Heinäkuun höpinät

Vesta

Puuhakas puhuja
Lokakuunmammat 2015
Hui, taas vaihtui kuukausi. Tuntuuko muistakin että aika on lähtenyt kulumaan hirveän paljon nopeampaa verrattuna raskauden ekoihin kuukausiin? :grin Mitäs heinäkuisia highlighteja teillä on tiedossa? Meillä suunnitellaan auton ja lastenvaunujen ostoa ja jännitetään tulevaa sokerirasitusta, muun muassa.
 
Heinäkuu käynnistyi sokerirasituskokeella, täällä sitä istuskellaan terveysasemalla, ei ehkä se paras highlight heinäkuussa, tiedossa on yhdet häät ja pientä remonttia ja toivottavasti saisi nauttia hieman kesäsäistäkin :)
 
Me mennään tässä kuussa Lintsille, Ilosaarirockiin, mökkeillään ja rakennetaan terassia.
 
Olen samaa mieltä, aika kuluu nopeaa. Vielä hieman yli 3kk odotusta edessä.
En tiedä voiko sokerirasituskoetta kutsua kohokohdaksi, mutta se on edessä tulevana perjantaina. Plus neuvolakäynti 2vk kuluttua. Pääsee kuulemaan sydänäänet :Heartred
 
Tästä tää menee nopeasti :happy: enää kaks kuukautta lomaan ja äitiyslomaan.
Meillä tiedossa kahden viikon päästä reissu Naantalin muumimaailmaan :grin mä en koskaan oo päässy sinne! Poika 1,5vee juurikaan muumeista ymmärrä niin tää onkin meille aikuisille elämysmatka. Mukaan lähtevä ystävä on ihan hurja muumi fani ja tulevan tutön sylikummi :happy:
 
Aika kyllä ottaa harppauksia eteen päin! Välillä meinaa paniikki iskeä, kun paljon on vielä hommattavaa vauvalle... Tässä kuussa ois vuosilomaakin 5 pvää ja ajateltiin tehdä reissu johonkin :) sokerirasituskin on edessä tässä kuussa ja sen aijon sopia lomaviikolle. Mulla on töistä mahdoton olla pois tuommosten takia. Hyvällä tuurilla tuosta saa vielä migreenin päälle :sad001

Huomenna on neuvola ja sieltä saa raskaustodistuksen viimein :) sitten vain äitiyspakkausta tilailemaan! :)
 
Heinäkuu.. sen kummempia suunnitelmia ei oo vielä tehty.:)
Omat synttärit myös tämän kuukauden aikana.

2 kk äitiysloman alkuun.. mulla on kyllä nyt jo niiiiiiin "kotivietti" päällä että eei paljon työt enää nappais.:)
 
Tuohon aamuiseen sokerirasituskokeeseen vielä, ei se ollut yhtään niin kauheeta mitä on monilta kuullut, tylsää vain, se litkukin oli ihan hyvää :D
 
Mullakin tulossa pe sokerirasitus. . Toivottavasti ei arvot pomppaa..
Mulla on töissä ja töiden jälkeen niin vetämätön olo että en tiedä.. väsyttää eikä enää jaksais olla töissä. .
Vähän mietin et pitäisköhän ens viikolla marssia työterveyteen..
 
Toisaalta ei tahdo luonto antaa periksi ns. Luovuttaa jo näin ajoissa mutta mietin et onko se sitten hyvä jos kotiin päästyään on ihan poikki ja nukkuu vaan...
 
Mä olen tässä pikkuhiljaa alkanut miettiä että mitenkähän kauan tässä realistisesti jaksaa olla töissä enää. Pariin viikkoon on alkanut tuo koko päivän jaloillaan oleminen käydä vatsaan ja jaksamiseen. Tulee supistuksia (kivuttomia mutta inhottavia) ja vihleksii eri puolille vatsaa. Nyt parina iltana töiden jälkeen ei ole jaksanut seisaallaan olla yhtään eikä mitään tehdä, pitänyt istua tai maata jotta alkaa kivut helpottamaan.
Huomenna pakko avata suunsa pomolle kun se jää sitten kesälomalle ja mulle jää vastuu sen hommista loman ajaksi. Tuntuu vaan että mun pitäis jaksaa jotta muille ei kaadu kaikki niskaan mutta tiedän että pakko kuunnella omaa kroppaa ennenku oon ihan piipussa. Miten herkästä te olette saaneet sairaslomaa?
 
