Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Meidän pitäisi mennä Viking Gracelle risteilemään.:grin
Onko joku ollut siellä vauvan kanssa? Miten vaunut mahtuu hyttiin? Vai pitäisikö ottaa joku isompi hytti?
Olen kyllä ennenkin ollut, mutta ilman lasta ei yhtään ajattele paikkoja tältä kannalta..:rolleyes:
 
Ei käännytä enää meilläkään. Sillon 2kk vanhana meni kyllä masulta selälleen, mut nyt ei sitten 4kk iässä jaksetakkaan enää. Sillon tällön vähän yrittää mut siinäpä se :D ja varmasti pääsee selältä kyljilleen ja masullee, kun on vaan motivaattori kohillaan, eli tissille kyllä käännytään sujuvasti alta aika yksikön. Ja jos kyljelleen auttaa niin saa vängättyä itsensä masulteen jos viitsii vaan yrittää :D noh ehkä joku päivä jaksaa kääntyillä ilman tissimotivaattoria :D
 
Ei käännytä enää meilläkään. Sillon 2kk vanhana meni kyllä masulta selälleen, mut nyt ei sitten 4kk iässä jaksetakkaan enää. Sillon tällön vähän yrittää mut siinäpä se :D ja varmasti pääsee selältä kyljilleen ja masullee, kun on vaan motivaattori kohillaan, eli tissille kyllä käännytään sujuvasti alta aika yksikön. Ja jos kyljelleen auttaa niin saa vängättyä itsensä masulteen jos viitsii vaan yrittää :D noh ehkä joku päivä jaksaa kääntyillä ilman tissimotivaattoria :D
Taitaa noi tissit pyörittää tätä maailmaa..:rolleyes:
 
Meillä Enna kääntyy jo molemmin päin. Yhteen väliin ei muuta tehtykään ku kääntyiltiin ees taas. Myös öisin :hilarious: nyt siitä hommasta uutuuden viehätys kadonnu ja tilalle tullu kirkuminen. Ja juu, tätäkin keskellä yötä :hilarious:
 
Ei meilläkään käännytä. Muutamia kertoja on kääntynyt vatsalta selälle, kun toinen käsi ollut niin, että kippaa.
 
Ei käännytä. Tykkää hengata vatsallaan mutta ei itse käänny, enää ei edes vatsalta selälleen vaikka se onnistui aiemmin. Sen sijaan viikon verran on alkanut kelliä kyljellään pää takakenossa, eiköhän se tuosta ennemmin tai myöhemmin muljahda ympäri. Kirkuminen on onneksi loppunut. Päräyttely jatkuu :P
 
Meillä käännytään masulleen jo taitavasti vasemman kyljen kautta, oppi kääntymään kun täytti 4kk. Täällä myös on opittu tuo päräyttely ja kuola lentää samalla. Eilen myös hoksasi kylvyssä miten polskitaan ja voi, että se oli hauskaa :happy:
 
Meillä käännyttiin eilen ekan kerran. Oli ihan hölmistynyt että mitä just tapahtuu :hilarious: eli vissiin vahinko. Sen jälkeen kyllä monta kerta kääntyi kyljelleen muttei saanut enää ähistyä itseään siitä ympäri. Yöllä ei sitten nukuttu, oli vissiin liian jännää :rolleyes: ähistiin, puhistiin ja heiluteltiin raajoja.
 
Meidän pitäisi mennä Viking Gracelle risteilemään.:grin
Onko joku ollut siellä vauvan kanssa? Miten vaunut mahtuu hyttiin? Vai pitäisikö ottaa joku isompi hytti?
Olen kyllä ennenkin ollut, mutta ilman lasta ei yhtään ajattele paikkoja tältä kannalta..:rolleyes:
Me oltiin aikanaan esikoisen kanssa Gracella, tosin silloin oli matkikset mukana. Meillä oli sellanen parivuoteellinen ja ikkunallinen hytti ja sinne olisi mun muistaakseni mahtunut suht hyvin rattaatkin. Muista hyteistä en tosin tiedä...
 
Meillä kelpasi eilen illalla ensimmäistä kertaa tutti tytölle. Söi siis käsiään nukkumaan mennessään eikä oikein rauhoittunut mitenkään. Meinasin et koitetaan nyt vielä josko tutti kelpaisi. Otti sen suuhun kuin olisi aina syönyt :D mites tämän kanssa sitten eletään? Nyt meni nukkumaan päikkäreitä tutin kanssa myös mutta eikai sitä tarvi koko aikaa tuputtaa? Hassua kun ollaan oltu ilman tutti reilu 3 kk ja nyt pitäisikin elää sen kanssa :D mites muut tutilliset toimii? Nukuttaessa vaan vai muutenkin?
 
Meillä tutti menee suuhun käytännössä vain nukahtaessa, kun ei huoli muuten. Työntää kielellä ulos ja alkaa virnuilemaan, jos ei sitä halua. Lohdutukseksikaan ei tutti kelpaa. On syönyt tuttia kaksiviikkoisesta, kun imun tarve oli niin suuri, ettei tissit enää kestäny [emoji28][emoji23]
 
Meillä kelpasi eilen illalla ensimmäistä kertaa tutti tytölle. Söi siis käsiään nukkumaan mennessään eikä oikein rauhoittunut mitenkään. Meinasin et koitetaan nyt vielä josko tutti kelpaisi. Otti sen suuhun kuin olisi aina syönyt :D mites tämän kanssa sitten eletään? Nyt meni nukkumaan päikkäreitä tutin kanssa myös mutta eikai sitä tarvi koko aikaa tuputtaa? Hassua kun ollaan oltu ilman tutti reilu 3 kk ja nyt pitäisikin elää sen kanssa :D mites muut tutilliset toimii? Nukuttaessa vaan vai muutenkin?

Meillä tuttia syödään vaan todelliseen tarpeeseen. Eli just nukkumaan mennessä. Automatkoilla ja kauppareissuilla toimii ensiapuna yleensä kans kivasti. Ja öisin ku herää niin saa lykättyä tissittelyä.
 
Meidän pitäisi mennä Viking Gracelle risteilemään.:grin
Onko joku ollut siellä vauvan kanssa? Miten vaunut mahtuu hyttiin? Vai pitäisikö ottaa joku isompi hytti?
Olen kyllä ennenkin ollut, mutta ilman lasta ei yhtään ajattele paikkoja tältä kannalta..:rolleyes:

Joko olitte risteilemässä? Mä olin esikoisen kanssa Viking Gracella kun hän oli 4kk ja meidän hyttiin, jonka nimeä/luokkaa en nyt muista (siinä oli parivuode ja ikkuna ulos), mahtui yhdistelmävaunut joten kuten...
 
Me oltiin aikanaan esikoisen kanssa Gracella, tosin silloin oli matkikset mukana. Meillä oli sellanen parivuoteellinen ja ikkunallinen hytti ja sinne olisi mun muistaakseni mahtunut suht hyvin rattaatkin. Muista hyteistä en tosin tiedä...

Ai katsos vaan, muutkin on olleet risteilemässä samoilla spekseillä :grin (katso mun viesti yllä)
 
Takaisin
Top