönä. En osaa yhtään ajatella että lähtö tulis päivällä.
 
Mie oikeesti luulin että meille tulee kesäkuun vauva. :-D no ei tuu.

Mä luulin jostain syystä ihan samaa, oikeastaan koko raskausajan. En tiedä miks, kun tähän mennessä ei ole ollut edes mitään synnytyksestä ennakoivia oireitakaan. Luulen että mulle tulee olemaan kova paikka, jos raskaus ei käynnisty itsestään ja joudun lasketun ajan tuntumassa suunniteltuun sektioon perätilavauvan takia. Olen niin asennoitunut kokeilemaan alatiesynnytystä, että suunniteltu sektio tuntuu tosi "kylmältä" vaihtoehdolta. Vaikka tietysti se olis parempi kuin kiireellinen sektio.
 
Mäki olin ihan varma että tulee kesäkuun vauva, koko heinäkuu on tyhjää täynnä menojen osalta koska varauduin siihen että vauva on kotona jo silloin :rolleyes: no kun nyt ei kamalasti menis yli lasketun niin olisin tyytyväinen, keskiviikkoon on kuitenkin vielä muutama päivä :rolleyes:
 
Mä taas oon ollu koko ajan varma että meille tulee elokuun vauva.. Laskettu on 21.7 mutta esikoinen meni kymmenen päivää yli lasketusta ja perus pessimistinä oletan että niin menee tääkin.. Oon kyllä alkanu jo savustaan tätä ulos kaikin keinoin. jos vaikka yllättäis ja tulis edes laskettuna.
 
Jotenkin itelläkin on tunne et se lähtö tulee nimenomaan yöllä siks vähän jännittää ku mies tekee vuorotyötä vielä 13 pvä asti ja yövuorojakin on mut onneks on sanonut töissä et hän lähtee heti ajamaan kotiin ku soitto tulee koska työmatka on 32 km yhteen suuntaan, onneks tai toivotaan et tää ei tule äkkiä ulos jos lähtö tulee synnärille... Laitoin sänkyynki semmosen kosteussuojan et ei mene koko patja pilalle jos vedet menee yöllä...
 
Mullakin fiilis että alkais joku yö koska niin se ensimmäinenkin :) vaan saapi nähdä sitten
 
Mä taas odotan että alkais aamulla, niinkuin viimeksikin. Heräsin silloin säännöllisiin supistuksiin klo 07. Ois helpompi niinpäin, ettei tarviis keskellä yötä alkaa viemään esikoista hoitoon. Jotenkin on tunne että tää tulisi seuraavan kahden viikon sisällä, vaikka laskettu on 24.7.
 
Mä taas jotenkin odotan, että lähtö tulee päivällä. Esikoisen kanssa mentiin sairaalaan aamuyöstä, mutta supistukset kesti yli kolme päivää, että ei se varsinaisesti yöllä käynnistynyt. Tokan kanssa supistukset alkoi iltapäivällä ja puolen yön aikaan oli tyttö sylissä.

Mulle on kanssa voivoteltu tota kuumuus + loppuraskaus yhdistelmää, mutta en mäkään ole huomannut, että kuumuus sen enempää häiritsisi kuin normaalistikaan. Mieluummin mä vapaalla olen helteillä kuin töissä. :D
 
Täällä tuntunut eka kipeä supistus. Nivuset kipeät ja menkka tuntemuksia ollu. Selkä paukkuu kävellessä. Ajatus juuri illalla ettän kun aamuyöllä tulee lähtö ni ei uni tuu. Kaikki on valmiina paitsi sairaala kassi. jotain sinne olis pakatava. Lenkkeillyt olen vaikka väkisin. Touhunnu kotona vaikka mitä että saa ajan kulumaan. Ajatukset muuttuu usean kerran päivässä synnytykseen liittyen. Välillä tuntuu ettei tekis mieli herättää miestä ollenkaan mukaan synnytykseen...ja välillä taas toivon että lähtisi. Mistään ei olla asiaan liittyen keskusteltu. Töistä kun tuli ni sano ekana puoli vitsillä että nyt ei auta lähteä synnyttämään ku hän juo kaljan. Tokasin vaan että empä sitä minä päätä milloin on lähettävä. Yritin viereenki ni tökerösti vaan tönäs pois... vituttaa tällähetkellä niin ankarasti taas että ajatus on kun vaan pääsis synnyttää ni sais kaikki paineet ponnistella pihalle ja pääsis sit liikkuu enemmän ku pien on maailmassa. Eniten kai se stressaa kun et pysty jumppaa itteään piippuun. Sitä hyvän olon tunnetta joka siitä tulee. Sitä ei vaan tuu.