Mulla oli kans tuo tilanne että kokopäiväinen seisominen/liikkuminen sai vatsan kipeäksi ja kotona ei auttanut kuin levätä sen verran mitä nyt mahdollisuutta iltaisin oli. Ja olihan tuo jo paikkoja pehmittänytkin. Että jos vaan yhtään tuntui siltä niin saikkua. Meidän tärkein työ on nyt uuden elämän kasvattaminen.
 
Mä sain kanssa ekassa raskaudessa supisteluista saikkua, vaikka eivät paikkoja avanneetkaan. Vuodelepoakin suositeltiin ennen lääkäriin pääsyä, mutta se oli kyllä mun tilanteessa liioittelua. Yliajalle menin reilusti noin 5kk jatkuvista harjoitussuppareista huolimatta. Mutta töissä oli vaikea olla, kun mahaa koko ajan kouristi.
 
Mäkään kun en kotona voi vaan lepäillä koko ajan kun poika vaatii huomiota ja hoitoa niin aika rankkaa on iltaisin kun ei voi kuin odottaa että poika suostuu nukkumaan jotta saisi itsekin levättyä. :dead:
 
Tiedossa olis ensviikolla hammaslääkäri ja neuvola samalle päivälle...ja loppukuusta sit Trelle Sonatan, Nightwishin ja COB:n keikalle \../ saa vauvakin vähä makustella musiikkia :wink Sitten sain tänään tietää pääseväni syksyllä kouluun. Otin opiskelupaikan vastaan, mutta täytyy ilmoittaa sinne et ei mua siellä ennen ensvuotta tulla näkemään :wink Olenkohan ihan kaheli ku ajattelin sovittaa opiskelut vielä tähän rumbaan lisäksi..? Muita samassa jamassa? :D
 
Musta tuntuu välillä, että kaikki iloiset jutut pitää jättää väiin, mutta onneks tulee isot juhlat kotiin, että voin löhötä vaikka kotinurmella ja tavata kavereita sekä kattoo bändejä. Ja kavereita tulossa jeesii järjetelyissä, niin sekin lämmittää mieltä.
 
Tiedossa olis ensviikolla hammaslääkäri ja neuvola samalle päivälle...ja loppukuusta sit Trelle Sonatan, Nightwishin ja COB:n keikalle \../ saa vauvakin vähä makustella musiikkia :wink
oli hyvä keikka, kävin Joensuussa. :) kannattaa varustautua retkijakkaralla jos paikan päältä ei löydy istumismahdollisuutta. :P
 
Ompas tämäkin viikko menny nopeesti! Tullu käytyä töissä ja työkaverin synttäri kemuissa ja poikaa viety mummolaan hoitoon ym. Tänään täytettiin puuliiteriä ja käytiin mökillä sanomassa ja uimassa. Ihanan lämmintä vettä! Ja ihana kesäinen sää :happy090 kaiken kaikkiaan hyvä viikko.:rolleyes:
 
Heinäkuussa luvassa duunia, duunia, duunua. Kesä mennyt n 12 h työpäiviä tehdessä ja sama jatkuu. Että näinkin sitä voi vauvaan valmistautua. Jokainen ylityötunti jatkaa äitiyslomaa, joten mieluummin olen sitten vauvan kanssa kotona kun nyt masuni ympärillä aamusta iltaan.
 
Tänään suuntana Linnanmäki, jonka jälkeen yövymme hotellissa :) Piti siirtää varaus huomiselta täksi päiväksi sateen varalta, joten toivottavasti vältymme siltä.
 
Takaisin
Top