Heinäkuu

Heinäkuu jo lopuillaan ja eilen tuli palattua töihinkin. Enää ois 6 viikkoa jäljellä, jos pystyy loppuun asti olemaan. Supistuksia ruvennu täälläkin tuntumaan ja tänään viikkoja kasassa tasan 29. Just tulin neuvolasta ja kaikki ok. Eilen oli kyllä töiden jälkeen aika uupunut olo, että saa nähä miten tässä jaksaa viimeset viikot. Mulla kanssa ovat supistuksista vaan kysyneet, että ovatko kivuliaita vai meneekö maha vaan kireeks, ja kun ei oo ollu kivuliaita, niin eivät oo tutkineet yhtään. Miten teillä, jotka ootte joutuneet lepäilemään? Onko ollu kivuliaita vai vaan kiristäny? Mut joo, nyt töihin!
 
Mä olen lepäillyt nyt kuukauden päivät niiden supisteluiden takia. Ei oo kyllä vielä yhtään kivuliasta ollut, niitä vaan tuli jossain kohtaa niin tiheästi ja säännöllisesti, että olivat vaikuttaneet kohdunkaulaan. Päivittäin tulee vieläkin supistuksia, mutta niin kauan kun niitä tulee näin epäsäännöllisesti, about 10 päivässä, niin ei tarvitse huolehtia. Ainakin Tays:n sivuilla synnytysosaston puolella netissä on supistuksista aika hyvät ohjeet, milloin on syytä ottaa yhteyttä lääkäriin.
 
Takaisin
Top