Heinäkuun höpötykset

Mie laitoin play kauppaan hakusanaks raskaus nii sieltä tuli useampi eri sovellus. En osaa valita minkä lataisin.
 
Edellisessä raskaudessa mul oli joku sovellus ja se oli kyl ihan hyvä. Mut en enään millään muista mikä sovellus se oli. :?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on semmonen kuin Baby Story. Latailin aika monta, mutta tää tuntui kivoimmalta - ainakin mulle!
 
Mä latasin varmaan kuusi erilaista appsia :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on Preglife ja mybaby pics.
Oli myös se vaun, mut poistin sen kun en tykänny. Täs on siitä preglifestä näkymä..

ImageUploadedByVau Foorumi1500544175.185379.jpg
 
Mie latasin nyt tuon preglifen ja vaun sovelluksen. :)
 
Huh neuvola takana ja sain huojentavan papa vastauksen. Näyte riittävä ja kontrolli viiden vuoden päästä eli ei mitään hätää :D olin melko varma että näytteestä löytyy jtn koska on noita välivuotoja ollut pitkään ja milloin sattuu. Hemoglobiini oli vähän tippunut 135->127? Mut vielä ihan hyvä. Muutenkin kaikki ok. :)
 
Plaah... Hb on laskenut alle viitearvon. Pelkään mahdollista rautalääkitystä, koska ei sovi perussairauteen. Noh nyt vain yrittää saada rautaa ruuasta. :bored:

Ihanaa, enää kolme työvuoroa ja sitten LOMA!!! ❤ Kesä on mennyt jotenkin kauhean nopeasti. Rakentamista, töitä ja kesävieraita. Täälläkään ei ole tullut paljoakaan käytyä. Nytpä siis on paljon lueskeltavaa, että pääsee kiinni teidän muiden kuulumisiin.
 
Ei siitä taida olla kuin hetki kuin kirjoittelin tänne raskausmahan olemattomuudesta. Noh jostain se maha nyt pompahti oikeen kunnolla näkyviin et oli pakko taipua ja käydä ostamassa kaappiin mammahousut ja pari paitaa :joyful: viikkoja nyt 16+1 ja maha kyllä sen näköinen ettei tarvitse arvuutella odotanko vai en :dummy:

Jotain hipsutusta / möyrimistä olen tuntenut viikon verran alavatsalla.. tiiä sitten johtuuko asukin liikkeistä vai ei :nailbiting: näillä viikoilla hänen pitäisi jo saada kuuloaistimuksia, yhtenä iltana soitin pianoa pienelle :love017

Hankintojakin ollaan tehty, yhdistelmävaunut on jo ostettu ja pinnasänky laitettu tilaukseen :Heartred
 
Näin viime yönä unta että kokeilin doppleria. Syke ei tullut kuuluviin vaan vauvan kikattelua. :D Vauvan kikattelun lomassa kuulin jonkun sanovan että sykettä ei löydy, mutta vauva voi hyvin. Koko päivän on seurannut mukana mielikuva siitä että sikiö kikattelee mun mahassa. :D Päätin sitten kokeilla doppleria myös oikeassa elämässä, mutta en löytänyt sykettä. En ole huolissani, koska esikoisestakaan en löytänyt mitenkään aikaisin. Silloin oli istukka edessä. Ja nyt sain vasta ultrassa kuulla että mun kohtukin on taaksepäin kallellaan.
 
Eilen oli eka ultra ja siitä innostuneena käytiin kertomassa uutiset isovanhemmille.. tai meidän tapauksessa järkyttämässä ne. [emoji16] myös lapsille näytettiin kuvat ja kohtahan sen tietää sitten kaikki.. pomolle täytyy vielä kertoa, jos ens viikon tyky-päivänä uskaltais.. täytyy sanoo et kyllä on nuo ultralaitteet kehittyneet huimasti kymmenes vuodes..esikosta on vaa hämärä suttuinen kuva katkaravusta :D
 
Takaisin
Top