Lucky87 / rv 36+1
 
Miehelld sanoin, et nyt sit on yhden oluen saunailta ku mennään tänään kaverin lähellä okevalle mökille. Saa olla koko ajan ajokunnossa, jos lähtö tulee. Onneks ei pistäny hanttiin. Tai mä olisin sanonu et me ei lähdetä...
 
Mä olen kans miestä muistuttanut, että jos ja kun ottaa saunaolutta yks saa riittää, että pystyy kuskaamaan. Tiedänpä yhden tutun jonka mies laitettiin synnäriltä kotiin, kun oli niin kovassa krapulassa, onneksi oli silloin väärä hälyytys. Ei ois kyllä kiva tilanne, mutta ei tarvii kyllä onneksi sitä pelätä meillä.
 
Mulla l.a. 21.7, mutta jotenkin olen henkisesti varautunut et voi mennä vaikka elokuun puolelle. Ei nimittäin mitään synnytykseen viittaavaakaan ole ollut. Tietysti tää turvotus nyt on aika tylsää, mutta ei sekään nyt kovin kummoinen vaiva ole. Ehkä sen sairaalakassin kuiteskin vois pakata... :nailbiting:
 
Voi vesirokko... Nyt se sit piti esikoiselle tulla. Kellään tietoa että pitääkö olla huolissaan nyt raskauden loppumetreillä? Itse olen sairastanut pienenä vesirokon.
 
Kellään ollut loppuraskaudessa kovia kylkikipuja? Mulla oli viime yönä etten nukutuksi saanut ja menin käymää wcssä niin kuulu poksahdus ja sit sain nukuttua kun kipu hellitti sen jälkeen mutta tuli uudelleen parin tunnin päästä .. Nyt maha kosketusarka ja vauvan liikkeet sattuu kauheasti jos potkii just kylkiin:confused:
 
Voi vesirokko... Nyt se sit piti esikoiselle tulla. Kellään tietoa että pitääkö olla huolissaan nyt raskauden loppumetreillä? Itse olen sairastanut pienenä vesirokon.
Ei mitään hätää jos kerta olet sen sairastanut.sulla on elinikäinen suoja nyt. Meillä molemmat lapset sairasti sen kans täs keväällä. Kannattaa hakea apteekista sellaista vaahtolääkettä näppyihin. Aivan huippu hyvää ja vie kutinan lähes kokonaan pois. Tsemppii !
 
Niin kuuma :sad001 Meillä lapset on keksinyt että tuuletin on pelottava (koska se kuulemma tuijottaa heitä) eli tuuletin piti laittaa kaappiin piiloon :O
 
Ei mitään hätää jos kerta olet sen sairastanut.sulla on elinikäinen suoja nyt. Meillä molemmat lapset sairasti sen kans täs keväällä. Kannattaa hakea apteekista sellaista vaahtolääkettä näppyihin. Aivan huippu hyvää ja vie kutinan lähes kokonaan pois. Tsemppii !

Oon vaan sairastanut lievänä ja 2 kk ikäisenä... Sen takia mietityttää. Mut huomenna pakko viedä toi esikoinen lääkäriin kun yks rakkula näyttää tulehtuneen. Niin kysyn siinä samalla että vaatiiko tää nyt jotain toimenpiteitä.
 
Takaisin
Top